luulisi ymmärtävän sen, ettei ketään voi asettaa tiettyyn rooliin kysymättä henkilöltä itseltään haluaako hän sellaiseen rooliin, että hän haluaisi auttaa itselle täysin vierasta ihmistä! Kysykää jokainen itseltänne miltä se teistä tuntuisi? Ja miettikää sitäkin, että sen takia menettäisitte vakituisen työpaikan! Projektin aloittajilta puuttui kokonaan ymmärrys ettei niin saa tehdä! Psyykkisen, fyysisen ja taloudellisen tilanteen huononeminen on valtava rangaistus siitä, ettei kysytty henkilöltä itseltään lupaa projektin aloittamiseen. Ainoa oikea vastaus siihen on ettei hän olisi suostunut siihen, eikä enää halua olla osallisena projektissa! Auttamistyö ei ollut koskaan haaveena. Se ettei saanut jatkaa itselle mieluisassa vakituisessa työpaikassa on ollut elämän kauhein kokemus, kuten myös yrittäminen pakottaa auttamistyöhön! Projektin on loputtava välittömästi! Olen surusta sairas huonon kohteluni takia!
Ihan kenen tahansa
Anonyymi-ap
1
128
Vastaukset
- Anonyymi
No juu, en ny niin saanunna palstaäijä kiinni tästä puheenparresta, mutta sen verran mainitsen näistä rooleista ja odotuksista, että mikäli lähtee objektisoimaan toista ei kannata ihmetellä jos tulee lunta tupaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090