Ihan niinku viimeiset viisi vuotta. Tuulivoimalat veks.
Huonosti meni yö
17
486
Vastaukset
- Anonyymi
Tuulivoimalako vei yöunet?
CPAP - laitekaan ei enää pelasta.
Näin kävi.- Anonyymi
Mielenterveys potilailla on aina kevä ja syksy kovin vaikeetta
aikaa, koita kestää ensimäiste kevätsateiden jälkeen helppotaa.
- Anonyymi
kyllä ne kohta on maan tasalla kun putin pommittaa ne paskaksi
- Anonyymi
Mylly mittää haittaa..lissää vaa nii sähkö halpenee....
- Anonyymi
Sähkö ei koskaan halpene kiitos Pekan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähkö ei koskaan halpene kiitos Pekan
Kyl sähkö halpenee mut siirtomaksu ei....
- Anonyymi
Mmmm
- Anonyymi
Tuulivoiman haitat on totta. Myllärit ne yrittää tappaa keskustelun ko asiasta. On niitä purettu muailmalla haittojenvuoksi .
- Anonyymi
Palstalla käy tuulivoiman puolustelijat nostamassa jotain ääliövanhoja keskusteluja, että tuulivoimajutut ei olisi täällä ensimmäisenä.
- Anonyymi
Mistäs meinasit kunnalle rahat ottaa jollei myllyverosta? Kaivos jo kuollu...tääl ei mittää oo..maatalous kuoli ku kaivos tuli. Jostai verotuloja saatava...
- Anonyymi
Haapajärvi pahassa jamassa
- Anonyymi
Kriisikunta on....valtionohjauksessa.vaihtoehdot vähissä.velkaa liikaa ja hometta.
- Anonyymi
Ja aaukkaat muuttaa muualle 100 ko viime vuonnaki
- Anonyymi
Taitaa ongelma olla pelkästään menttaali puolella, terapia voisi auttaa?
- Anonyymi
Mee sä vaan menttaalivalmennukseen. Vaikka sille Tykälle. Se varmaan ottais sut mielellään.
- Anonyymi
Juu huulimyllärit vois viedä oulunsuuhun "lataukseen"
- Anonyymi
Samaa mieltä. On tainneet patterit loppua ja vähän muukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511175Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461052Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38777