Annatko nuolla pillua ja tissejä, täällä vanhempi mies

Anonyymi-ap

Olis ihanaa jos saisin, kotona ei saa. Olen uusimaa, saat olla vanhempi tai nuorempi, ei väliä painolla tai muulla, kaikki ok

34

1247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottakai. Saako sieltä hyvää kokoa?

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Tietysti annan

• Anonyymi

Minä aloittaja, ja kuinkahan yhteys sinuun jos oot nainen. Moi

• Anonyymi

Kotona mies mieluummin makoilee sohvalla, tykkäisin juurikin kertomastasi. Pidempi tuttavuus silloin tällöin kun molemmelle sopii, olen normi kokoinen rintani suurehkot napakat. N 55

• Anonyymi

Hei sinä ihana 55 n .minä aloittaja olen pohjois uusimaa, olis kiva tavata, mutta kuinkahan onnistuisi, mistähän olet. Moi

• Anonyymi

Vaimoni i välitä seksistä enää,joten mielelläni tapaisin naisen joka aidosti on halukas
        Nuolisin ja imisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimoni i välitä seksistä enää,joten mielelläni tapaisin naisen joka aidosti on halukas
        Nuolisin ja imisin

Isot tissit kiihottaa aina

Milkman hki6

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuolisin ja imisin

Joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuolisin ja imisin

Ihana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana

Haluatko nuolettaa nainen

Hkimies6

• Olisi mukava jutella kanssasi privaatisti lisää

• Anonyymi
        UteliasUkm40 kirjoitti:

Olisi mukava jutella kanssasi privaatisti lisää

ei käy

• Anonyymi

Nainen 55 Olen pieni 65kg hoikka mies olisi hienoa rutistelisin nuolisin sinua mielelläni.

• Anonyymi

Kik. hoitovoide siisti mies kirjottele.

• Anonyymi

Oliskos varsinaissuomessa naista jota saisi nuolla Olen 56v hoikka siisti mies

• Anonyymi

Sama täällä 60ukm, vaimo ei tykkää mutta minä nauttisin jos saisin nuolla kiimasta märkää pillua. Etelä-Suomen alueelta...

• Anonyymi

mene töihin

• Mummoni haluaa sexiä kanssani

• Vantaalta 44v varattu mies etsimässä vakkaria, säännöllisen epäsäännölliseen tapailuun samanlaisen tiimoilta. Kotona seksi loppunut aikoja sitten, olisi paljon annettavaa.

• Anonyymi

runkkaa vaikka

• Anonyymi

Hei täällä olisi 40v N isot tissit, kokoa löytyy! Haluaisin jotain miestä joka voisi imeskellä minua ja antaa hieman kaluaan! ;)) Asun Uusimaan alueella.

• Anonyymi

Hei 40v Nainen, antaisin salaa sinulle nautinnon 🥰 nuolisin, imisin tissejä ja pilluasi, nussisin myös isolla suonikkaalla kullillani kiimasta märkää pilluasi, joko luonasi tai autossani Uudellamaalla. T.+60ukm.

• Anonyymi

Hei N 40 ,voisin imeskellä rintojasi autossa ,samalla voisit runkata kaluanEhkä voisin naidakin. :)

Hkimies6

• Anonyymi

Miten sinuun saisi yhteyttä?
        32

• Moi, kiinnostaisi kyllä.
        Tule juttelemaan treffien puolella, löydät siellä minut nimimerkilläni.

• Anonyymi

Mitenkään sinuun saisi yhteyttä? Olen kyllä etsimäsi, ihan tiedän sen.

• Anonyymi

Ihan vain kommentoin nykymaailmaa.... ihmiset etsii juttuja netista kun livessä ei nappaa. Kuvitellaan, että netissä se onni kohtaa helpommin, sitten mennään jonnakin isolle paikalle ja petytään. Mennään kuitenkin loppuun asti jos ollaan tultu sadan kilometrin päästä.... Kiitetään kohteelisti ja kehutaan vaikka vituttaa kuin pientä oravaa.... Ei sillä ettenkö itsekin ole jutellut naisten kanssa livekameralla ja on ollut ihan kivojakin naisia ja olen tavannut livessä. Livessäkin on tullut juttua, mutta sitten kuitenkin on parempi. Näin miehen näkökulmasta naiset on kuitenkin aika paljon asian päällä,....

• Anonyymi

Kuopiossa nelikymppinen nainen kiimaisena myös antaisi nuolettaa ja hyväillä isoja tissejä

• 6-kymppinen mies tulis mielellään jelppimään 4-kymppistä naista

• Anonyymi

Minä mies tulen pian kuopion lähelle kesämökille, ja sinä 40 kymppi nainen tai joku muu nainen joka haluaa nuolettaa itseään, minä haluun todella . Moi

• Anonyymi

Tottakai annan imeä tissiä ja nuolla pilua. Se tuntuu helvetin hyvälle

• Koska nuollaan?

• Anonyymi

Siisti mies nuolisi sinulle orkun.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      60
      5768
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      114
      4958
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      402
      2943
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      95
      1421
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      340
      1129
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      65
      961
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      29
      958
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      886
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      109
      867
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      839
    Aihe