Olis ihanaa jos saisin, kotona ei saa. Olen uusimaa, saat olla vanhempi tai nuorempi, ei väliä painolla tai muulla, kaikki ok
Annatko nuolla pillua ja tissejä, täällä vanhempi mies
34
1247
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai. Saako sieltä hyvää kokoa?
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Tietysti annan
- Anonyymi
Minä aloittaja, ja kuinkahan yhteys sinuun jos oot nainen. Moi
- Anonyymi
Kotona mies mieluummin makoilee sohvalla, tykkäisin juurikin kertomastasi. Pidempi tuttavuus silloin tällöin kun molemmelle sopii, olen normi kokoinen rintani suurehkot napakat. N 55
- Anonyymi
Hei sinä ihana 55 n .minä aloittaja olen pohjois uusimaa, olis kiva tavata, mutta kuinkahan onnistuisi, mistähän olet. Moi
- Anonyymi
Vaimoni i välitä seksistä enää,joten mielelläni tapaisin naisen joka aidosti on halukas
Nuolisin ja imisin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimoni i välitä seksistä enää,joten mielelläni tapaisin naisen joka aidosti on halukas
Nuolisin ja imisinIsot tissit kiihottaa aina
Milkman hki6 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuolisin ja imisinJoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuolisin ja imisinIhana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana
Haluatko nuolettaa nainen
Hkimies6 - Anonyymi
UteliasUkm40 kirjoitti:
Olisi mukava jutella kanssasi privaatisti lisää
ei käy
- Anonyymi
Nainen 55 Olen pieni 65kg hoikka mies olisi hienoa rutistelisin nuolisin sinua mielelläni.
- Anonyymi
Kik. hoitovoide siisti mies kirjottele.
- Anonyymi
Oliskos varsinaissuomessa naista jota saisi nuolla Olen 56v hoikka siisti mies
- Anonyymi
Sama täällä 60ukm, vaimo ei tykkää mutta minä nauttisin jos saisin nuolla kiimasta märkää pillua. Etelä-Suomen alueelta...
- Anonyymi
mene töihin
Mummoni haluaa sexiä kanssani
Vantaalta 44v varattu mies etsimässä vakkaria, säännöllisen epäsäännölliseen tapailuun samanlaisen tiimoilta. Kotona seksi loppunut aikoja sitten, olisi paljon annettavaa.
- Anonyymi
runkkaa vaikka
- Anonyymi
Hei täällä olisi 40v N isot tissit, kokoa löytyy! Haluaisin jotain miestä joka voisi imeskellä minua ja antaa hieman kaluaan! ;)) Asun Uusimaan alueella.
- Anonyymi
Hei 40v Nainen, antaisin salaa sinulle nautinnon 🥰 nuolisin, imisin tissejä ja pilluasi, nussisin myös isolla suonikkaalla kullillani kiimasta märkää pilluasi, joko luonasi tai autossani Uudellamaalla. T.+60ukm.
- Anonyymi
Hei N 40 ,voisin imeskellä rintojasi autossa ,samalla voisit runkata kaluanEhkä voisin naidakin. :)
Hkimies6 - Anonyymi
Miten sinuun saisi yhteyttä?
32 Moi, kiinnostaisi kyllä.
Tule juttelemaan treffien puolella, löydät siellä minut nimimerkilläni.- Anonyymi
Mitenkään sinuun saisi yhteyttä? Olen kyllä etsimäsi, ihan tiedän sen.
- Anonyymi
Ihan vain kommentoin nykymaailmaa.... ihmiset etsii juttuja netista kun livessä ei nappaa. Kuvitellaan, että netissä se onni kohtaa helpommin, sitten mennään jonnakin isolle paikalle ja petytään. Mennään kuitenkin loppuun asti jos ollaan tultu sadan kilometrin päästä.... Kiitetään kohteelisti ja kehutaan vaikka vituttaa kuin pientä oravaa.... Ei sillä ettenkö itsekin ole jutellut naisten kanssa livekameralla ja on ollut ihan kivojakin naisia ja olen tavannut livessä. Livessäkin on tullut juttua, mutta sitten kuitenkin on parempi. Näin miehen näkökulmasta naiset on kuitenkin aika paljon asian päällä,....
- Anonyymi
Kuopiossa nelikymppinen nainen kiimaisena myös antaisi nuolettaa ja hyväillä isoja tissejä
- Anonyymi
Minä mies tulen pian kuopion lähelle kesämökille, ja sinä 40 kymppi nainen tai joku muu nainen joka haluaa nuolettaa itseään, minä haluun todella . Moi
- Anonyymi
Tottakai annan imeä tissiä ja nuolla pilua. Se tuntuu helvetin hyvälle
- Anonyymi
Siisti mies nuolisi sinulle orkun.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605768- 1144958
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4022943Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s951421Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401129- 65961
- 29958
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839