Merkityksellistä? Tai se että toinen rakastaa vain itseä?
Miksi rakkaus johonkin on niin
11
249
Vastaukset
- Anonyymi
Olen yrittänyt selvittää ainakin itse rttä miksi se on niin tärkeää että rakastaa vain minua. Miksi maailma romahtaa muutoin. Mitä minun vielä täytyy käydä läpi ymmärtääkseni itseä paremmin.
- Anonyymi
Hänen rakkaus tuntuu hyvältä koska hän näkee vain minut. Tuntuu ettei minua nähdä täysin vaikka joku muukin rakastaa ja pitää tärkeänä. Minä olen aina se joka huomaa ja täyttää muiden tarpeita ja toiveita.
- Anonyymi
Näkeekö hän vain sinut
vai tajuaa ja hyväksyy sinussa
asiota, puolia tai piirteitä joile moni muu sanois heti hyvinkin tiukan ein tai ei kiitoksen tai ei kiinostan?
Onko sinulla jotekin erilainen tai toisellainen
masilmankuva tai tahto olla jotain ihan muuta.
Kuin valta osalla ihmistä
Olisko kataisiasi kuitenkin muttei joka kadun kulmalla.
Podin asiaa koska oon itse myöskin
Toisenlainen kun tavikset. Aina ollut.
Nainen sivusta.
- Anonyymi
En käsitä enää mitä rakkaus on.
🐰- Anonyymi
Miksi se tuntuu sitten niin epäselvästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se tuntuu sitten niin epäselvästä?
En tiedä. Kai se joku kemiallinen reaktio on pään sisällä. Ei kiinnosta.
🐰
- Anonyymi
Heaven knows! Eikä kaikkea tarvitse käsittää tai sanoittaa. Ihmisen osa rakastaa ja olla rakastettu! Ei sen kummempaa 💓
- Anonyymi
En tiedä vastausta. Sitä sinun tulee itse miettiä miksi se on niin. Mutta etkö sinä itse sitten rakasta sitä toista takaisin tai ylipäätään ketään?
- Anonyymi
En ymmärrä
- Anonyymi
Elää hetken, syntymästä asti, ilman rakkautta niin tietää miksi rakkaudella on väliä.
- Anonyymi
Sitä sopii miettiä. Kaksi pitkään toistansa kaivattua sai toisensa❤️
Rakkaus on ikuista❤️En luovu susta koskaan.
Elämä tasoittuu muuton myötä ja sunkin reissuhommat loppuu. Saadaan keskittyä toisiimme ja uuteen asuinympäristöön. Remppa on pian valmis ja lupasit yllättää mut kun muutetaan. Mä vähän arvaan 🤭
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611840Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713