lopeta se tiedottaminen, tietty henkiö ei tule koskaan saamaan tahtoaan läpi! Ihminen joka kyttää toisen ihmisen elämää, ei ole terve ihminen!Vuosia jatkunut ahdistelu, hyi olkoon!
Yläkerran häirikkö
7
173
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ei ole yläkertaa ollenkaan, eikä edes alakertaa ja kummassakaan en oo muuten vieraillut koskaan gubbe. Sanaleikki heh
- Anonyymi
Ellei opastettua kierrosta joskus järjestetä, osallistuisin taatusti uteliaana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellei opastettua kierrosta joskus järjestetä, osallistuisin taatusti uteliaana
Sehän on nykyaikaa julkisissa organisaatioissa tällainen kulttuuritarjonnan takaaminen ja läpinäkyvyys
- Anonyymi
Heh, heh dalidomi
- Anonyymi
Mitähän se yläkerran "häirikkö" sinulle tiedottaa?
- Anonyymi
Et aio luovuttaa sitten tämän kerrontasi suhteen, vai? Eihän sun maalauksen kohteella edes ole yläkertaa, kuten hyvin tiedät. Valitettavasti. Vieläkö kadun toinen puoli ns kiskoo sälekaihtimia alas? Kaikkea ei kantsis tänne raportoida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et aio luovuttaa sitten tämän kerrontasi suhteen, vai? Eihän sun maalauksen kohteella edes ole yläkertaa, kuten hyvin tiedät. Valitettavasti. Vieläkö kadun toinen puoli ns kiskoo sälekaihtimia alas? Kaikkea ei kantsis tänne raportoida
Eikö sinulla ole muuta elämää kuin jatkaa näitä jonninjoutavia höpinöitäsi?
Hyvää yötä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222210- 1382012
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121337Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881190- 631092
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991067- 61960
- 68952
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45916- 2831