ettei edes omassa kodissa saa elää rauhassa, naapurit tiedottavat asioista, eivätkä ymmärrä sitä kuinka ahdistavaa on kuulla sitä lähes joka päivä!
Sekin kauheus
8
136
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kenelläkään ole oikeutta toimia niin! Miettikääpä itse miltä se tuntuisi. Stressitaso pysyy jatkuvasti korkealla! Tuntuu siltä että minun halutaan voivan huonosti, koska en halua tehdä sitä mitä minulta vaaditaan!
- Anonyymi
Kuulostat hyvin paljon minulta menneisyydestä.
Muuta pois sieltä hiljaisempaan paikkaan, tai pistä kuulosuojaimet niin äänet ei ainakaan häiritse enää.
Ja harkitse edes julkisen puolen jutteluhoitoa.
🐰
- Anonyymi
Voi tulla ovelle sanomaan jos jokin harmittaa
- Anonyymi
Tota, oisko sulla mielessä joku tietty ovi joka voisi tähän palstaäijän kerrontaan liittyä jollakin tavalla? Mieti tarkkaan mitä vastaat
- Anonyymi
Ai kyl vaan mä olen ainakin saanu
- Anonyymi
No sehän on mukava kuulla palstaäijän stoorien kautta puhutteleva, menisit nimittäin katki jos sattuisi omalle kohdalle
- Anonyymi
Tiedottavatko he siis palstaäijä toisilleen vai sinulle? Selvä nyanssiero nääs
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312443- 701163
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja871140Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431135- 44920
- 79914
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?92874- 54861
Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu88788Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill115769