Vaimo lähdössä lomalle

ystävänsä kanssa

Vaimo tuli eilen töistä ja kertoi varanneensa etelänmatkan turkkiin ensi syyskuussa. On lähdössä työkaverinsa kanssa vähän rentoutumaan. Sanoin muijalle että jos lähtee niin ottaa sitten samalla kaikki tavaransa mukaan. Takaisin ei ole tulemista.

9

4374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkusteleva

      Niin miksi vaimosi pitäisi pakata kimpsut ja kampsut?????
      Tietysti on korrektia ja reilua sopia yhdessä että on lähdössä matkalle. Ihna taloudellisista ym muista syistä. Mutta suuresti ihmettelen mikset päästäisi??Itsekin olen lähhdössä tyttö porukassa etelään ja mieheni kannusti minua ja sanoi että on kiva kun pääsen minäkin rentoutumaan. Anna nyt herran jumala hänen mennä koska kohta voit olla sinä joka pakkaa matkatavarat!!!! :)))

    • .........

      Tyypillinen mies!! Meilläkin mies menee työporukalla ja kavereiden kanssa vaikka minne reissuun mutta kun minä menen niin aina kamala tappelu.. Tulee vaan mieleen että mitä niillä reissuilla oikein touhutaan kun pelätään vaimon menoja?? Niimpä.

    • lallati

      Sun pitää tuntee sun vaimo! Sun pitää tietää, mitä hän hakee lomaltaan? Jos hänellä on ollut hermot riekaleina viimeaikoina työtressin suhteen niin kait syynä voisi olla lomantarve?

      Voi siellä olla miehiä, jotka ehdottelee vaimolles jotain, mutta ne on niitä miehiä, jotka vie samalla rahatkin. Jos muijasi rahat on loman jälkeen hävinneet voi syynä olla gigolo:)

    • toinen tyypillinen mies

      taidat olla itsekin loman tarpeessa. Ei ihmisille voi palloa jalkaan laittaa. Ota iisisti niin on yksi ero Suomessa vähemmän ja sinulla parempi mieli.

    • lady79

      Miten se ny silleen? ilman sun lupaas. Ei kai tollanen peli vetele, yhdessähän tollasista päätetään. Ei kai mun mies edes päästäis mua, enkä haluais edes lähteä ilman häntä ku sitten ois kuitenki niin kauhea ikävä oman ukkelin kainaloon.

    • majorica1961

      vaimo sanonut menevänsä seksi-lomalle?Vaikka vaimon ystävä hilluu siellä niin ei se tarkoita että vaimosi tekee. Jos vaimosi haluaa sua pettää niin voi sen tehdä suomessakin. Ei siihen ulkomaita tarvi. Anna vaimos vaan mennä lomailemaan. Tulee virkistyneenä takaisin ja jaksaa taas perhettä ja sinua hoidella. Itse et varmaan halunnut mennä mukaan?

    • M28

      ...tässä nyt ole vähän ajauduttu ohi asian ytimestä,eli ongelmahan oli että tultiin vain ilmoittamaan lähdöstä mitään sopimatta sinun kanssasi?? Kyllä tällasessa asiassa pitää EHDOTTOMASTI keskustella puolison kanssa!! Meillä ei tulisi mieleenkään tehdä moista puhumatta ensin kumppanin kanssa ja kysymättä toisen mielipidettä!

      Jos eletään parisuhteessa,niin se tarkoittaa että noin isoista asioista sovitaan yhdessä.Jos on lapsia?...niin tuohan on jo melkein verrattavissa eroon(kärjistäen).Ainahan se pelottaa päästää toista...varsinkin etelänmatkoille,mutta kyllä jos toiseen luottaa ja parisuhde kunnossa...voi ja pitää päästää menemään,kuhan siitä sovitaan yhdessä.

    • Queen32

      Mikä saa vaimosi vain ilmoittamaan sinulle, että lähtee etelänmatkalle? Onko hänellä vapaus liikkua ja tehdä, mitä haluaa vai kahlitsetko hänet kotiinsa? Onko hän kyllästynyt passaamaan omaa miestään ja perhettään ja tarvitsee siksi lomaa?

    • Ei vaimosi sinua oikein arvosta. Oletko mielestäsi ansainnut suurempaa arvostusta?

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      1983
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1677
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      247
      1602
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1554
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1418
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      23
      1309
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1173
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      38
      1035
    Aihe