Nuoppari väärässä paikassa

Anonyymi-ap

Haapavetiset nuoret eivät ole lainkaan tyytyväisiä Teknologiakylässä sijaitsevaan uuteen nuoppariin. Nuorten mielestä uusi nuoppari on surkea, sokkeloinen ja liian iso. Tilan sokkeloisuuden takia nuoret eivät välttämättä tutustu toisiinsa, vaan kaveriporukat asettuvat omiin tiloihinsa. Kanssakäymistä tulee vähemmän kuin vanhalla nuopalla.

Myöskään uuden nuopparin sijainti ei miellytä nuoria, vaan se koetaan liian syrjäiseksi. Piha-aluekin tuntuu turvattomalta, koska siellä liikkuu autoja luisuttelemassa, eikä valaistustakaan ole riittävästi. Nuopparia ei myöskään ulkoapäin tunnista nuorisotilaksi.

Kävijämäärät ovat uudella nuopparilla olleet laskusuunnassa, mikä johtuu osaltaan tilojen syrjäisestä sijainnista sekä nuorten pettymyksestä siihen, ettei heitä kuultu tilaa valittaessa.

Nuorille mieluinen paikka nuoppariksi olisi ollut entinen apteekin tila.

Eikös sitä apteekin tilaa voinut suosiolla silloin vuokrata kun hintakin oli edullisempi kuin nykyisen paikan vai esittikö sitä väärä puolue ?

24

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mahdollisesti yksityinen ei saada hyötyä??

• Anonyymi

Paras pysyä sielä teknologiakylässä vaan
        , ette oo sielä kenenkään jaloissa pörräämäsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras pysyä sielä teknologiakylässä vaan
        , ette oo sielä kenenkään jaloissa pörräämäsä.

Jos ei kelepaa niin muutakaa muualle.

• Anonyymi

Kroonistunut luottamuspula Keskustaan syvenee... 7 §

• Anonyymi

Perussuomalaiset olivat nuorten ja nuorisotyöntekijöiden toiveen kannalla.
      Taas saadaan kiittää kepuja tästäkin surkeudesta. Ei ole kepuista yhteistyöhön.

• Anonyymi

Eikä ihmisten päälle sylkemään.

• Anonyymi

Pihtiputaalla annettiin rähisevällä nuorisotyöntekijälle potkut.

• Anonyymi

Pari yläaste ikäistä nuorta kertoi että siellä on muutamalla työntekijällä tarve päästä keskeisemmälle paikalle. Nuoret itse ovat tyytyväisiä nykyiseen paikkaan.

• Anonyymi

Niin minäkin olen kuullut. Nuoret ovat tyytyväisiä ja se on tärkeintä.

• Anonyymi

Oho,nuoret itse ovat ilmoittaneet kokevansa nykyiset tilat ja sijainnin surkeaksi,joten kuinka kehtaatte ohittaa ja lytätä heidän esille tuomansa näkemykset? Ompa ylimielistä. Tästä kyllä arvaa minkä puolueen kannanotto tuo nuorison vähättely on.
      Ei ole kepuista myöntämään virheitään. Ja tuo asenne,hyi olkoon.

• Anonyymi

Oho Nuoret ovat kertoneet nykyisten tilojen olevan aivan hyvät. Miten persukorva kuulee taas muuta? Onko heille asioista kertova nuori Ilkka Repo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho Nuoret ovat kertoneet nykyisten tilojen olevan aivan hyvät. Miten persukorva kuulee taas muuta? Onko heille asioista kertova nuori Ilkka Repo?

Luitko lehdestä nuorison mielipiteen? Vai onko mielessä kepu vain revonilkka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luitko lehdestä nuorison mielipiteen? Vai onko mielessä kepu vain revonilkka?

persuhan siellä on käynyt mielipiteitä muokkaamassa ja on kepun syytä ettei sitä mopokerhoakaan ole..

• Anonyymi

Persutko siis halusi nuopparin apteekkiin nuorista piittaamatta?

• Anonyymi

Haapaveellä kaikki osataan valittaa sivusuun. Siksi nuopparikin on sivussa.

• Anonyymi

Vanhassa apteekissa taitaa olla sisäilma ongelmia, miksi ne ois muuten sieltä pois muuttaneet?

• Anonyymi

eipä ollu mitään ilmaonkelmia ja vuokrakin olis ollut huomattavatsi edulisempi ja kyllä on tiedosa miksi se piti sinne teknoon viedä

• Anonyymi

Oletko kysynyt apteekin työntekijöiltä miksi muuttivat pois? Minä olen.

• Anonyymi

Apteekin tilat ovat täysin terveet eikä ongelmia ole ollut. Asia kysytty tietävältä taholta. Pelin politiikka jyllää taas

• Anonyymi

Miks on siis tyhjillään?

Jos kunta ostaa, moni asukas tulee tekemään johtopäätökset.

Rajansa kaikella.

• Anonyymi

Eivät ole terveet.

• Anonyymi

Enempikin ku terveet ja lisäksi viihtyisät

• Anonyymi

Kaikki vaan muuttivat pois?

• Anonyymi

Nuoret tuo esille ajatuksiaan ja keput nälvii, mahtavaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5153
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      4984
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4064
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3550
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3128
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2751
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2277
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      45
      1837
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1720
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1598
    Aihe