Täällä olis mies joka olus valmis peppuseksiin toisen miehen kanssa.Olen tyydyttänyt itseä isolla dildolla mutta nyt olis kyllä ihana kokeila miten kulli tuntuu ja mälli takapuoleen.
Spermat peppun
15
662
Vastaukset
- Anonyymi
Hei täällä olisi kundi joka tahtois myös kokeilla miehen kans kaikkea ois kiva saada uutta kokemusta voin imeä myös .
- Anonyymi
Missä päin olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin olet
Hei olen pohjoiskarjalasta juuasta asun yksin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei olen pohjoiskarjalasta juuasta asun yksin .
Minkä ikäinen?
- Anonyymi
Olisi ihanaa nussia perseeseen.
Ukm66 Kuopio - Anonyymi
Mä voin kokeilla sun Kaa jos saan sen jälkeen kokeilla vaimoa Kaa
- Anonyymi
Hämeenlinnassa olisi siisti peppu tarjolla myös! T. Bi ukm 60v
- Anonyymi
Täälläkin olis 55v. bi-mies Hämeenlinnasta. Laita yhteystiedot niin tavataan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin olis 55v. bi-mies Hämeenlinnasta. Laita yhteystiedot niin tavataan!
Kiiti vastauksesta! Tänne kyllä uskalla laittaa mut tavata voin sovitussa paikassa, tulen tapaamiseen sovitusti haluisin löytää saman henkisen kaverin. T. Bi ukm 60v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiiti vastauksesta! Tänne kyllä uskalla laittaa mut tavata voin sovitussa paikassa, tulen tapaamiseen sovitusti haluisin löytää saman henkisen kaverin. T. Bi ukm 60v
Eikö sulle voi laittaa sähköpostia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulle voi laittaa sähköpostia?
Sory! Huonoja kokemuksia itsellä, enkä tarkoita sua. T. Bi ukm 60v
- Anonyymi
Mullakin kokemusta vasta dildoista,mutta olis kiihottavaa antautua naitavaksi ja saada spermat sisään.
- Anonyymi
Hei tavataanko ens viikolla luonani ?.
- Anonyymi
Tavataan! Sovitaan tarkemmin, asutko keskustassa. M 60v
- Anonyymi
Samaa mietin kun katselen videoita kuinka miehet saa kullia sisäänsä,miltä se tuntuisi omassa pepussa ja saisi lastin suoleen.
Dildoa olen käyttänyt usein,mut ei varmaan tunnu samalta.
m61
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.746439- 1455957
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4963793Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1222240- 401455
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4081399- 741235
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471064Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja119994Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56980