Suomalaisten tulee tästä lähtien olla tottelevaisia, nöyriä ja myöntyväisiä kaikkeen mitä jenkit sanovat, määräävät ja käskevät heiltä ostaa. Mutta tämänhän osaavat nykyiset hallituspuolueet oikein hyvin. Jos Trump päättää tehdä diilin Suomesta Putinin kanssa, niin siihen on tyytyminen.
Sillä NYT meillä on uusi isäntä.
Suomalaisten oltava hyviä alamaisia
5
70
Vastaukset
- Anonyymi
Stubb osaa kumartaa ja sanoa kyllä monella eri kielellä. Kielikin on jo valmiiksi ruskea, joten jatketaan samaan malliin. Eläköön USA !
- Anonyymi
Nyt kaikista Suomen kolmannen ja neljännen polven kokoomuslaisista tulee ensimmäisen polven jenkkiläisiä maatyöläisiä .
- Anonyymi
Suomi , Yhdysvaltojen uusi, nöyristelevä osavaltio.
- Anonyymi
Persut pääsevät nyt T aivaaseen, jossa Jumalan sijaan kumarretaan Trumppia.
Monille järkeville ihmisille taas alkaa Highway to Hell. - Anonyymi
Halla-ahohan sanoi että Trump on parasta mitä jenkeille on tapahtunut. Ja oli varmaan samaa mieltä Suomenkin suhteen. Kyllä idiootti Halla kaltaisensa tunnistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623077
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802353
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402006- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311529