olla tosi väsyneitä. Me voidaan muru luovuttaa. Tää oli yllättävä ja kaunis rakkaustarina, mutta meidän tilanne on vaan liian vaikea. Me ollaan vaan ihmisiä ja ei me ihmeisiin pystytä. Voidaan me tykätä sillei hiljaa ja salassa toisistamme, ehkä tää on tarkoitettukin sellaiseksi. Sä voit olla varma, etten mä ikinä puhu tai kirjoita susta pahaa, Ja aina mun ovi on sulle auki. Voi olla, et sä jo pääsit tästä yli, mä en ihan vielä. Kyllä mä pääsen, älä huoli.
n
n
Vastaukset 41
Vanhimmat
Kuulostat kuin puhuisit toisena. Eikö sulla oo muita harrastuksia?
Niinhän tämä naisena esiintyvä hönökemies tekeekin, eikä muita harrastuksia taida toden totta olla. Olemmeko samoilla linjoilla vai oliko jotain lisättävää?
Ei lisättävää
Tarina tää oli mut missä se rakkaus?
Elä elä mene tämän miesröllin juttuihin. Tiedät ja tunnet..
Nainenhan tuon oli selvästi kirjoittanut kyllä nyt tyylin tunnisti
Se jäi nyt vähän vajaaksi.
Naistuntemuksesi on sitten vähän öööh
Tää on mieheltä..
Sivusta
No liekö sillä väliä samoja juttuja joka aamu, päivä ja ilta vähän eri mausteilla höystettynä.
Niinpä niin sinä tyylin tunnistelija, palstaäijä se on eikä kukaan targetoimasi yksilö esim
Erittäin hyvin sanottu.
Näin se kokonaisuudessaan menee tämän äijän kohdalla, välillä häntä itkettää ja sitten on tunnelma taas katossa jne
En tunne palstaäijää joten en myöskään mitään kirjoitustyyliään. Pahoittelut.
Olen samaa mieltä kanssasi. Tykätään hiljaa ja salaa toisistamme.
onko tämä tykkääminen varmistettu?
Selvä. Ihan hipihiljaa. ❤️👋
Itelle tää hiljaa oleminen on vaikeaa. 🤣
mistä sä tiedät. Mitä jos mä vihaan sua
Vihaa ihan rauhassa.
No mut. Me kyl ollaan vähintään ihan hyvissä väleissä. Kyllä sen nyt tietää..
Jep. Suut supussa ❤️ 😘
Kyllä nämä sivusta miehet jaksavat ja jatkavat.
Onko se oikeasti näin, että täällä pyörii muutama vähän erikoisen oloinen seksistinen juntti joilla on ongelmia ?
On. Sellanen kohta kuuskymppinen patu aika luihu mies. Sillä ei ilmeisesti klaaraa tuolla keskiössä se härveli
Oon väsynyt. Suuttunut tilanteeseen ja äksyilen. Kyllä minä sinusta aina tulen välittämään. Pullotan vaan tunteita sisälleni, kun en voi näyttää tai puhua tunteistani.
Mä teen kaikkeni, että tästä tulee mahdollisimman helppoa.
Aloittaja
Kaunis tarina, keksi sille parempi loppu tai tee siitä totta! m>n
Mä alan olee ihmisraunio, tässä ei enää kummua jaksa. 🤪
Vois mies auttaa ja ehdottaa näkemistä niin tehää yhes täst totta, sitä mä toivon. Ei voi vaa antaa olla, täs on jotain syvempää!
Kummia siis...
En mä ainakaan ole väsynyt, siis "meihin". Alan pääsemään vasta alkuun. sivusta
👀 Mä oon jo ihan rättiväsynyt näistä tunteista.
Olen ollut täällä koko illan ja tunnen sen mitä tunnet....olen myös laittanut viestejä. Annan sinulle aikaa toipua....otetaan rauhallisesti...rukoilen sinulle ihmettä. Minulla usko. Sinuun ja minuun. Meihin. En ole ikinä ollut näin varma mistään! Rakkauteni olkoon sinun päänalunen kun menet nukkumaan. Nuku rauhassa,,💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
Samaa mieltä.. lopeta se kyttääminen monen auton voimin idiootti!
Olisitte vain puhuneet. Silloin yleensä selviää kaikki.
Ei se ole niin helppoa. Voi olla syitä, jonka vuoksi ei voi puhua.
Ei voi olla minä kun mä en oo vaan ihminen enkä kovin luovuttaja, annan muiden luovuttaa.
Mikäs se sä sitten oot? Virtaheponen.? 🦛
Mä kellun nyt vaan tässä virrassa, katsotaan, milloin törmään johonkin. Ehkä mäkin oo virtahepo. Tavataan jossain alajuoksulla. ❤️
Virtahepo on vaarallinen. Tavataan vaan. Mun suuri suu on auki sua varten.
😂 Sait mut hymyilemään kuka lienetkin. Se on aika paljon väsyneelle virtahevolle.