Valtavia hakkuita tuulimyllyjen tieltä. Metsä raiskataan raakasti. Leveitä teitä tehty, itse tuulimyllyn alueella hehtaari tolkulla sileää. Sekin alue jossa kävin 25 myllyä 30 km tietä. Toinen oli 7 myllyä ja 10 km baanaa. Kaapeli oli kaivetty maahan n 5 km ja oli hakattu puusto ylileveästi siitäkin, mittasin n 20 metrin levyiseltä yhden kaapelin takia, hassua !
Kaikki niin rempseää tuulimyllyjen alueella, sekin rakennusajan varastoalue 100 metriä leveästi ja 500 metriä pitkästi oli sileää.
Metsää häviää
8
144
Vastaukset
- Anonyymi
Hiilihysteriasta kärsii myös luonto.
Ossi, luontoa arvostava oikea SOTILAS - Anonyymi
Avohakkuita.
- Anonyymi
Kommunsitikö näitä rakentaa?
- Anonyymi
Suomen pinta-alasta 73 % on metsää. Euroopan metsäisin maa.
Anonyymi kirjoitti:
Suomen pinta-alasta 73 % on metsää. Euroopan metsäisin maa.
Avohakkuut kielletään. He he he.
- Anonyymi
niin rempseää tuulimyllyjen alueella
- Anonyymi
Nyt viheät ja vasurit hiljaa. Käykääp kellä mahdolliuus uusilla mylly alueilla, varatkaa NITROja mukaan, niin häkellyttävät avohakkuut. Kun verrataan miten melunneet tarvepuu hakkuista. eierkissä 40 km leveit teitä + myllyjen alueet 32 viime kesän siinä alueessa oleviin myllyihin. Betonia sepeliä kuljetuksia hirvittävä määrä.
Vai oikein ekosähköä. Sähköautoillekkin. JUJUA pukkaa ! - Anonyymi
Silestone vihreä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574