Ja jos on, mihin toimenpiteisiin aikoo ryhtyä, kun ilmastonmuutos aiheuttaa teiden nopeaa rapautumista? Lämmintä ja kylmää, vettä ja pakkasta, sään vaihtelu syö päällystettä ja isoja reikiä tulee.
Onko hallitus tietoinen . . .
5
574
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmistohallitus ja sen edeltävä vasemmistolainen liikenneministeri eivät tehneet mitään tien kunnostuksia. Siksi tiet ovat huonossa kunnossa. Mitälie vasemmistolaisia bileitä pitivät mutta kerätty raha ei suuntautunut tielle.
- Anonyymi
Ps kiistää jyrkästi ilmaston muutoksen tai feminismin kaltaiset hömppätieteet. Lääketieteessäkin ps kannattaa linjaa viina, terva ja sauna.
- Anonyymi
Tehdään kuten eräs kansanedustaja 1930-luvulla ehdotti; tehdään Suomesta lämmin maa.
- Anonyymi
No nyt ilmastomuutos tekee sitä samaa tien päällysteillä mitä, suolauksella on tehty jo vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Olisi korkea aika kieltää nastarenkaat. Ne ovat se todellinen tiestön syöjä ja syönti vain korostuu vesikelillä.
Näkeehän se vähän hölmömpikin, että talven aikana asfalttiin kuluu karkea ura jonka kivien irtoamista vielä tehostaa se, että vesi vie sideaineen mennessään ja routa törkkii niitä asfaltissa enää heikosti kiinni olevia kiviä lopullisesti irti. Ja sille karkealle uralle ei ole oikeasti mitään muuta selitystä kuin nastarenkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1372202Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31686Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2691450Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin281279- 621044
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes16936- 58920
- 262790
Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅40772Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44748