En jaksa nyt

Anonyymi-ap

tutustua edes samanikäiseen ystävään kuin itse olen. Ensin täytyy työasian olla kunnossa! Surettaa paljon se, etten saanut tehdä töitä itselleni mieluisassa työpaikassa minulle tärkeiden työkaverien kanssa.

3

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siihen minulla ei ole mahdollisuutta enää koskaan! Miksi minua haluttiin satuttaa niin paljon, en ymmärrä koskaan! Älkää enää jatkako projektia, se tappaa minut jos se vielä jatkuu!! En halua kokea, enkä kuulla enää minkäänlaista kautta rantain kertomista tai esitystä, muuten masennun syvästi!

• Anonyymi

Se oli varmaan palstaäijä helpotus mille muille mukaville työkavereille

• Anonyymi

Tällähetkellä voi olla suomessa työn ja tuskan takana ihan kenellä tahansa saada töitä miltään alalta mulla voi tuoda lisähaasteen se että alle kahdeksantoista euroa tunti kenenkään on turha kuvitella mun ottavan työtä vastaan kun ei nääs valtio pysty pakottamaan menemään töihin alipalkalla ja si jos ei halua ottaa vastaan edes alansa töitä piistää sen verran korkean palkkatoiveen ni ei tarvi vaivautua edes työnantajalta odotteleen vastausta ja si taas työtä johon ei ole koulutusta ei nyky suomessa koulutusvaatimusten takia edes kannata hakea työnantaja ei voi edes välttis palkata kun ei ole todistaa osaamista paperilla niin ja tuo kahdeksantoista on mulle putkityöstä kakkospalkkaryhmässä maksettu jos haluaa mut nelos palkkaryhmällä palkata on se si jo 24-25 ekua ja vaatimukset työntajaa kohtaankin sen mukaiset koska kyseinen palkkaryhmä edellyttää että mun tarvii putkityöstä tietää lähes kaikki ni sillä palkkaryhmällä edellytän minäkin jo työnantajalta osaamista ja välttävä osaaminen ei riitä jos kiinnostaa kuopiosta edelliseltä työnantajaltani voi kysyä heillä tosin oli osaaminen riittävän hyvin hallussa että tykkäsin työskennellä ehkä mun makuunnhieman turhannhuolissaannolivat kun multa kyynärpää vähä rasituksessa kipeyty

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe