En hoida paviaaneja!PISTE

Dr.Swan

Parina viime päivänä aseman puhelin on pärissyt alvariinsa ja ei siinä vielä ole mitään ihmeellistä vaan sepäs siinä kun paviaanit pyrkivät vastaanotolleni tämän tästä ja tuon tuosta!

Ilmoitan siis nyt :Olen vain ja ainoastaan ihmis parantaja tohtori!

Teidän
Dr.Swan

37

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Repen sisko

Tarttis vähän apua. Edes tämän kerran.. Mulla on pahat pukamat tualla peräpuolella. Mitä tehdä?

• Dr.Swan

Sisko hyvä!Peräpukamat ovat erittäin kuisallinen pikku vaiva,täällä huuhaalla niistä kärsii nyt jo noin puolet ihmisistä!

Tulkaa rohkeasti vastaan otolle,....huomenna klo.13.25

• Repen sisko
        Dr.Swan kirjoitti:

Sisko hyvä!Peräpukamat ovat erittäin kuisallinen pikku vaiva,täällä huuhaalla niistä kärsii nyt jo noin puolet ihmisistä!

Tulkaa rohkeasti vastaan otolle,....huomenna klo.13.25

Joo mä tuun jos vaan pääsen karkaamaan täältä. Nua Repen kaverit on yrittäny tutkia perääni mut tilanne on muuttunu aina vaan kauheammaksi... Perä on jo aivan tulipunainen.

• ..älä hoida paviaaneja.. eläinlääkärin hommaa.. on muuten aika pervon näköisiä punasine peppuineen..

• Dr.Swan

Edes Dr.Swan ei kykene katsomaan paviaanin iljettävän näköistä takamusta punastelematta-

ja minulla on sentään kokemusta ties mistä!!!

• Repen sisko

tai haastan sut Euroopan paviaanioikeustuomioistuimeen.

• Dr.Swan
        Repen sisko kirjoitti:

taasko ne paviaanit kiusaavat minua...Alkaa jo tuntua siltä että eikö minun lääkärin taitojani oteta täällä nyt ihan vakavissaan...hmmm....hmmmm....hmmp!

• Repen sisko kirjoitti:

..haluisitko että sua hoitaa sama lääkäri niinkuin paviaanejakin? se on eläinlääkärin hommaa.. onhan pervokkikin aika pervon näköinen viikon ryyppyputken jälkeen.. naama loistaa punasena kuin paviaanin peppu..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..haluisitko että sua hoitaa sama lääkäri niinkuin paviaanejakin? se on eläinlääkärin hommaa.. onhan pervokkikin aika pervon näköinen viikon ryyppyputken jälkeen.. naama loistaa punasena kuin paviaanin peppu..

....no muista sitten ensi kerralla ryyppy putken jälkeen mainita jo puhelimessa tuosta asiasta kun tulet vastaan otolle etten tosiaan luule sinua paviaaniksi,muuten saatan käännyttää sinut ovelta epämiellyttävällä tavalla...

• Dr.Swan kirjoitti:

taasko ne paviaanit kiusaavat minua...Alkaa jo tuntua siltä että eikö minun lääkärin taitojani oteta täällä nyt ihan vakavissaan...hmmm....hmmmm....hmmp!

..sä oot hyvä tohtori.. et eläinlääkäri.. paviaanit menköön eläinlääkärille joo..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..sä oot hyvä tohtori.. et eläinlääkäri.. paviaanit menköön eläinlääkärille joo..

...kun kerran osasit senkin niin osuvasti sanoa että olen pätevä tohtori...mutta onko näinkin pätevän tohtorin soveliasta ottaa pienet perslärvit ihan vaikka torstai päivän kunniaksi???

Asia vaivaa minua...

• Dr.Swan kirjoitti:

....no muista sitten ensi kerralla ryyppy putken jälkeen mainita jo puhelimessa tuosta asiasta kun tulet vastaan otolle etten tosiaan luule sinua paviaaniksi,muuten saatan käännyttää sinut ovelta epämiellyttävällä tavalla...

..et voisi millään luulla mua paviaaniksi..

en juo enää kuin noin kerran viikossa.. viikon putket on taakse jäänyttä hullua nuoruutta..

• Dr.Swan kirjoitti:

...kun kerran osasit senkin niin osuvasti sanoa että olen pätevä tohtori...mutta onko näinkin pätevän tohtorin soveliasta ottaa pienet perslärvit ihan vaikka torstai päivän kunniaksi???

Asia vaivaa minua...

..et liikaa juo.. hmm ai niin lärvit.. jaajaa noh huomenna en tuu vastaanotolle..

itse rajoitan juomisen viikonloppuun ja vain kerran tai kaksi.. mutta en ole täydellinen..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..et voisi millään luulla mua paviaaniksi..

en juo enää kuin noin kerran viikossa.. viikon putket on taakse jäänyttä hullua nuoruutta..

Niin ja en minäkään juo kuin kerta viikkoon...olisipa tuo päivä jo tänään...odotan ensin vastaustasi tuohon edelliseen kysymykseen -se olla ratkaiseva tekijä tässä vaikiassa päätöksessä...juodako vai eikö juoda...niin ja mitä juoda?Suosituksia?

• Dr.Swan kirjoitti:

Niin ja en minäkään juo kuin kerta viikkoon...olisipa tuo päivä jo tänään...odotan ensin vastaustasi tuohon edelliseen kysymykseen -se olla ratkaiseva tekijä tässä vaikiassa päätöksessä...juodako vai eikö juoda...niin ja mitä juoda?Suosituksia?

..joisin olutta tai ronkeloo jäillä.. sitä alkon ronkeloo.. en yleensä juo väkeviä.. se johtaa hulluuteen..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..joisin olutta tai ronkeloo jäillä.. sitä alkon ronkeloo.. en yleensä juo väkeviä.. se johtaa hulluuteen..

...ja sekin on aikalailla hallittavissa joten taidanpa ottaa riskin...ainiin mutta juuri se lonkero on ainoa juoma joka ei sovi minulle ,ei sitten mitenkään ...lonkeron nauttimisen jälkeistä olotilaa ei voi enää kutsua "hulluudeksi"...

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..et liikaa juo.. hmm ai niin lärvit.. jaajaa noh huomenna en tuu vastaanotolle..

itse rajoitan juomisen viikonloppuun ja vain kerran tai kaksi.. mutta en ole täydellinen..

...hmmm...NORMAALISTI minäkin rajoitan lärvit vain viikon loppuun ...mutta noemaalina päivinä tulee käyttäydyttyä normaalilla tavoin kun taas epänormina hieman epänormimmin!Ja se että nuo korkeasaaren asukit pyrkivät puheilleni on jo jokseenkin epänormaalia!!!Etten sanoisi!!!

• Dr.Swan kirjoitti:

...ja sekin on aikalailla hallittavissa joten taidanpa ottaa riskin...ainiin mutta juuri se lonkero on ainoa juoma joka ei sovi minulle ,ei sitten mitenkään ...lonkeron nauttimisen jälkeistä olotilaa ei voi enää kutsua "hulluudeksi"...

..huomenna tai sit huomennakin sillä huomenna 1 heinäkuuta ikiblondi Deborah Harry täyttää jo 60 vuotta.. mutta legendat eivät koskaan kuole..

sille mä nostan maljan huomenna.. meinas kokonaan unohtuu..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..huomenna tai sit huomennakin sillä huomenna 1 heinäkuuta ikiblondi Deborah Harry täyttää jo 60 vuotta.. mutta legendat eivät koskaan kuole..

sille mä nostan maljan huomenna.. meinas kokonaan unohtuu..

Kyllähän tuossa on jo syytä kerrakseen nostaa maljaa! Olisiko tälle päivälle mitään verukkeita?Prinssi Harryn nimipäivä? Charlien enkeleiden ensi ilta tms...

• Dr.Swan kirjoitti:

...hmmm...NORMAALISTI minäkin rajoitan lärvit vain viikon loppuun ...mutta noemaalina päivinä tulee käyttäydyttyä normaalilla tavoin kun taas epänormina hieman epänormimmin!Ja se että nuo korkeasaaren asukit pyrkivät puheilleni on jo jokseenkin epänormaalia!!!Etten sanoisi!!!

..ehkä kuitenkin tulen jos tarvetta on.. luotan kykyihisi täysin jopa epänormaaleina päivinä..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..ehkä kuitenkin tulen jos tarvetta on.. luotan kykyihisi täysin jopa epänormaaleina päivinä..

....annan epänormaalin päteviä/mahtavia hoitoja :)))

• Dr.Swan kirjoitti:

Kyllähän tuossa on jo syytä kerrakseen nostaa maljaa! Olisiko tälle päivälle mitään verukkeita?Prinssi Harryn nimipäivä? Charlien enkeleiden ensi ilta tms...

.. enpä osaa sanoo tuohon oikein mitään.. keksi verukkeita jos mieli tekee.. tai myönnä että haluat vain vetää LÄRVIT eikä sille ole mitään verukkeita..

• Dr.Swan
        Dr.Swan kirjoitti:

....annan epänormaalin päteviä/mahtavia hoitoja :)))

...saimme juuri tulisen pätsin!!!
        Lue tuolta :Mix nuotio otsikon alta,olen siellä selventänyt minkä vuoksi jotkut kirjoitukset todellakin saavat nuotion...montako sinä olet jo saanut?

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

.. enpä osaa sanoo tuohon oikein mitään.. keksi verukkeita jos mieli tekee.. tai myönnä että haluat vain vetää LÄRVIT eikä sille ole mitään verukkeita..

Mitä ihmiset minusta sitten ajattelisivat...

• Dr.Swan kirjoitti:

...saimme juuri tulisen pätsin!!!
        Lue tuolta :Mix nuotio otsikon alta,olen siellä selventänyt minkä vuoksi jotkut kirjoitukset todellakin saavat nuotion...montako sinä olet jo saanut?

..siellä se roihuaa.. en ole koskaan saanut tulista pätsiä..

• Dr.Swan kirjoitti:

Mitä ihmiset minusta sitten ajattelisivat...

..on mennyt siihen pisteeseen että nähtävästi mä oon tohtori ja sä potilas.. kuinka tässä näin kävi?

en osaa ajatella mitä ihmiset susta ajattelisivat.. yleensä itse en ajattele pahaa ihmisistä.. ihmiset tuskin sustakaan.. tai eihän se niille edes kuulu..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..siellä se roihuaa.. en ole koskaan saanut tulista pätsiä..

enää kaksi puuttuu !

keksin muuten jo mitä aion ryypystellä tänään!
        Ajattelin ottaa sivityneesti valko viiniä ja nautiskella siinä sivussa ihania juustoja joita ostin tänään:Brie presidenttiä , Auraa , Mustapekkaa jne...hmmm...tuc -keksejä pitää vielä hakea!

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..on mennyt siihen pisteeseen että nähtävästi mä oon tohtori ja sä potilas.. kuinka tässä näin kävi?

en osaa ajatella mitä ihmiset susta ajattelisivat.. yleensä itse en ajattele pahaa ihmisistä.. ihmiset tuskin sustakaan.. tai eihän se niille edes kuulu..

Ka niinpä näyttää!Tilanne on hieman karannut käsistä...

• Dr.Swan
        Dr.Swan kirjoitti:

enää kaksi puuttuu !

keksin muuten jo mitä aion ryypystellä tänään!
        Ajattelin ottaa sivityneesti valko viiniä ja nautiskella siinä sivussa ihania juustoja joita ostin tänään:Brie presidenttiä , Auraa , Mustapekkaa jne...hmmm...tuc -keksejä pitää vielä hakea!

"Se ei sitten tainnut olla juustojen ystävä...karkuun juoksi..." :)))

Anyway,lähden nukkumaan.:)

• Dr.Swan kirjoitti:

"Se ei sitten tainnut olla juustojen ystävä...karkuun juoksi..." :)))

Anyway,lähden nukkumaan.:)

..ny vielä.. tuli pieni häiriötekijä väliin.. hmm juustot hyvii.. entäs jöötteporin vesikeksit?

• Dr.Swan kirjoitti:

Ka niinpä näyttää!Tilanne on hieman karannut käsistä...

..kutsua itseäni dr pervokiks?

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..kutsua itseäni dr pervokiks?

Te voitte kutsua itseänne miksi haluatte :)))
        Normaalisti tohtorin arvonimen käyttöön vaaditaan joitakin pikku testejä ja koulujakin pitäisi käydä mutta viimeaikoina on kyllä ollut liikkeellä tohtoreita jotka eivät tasan varmasti ole koulun penkkiä nähneetkään,väärennetyillä papereilla hoidetaan ihmishenkiä vailla huolia ja murheita,tosin aika menestyksekkäästi...Itse en tietysti kuulu noihin "huijari tohtoreihin"...

Oletteko muuten enää/taas täällä???
        Huhuuu?

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..ny vielä.. tuli pieni häiriötekijä väliin.. hmm juustot hyvii.. entäs jöötteporin vesikeksit?

Nevö höörd!!!!
        Ei kyllä kuulosta kovin maukkaalta...

hmmmm....ehdin jo luulla että juoksitte karkuun kun kuulit sanan :Aura juusto....

P.s
        En ole käynyt alkossa...
        maybee tomorrow!

• Dr.Swan kirjoitti:

Nevö höörd!!!!
        Ei kyllä kuulosta kovin maukkaalta...

hmmmm....ehdin jo luulla että juoksitte karkuun kun kuulit sanan :Aura juusto....

P.s
        En ole käynyt alkossa...
        maybee tomorrow!

.. jees täällä ollaan taas.. vatsa täynnä nakkeja ja ranskalaisii..
        et oo kuullu jöötteporin vesikekseistä.. hmm nehän on hyviä ja yleensä tarjotaan juustojen kanssa..

huomenna synttärijuomat plondin kunniaks..

• pervokki
        Dr.Swan kirjoitti:

Te voitte kutsua itseänne miksi haluatte :)))
        Normaalisti tohtorin arvonimen käyttöön vaaditaan joitakin pikku testejä ja koulujakin pitäisi käydä mutta viimeaikoina on kyllä ollut liikkeellä tohtoreita jotka eivät tasan varmasti ole koulun penkkiä nähneetkään,väärennetyillä papereilla hoidetaan ihmishenkiä vailla huolia ja murheita,tosin aika menestyksekkäästi...Itse en tietysti kuulu noihin "huijari tohtoreihin"...

Oletteko muuten enää/taas täällä???
        Huhuuu?

..jokin kurssi käydä.. tahtoo tohtoriks.. ei jaksa monivuotista koulutusta..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

.. jees täällä ollaan taas.. vatsa täynnä nakkeja ja ranskalaisii..
        et oo kuullu jöötteporin vesikekseistä.. hmm nehän on hyviä ja yleensä tarjotaan juustojen kanssa..

huomenna synttärijuomat plondin kunniaks..

Otetaankin oikeen pohojan maan kautta!Täytyy yrittää löytää jostain niitä "jöötejä"

• Dr.Swan kirjoitti:

Otetaankin oikeen pohojan maan kautta!Täytyy yrittää löytää jostain niitä "jöötejä"

..perseet olalle.. oho siis peput olalle.. niistä vesikekseistä.. en piiitkään aikaan oo syönyt mut hyviä olivat.. kirjoitetaan kai Göteborgs water biscuit.. ööhh jos oikein muistan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      241
      2064
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      188
      1627
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1272
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      982
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      40
      789
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      780
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      761
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      750
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      24
      735
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      637
    Aihe