USAsta on tulossa rikollisten johtama poliisivaltio. Polisin surmasta tuomitaan automaattisesti kuolemaan.
Trump myös valehteli vasurien ja kommunistien tapaan, että nyt USA´ssa on lopultakin sanan- ja mielipiteen vapaus samaan aikaan kun kongressista poistettiin erimieltä esittäneitä kongressin jäseniä.
USA on roistovaltio.
Trumpin puhe oli taas uhoa täynnä. Merkittävin uutinen oli Trumpin vahvistus siitä, että
Anonyymi-ap
2
75
Vastaukset
- Anonyymi
Usakin on jo huomannut minkälaisia narreja on maapallo täynnä ,nyt vasta sinä ja muut kokoomuspellet huomaatte että yhteistyö maapallon suurimman roistovaltion kanssa ei tuo kuin valtavia rahavirtoja usaan ja sitä paskaa te Kokoomus apinat olette aina jumaloineet ,olen 20 vuotta jo tätä asiaa kirjoitellut tänne
- Anonyymi
Bidevaarin hölmöt tukijat volottaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819