Cukold pariskuntaa Turun suunnalta

Anonyymi-ap

Olis kiva jutella ja enenmänkin, jos kiinostaa. Aikaisempaa kokemusta löytyy ja on ollut mielenkiitoista ja tyydyttävää olla parin ystävä.

Olen viiskymppinen mies.

10

847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

onhan se toisille ihan ok,itse joutunyt sellaseen tilanteseen kun olin saaressa,vuokra saunassa niin sain seuraksi kaverin .siinä istuttin ja juteltiin niitä näitä kunmentiin jäähylle ottettiin juomia ja uitiin ja takasin saunaan, kun sanoin että mulle riitt menen ulos istumaan hetken perästä hän tuli ulos kulli pystyssä kysyi voinko auttaa hetken epäröin ja niin siinä kävi että runkkasin sen kullin ,kaikki meni hyvin sain vielä ison pullon palkaksi

• Anonyymi

Muuten ihan kiva tarina, mutta mieten se liittyy cucold leikkeihin, kun ilmeisesti paikalla ei ollut naista.

Itsekkin tykkään pienestä bi jutuista, kun olen vieraillut parien luona. Kaikki ei sellaiseta tykkää ja ei se itsellekkään tärkeää ole, mutta joskus sopivasti ok, parin nainen on keskiössä kuitenkin.

Usein on parin cuckold mies ohjannut kullini vaimonsa aukkoon ja on myös imenyt kaluani, joskus putsannut vaimonsa "kerma piirakan"ja minut orkkujen jälkeen, hyvältähän se tuntuu ja kaikki nauttivat.

• Anonyymi

Tuo tyyppi on juonut aivonsa eikä aina ymmärrä mitä selittää ja yleensä siltä jää joku yksityiskohta pois. Ei siitä kannata välittää. Se mitä olen silloin tällöin sen juttuja lukenut, taitaa olla että muutama aivosolu on tuhoutunut myös siinä kun hänen vaimoaan, ilmeisesti joka päivä, nussivat juopporetkueet ovat vedelleet tuota jätkää välillä turpaan kun hän on näyttänyt naamaansa makkarin puolella ja suuttuneet kun hänen keittämänsä viina on vienyt erektion. Hänen isoissinen vaimonsa on kuulemma kylän juoppojen vakiopatja, eikö ole wnää vuosiin antanut tuolle miehelleen lupaa tulla nussimaan. Monta lastakin on kuulemma tuolle akalle juopot siittäneet ja tuo hänen miehensä sitten runkkailee jossain piilossa kuunnellen ja runaten myös niitä juoppoja, ettei saa taas turpaansa koko juopporemmiltä. Tuolla ukolla ja hänen vaimollaan on ilmeisesti joku vanha rähjääntynyt rintamamiestalo johon nuo juopot sitten tulee nussimaan hänen vaimoa ja ilmeisesti heidän lapset on keskustassa vaimon sukulaisen luona vakituisesti ja on tuo sukulainenkin käynyt nussimasssa tuon vaimoa. Sen jutuista on tullut aika selvästi ilmi että heillä on etten sanoisi hard core aisurisuhde. Kösittääkseni heillä ei, ainakaan sen jälkeen kun hän sai selkäänsä juopporemmiltä, ole enää mitään muuta rakkaudellista suhdetta kuin se että he asuvat yhdessä, vaikka hänen vaimo on kuitenkin tuon koko juopporemmin yhteinen vaimo, eikä tuo mies siihen remmiin kuulu paitsi viinanpolttajana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo tyyppi on juonut aivonsa eikä aina ymmärrä mitä selittää ja yleensä siltä jää joku yksityiskohta pois. Ei siitä kannata välittää. Se mitä olen silloin tällöin sen juttuja lukenut, taitaa olla että muutama aivosolu on tuhoutunut myös siinä kun hänen vaimoaan, ilmeisesti joka päivä, nussivat juopporetkueet ovat vedelleet tuota jätkää välillä turpaan kun hän on näyttänyt naamaansa makkarin puolella ja suuttuneet kun hänen keittämänsä viina on vienyt erektion. Hänen isoissinen vaimonsa on kuulemma kylän juoppojen vakiopatja, eikö ole wnää vuosiin antanut tuolle miehelleen lupaa tulla nussimaan. Monta lastakin on kuulemma tuolle akalle juopot siittäneet ja tuo hänen miehensä sitten runkkailee jossain piilossa kuunnellen ja runaten myös niitä juoppoja, ettei saa taas turpaansa koko juopporemmiltä. Tuolla ukolla ja hänen vaimollaan on ilmeisesti joku vanha rähjääntynyt rintamamiestalo johon nuo juopot sitten tulee nussimaan hänen vaimoa ja ilmeisesti heidän lapset on keskustassa vaimon sukulaisen luona vakituisesti ja on tuo sukulainenkin käynyt nussimasssa tuon vaimoa. Sen jutuista on tullut aika selvästi ilmi että heillä on etten sanoisi hard core aisurisuhde. Kösittääkseni heillä ei, ainakaan sen jälkeen kun hän sai selkäänsä juopporemmiltä, ole enää mitään muuta rakkaudellista suhdetta kuin se että he asuvat yhdessä, vaikka hänen vaimo on kuitenkin tuon koko juopporemmin yhteinen vaimo, eikä tuo mies siihen remmiin kuulu paitsi viinanpolttajana.

Mutta onhan se rakkaudellista kuitenkin että aisuri on saanut luvan runkata ja katsoa tai kuunnella kun vaimoa nussitaan. Ei sitä aina kaikilla mitään deitti iltoja ole arjessa tai käydä etelän lomilla virkistäytymässä. Suurinta rakkauttahan on pysyä yhdessä.

• Anonyymi

Rankaa tarinaa.

• Anonyymi

Eipä sitten löytynyt paria Turun suunnalta, harmi.

AP

• Anonyymi

Miten sinuun saa yhteyttä?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa hyvältä, juttelen vaimon kanssa, ehkä palaamme asiaan

Kiitos❤️!

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1943
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1877
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1449
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe