Tärkeä tiedoitus

Anonyymi-ap

Poliisi voi jäljittää kiusaajien ip-osoitteet jos kiusaamisesta tehdään rikosilmoitus. Näin virallisesta neuvontapalvelusta.

Oma neuvo:
Ottakaa kuvakaappaukset kaikesta kiusaamisesta ja tallentakaa vaikka gmailiin todisteiksi, tallentakaa myös sivun tarkka osoite.

Hyvää keskiviikkoa.
🐰

51

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varaudu kunnianloukkaukseen myös.Täytyy olla hyvät todisteet ja tunnukset että voi todistaa kirjoittajan kirjoittavan juuri sinusta.
      Vinkkinä myös.
      Näin ohjeistettiin myös minua kiusattua.

• Anonyymi

🐰👍

• Anonyymi

Sinun nolot alustukset ja omien tekstien hämmentäminen on palstaäijä vähän nähtyä tavaraa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun nolot alustukset ja omien tekstien hämmentäminen on palstaäijä vähän nähtyä tavaraa

”Näin ohjeistettiiin myös minua kiusattua” voi hyvä luoja palstagubbe. Minä kiusaan ehkä niitä eri kysymyksillä näistä kekeilyistä inspiroituneena

• Anonyymi

Tärkeä tehtävä sinulla ikävä-palstalla. Itse skippaan nämä tiedotteet :)

• Anonyymi

Kuulutko itte kiusaajiin? Luit kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulet aika liki tässä yhteydessä, ei ole mitään tarvetta avata asioita enempää kanssasi.
        Minulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin skippaan yleensä nämä, koska en koe aiheen kuuluvaksi tänne. Keskusteluun osallistuin, kun heräsi ajatuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulehan ny valkoritaria leikkivä, tämä hymiöhemmo on palstaäijä eli aapee itse. T nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulet aika liki tässä yhteydessä, ei ole mitään tarvetta avata asioita enempää kanssasi.
        Minulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin skippaan yleensä nämä, koska en koe aiheen kuuluvaksi tänne. Keskusteluun osallistuin, kun heräsi ajatuksia.

En mä jätä yhdenkään kiusaajan kanssa asioita aukasematta. Perästä kuuluu, kuten vanha kansa joskus on todennut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä jätä yhdenkään kiusaajan kanssa asioita aukasematta. Perästä kuuluu, kuten vanha kansa joskus on todennut.

Nonii palstaäijä seuraavaa kerrontaa for idiotas odotellessa veikö joku sinun banaanin vai miten tämä kiusaaminen tapahtui

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nonii palstaäijä seuraavaa kerrontaa for idiotas odotellessa veikö joku sinun banaanin vai miten tämä kiusaaminen tapahtui

Itehän sä sisäkumipiireines tiedät mitä olet tehnyt. Vai tarviiko siitäkin muistutella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulehan ny valkoritaria leikkivä, tämä hymiöhemmo on palstaäijä eli aapee itse. T nainen

Ei mun tarvi mitään eikä ketään leikkiä. Hiekkalaatikot on varattu aivan muuhun. Ja mä oon nainen enkä mikään kuvittelemas fakenaama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sit syöny hernekeittoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itehän sä sisäkumipiireines tiedät mitä olet tehnyt. Vai tarviiko siitäkin muistutella?

No olen syyllistynyt korkeintaan vttuiluun, enkä edes laittomalla tavalla, siis onko mulla jotkut piirit? En tiennyt tästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista yrittää päästä vielä tämän keskustelun suhteen yläpuolelle palstaäijän kanssa teutaroiva. Ehkä oot jopa kiusaajaksi liian pieni mies? Älä ylennä itseäsi suotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mun tarvi mitään eikä ketään leikkiä. Hiekkalaatikot on varattu aivan muuhun. Ja mä oon nainen enkä mikään kuvittelemas fakenaama.

No hoe tuota näille hessu hoopoille palstaäijä vaikka katkeraan loppuun saakka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko äidilläs tapana laittaa pannukaakkua kylkeen kun käyt pyykkis pesettämässä ja sapuskoimassa?

• Anonyymi

Kiusaajille ilmotus. Käyttäkää VPN:nää

• Anonyymi

Niin no, jotka kiusaa irlissä, kiusaa myös täällä. Niillä kun siellä vintissä tuulee ja henkisesti sairaita.
        Toivottavasti "luonto" hoitaa asian mahdollisimman pian.
        Yleensä niin käy.

• Anonyymi

Ilman muuta kannattaa aukoa päätä täällä suojatun yhteyden kautta, se on ku taikaviitta nääs. Resonoiko palstaäijän avaus?

• Anonyymi

Laittakaa VPN t wc pönttöön niinku meillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman muuta kannattaa aukoa päätä täällä suojatun yhteyden kautta, se on ku taikaviitta nääs. Resonoiko palstaäijän avaus?

Aattele mikä onni se jollekin on kun ovat yhteiskunnan luopiot kun eivät muuhun pysty. Ei kouluja käyty, ei töissä. Laitoksessa ja ruoka tulee tarjottimella eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laittakaa VPN t wc pönttöön niinku meillä.

Ruuvaahan ne jotkut nilkkapantojakin irti

• Anonyymi

Mulle on ihan sama mitä jotkut anonyymit täällä piipittää.

• Anonyymi

Minulle myös periaatteessa, kuhan esim tätä apalstaäijän uusinta emojivillitystä ei yhdistetä minuun, muuten ns repiköön toisensa vaikka täällä valkoisen roskasakin leijonanhäkissä😏

• Anonyymi

Sama täällä ja sama nepsy porukka piipittää täällä menemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä ja sama nepsy porukka piipittää täällä menemään.

Siis nämä jälkeenjääneen oloiset, jotka agitoituu jostain syystä näistä palstaäijän avautumisista uudelleen ja uudelleen? No etten sanois, etten sanois

• Anonyymi

Hö-hö-hö. Poliisilla on pikkaisen tärkeämpääkin tekemistä, kuin jahdata jotain nimettömiä "kiusaamisia" netissä. Kuten vaikkapa sellaisia juttuja, että kovia huumeita saa alaikäisetkin helpommin kuin alkoa. Joka nurkilla heiluu nyrkit. Seksuaalirikokset- että omaisuusrikokset ovat karanneet käsistä. Poliisi puuttuu korkeintaan kunnianloukkauksiin missä solvataan jotain henkilöä koko nimeltä. Silloinkin on hyvin vaikea löytää henkilöä, koska eihän ne omalta IP-osoitteelta sitä tee. Et sellasta sulle 12-vee ja ekaa kertaa netissä?

• Anonyymi

Mitä hemmettiä- eikö niiden päätehtävä siis olekaan selvitellä kansan ns kiljukähinöitä internetissä? Mistä niille oikein maksetaan. Muuten monologia pitävä aloittajaäijä, kun mainitsit, että joka nurkalla heiluu nyrkit, niin pelottaako sinua liikkua? Lukekaa rivien välistä edes joskus jotain faktuaalista kerrankin losers

• Anonyymi

Voisiko joskus olla myös jonkinlaista huomionhakuisuutta palstalla kiusaamisteeman ympärillä? Kylvää vähän epävarmuutta ihmisissä, jotka pohtii, että tulikohan sanottua tökerösti toiselle nyt. Voikohan ihminen, joka ei saa kaivatultaan huomiota alkaa vaatia sitä tekeytymällä ns. uhriksi, jota kiusataan, kun ei huomioida riittävästi. Onko tullut ilmi tapauksia, joissa ns. Kiusattu olisikin itse paljastunut kiusaajaksi ja häiriköksi.
      Tällaisia ajatuksia heräsi aiheesta ikävään liittyen keskustelupalstalla

• Anonyymi

Onpa aloittajasetä yllättävää, että sinun loputon pajatus päätyy tähän yhteen ja samaan aiheeseen mitä käivätty sanoi. Lol. Ei vaan tässähän puhutaan kauttarantain näistä oman kiihkeän kaipaamisen kokemisesta toisen osapuolen kannalta. En muuten sitoisi tätä keskustelupalstaan, vaan katsoisin hieman horisontaalisemmin tätä asiaa ”uhriutumisesta”. Äijähän puhuu selvästi saamistaan sanktioista siellä irlin puolella, muistaako joku mikä se on?

• Anonyymi

No ei voisi. Älä yritä matalanaidan yli loikata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei voisi. Älä yritä matalanaidan yli loikata.

Eli olet siis toisin sanoen aloittajaäijän kanssa samoilla linjoilla jostain, mistä et ota itsekään tolkkua, että mikä se aihe on? Jotenkin tätä häröilyäsi tuntuu leimaavan se, että vaihdat tulikulmaa laidasta laitaan- kiistät, puollat takerrut eikä erkkikään ota selvää mihin oikeastaan pyrit

• Anonyymi

-Home is where the heart is-
      💥mitäpä siihen muuta lisätä💫

• Anonyymi

❤️💯💥💫

• Anonyymi

Home is where their tissikalenteri is

• Anonyymi

No minähän pistän palstaäijä heti niille pirautellen, että tehkää niitä töitä mistä kansa teille maksaa

• Anonyymi

Alkaakaas jahtaamaan niitä iipeitä, tarviin ainakin viisi heh

• Anonyymi

Älkää soittako polliisille sikäli että se on turhaa!

• Anonyymi

Älä ny noi sano, pitää kysellä että oisko mitään suojeluhommia, eihän sitä tiiä jos ei kysy

• Anonyymi

Poliisit ovat tärkeitä! Jaksamista heille vaativaan työhön. Tärkeää, että resurssit riittävät uhka- ja vaaratilanteiden hoitoon sekä vaativiin rikosten selvittelyihin 🙂

• Anonyymi

Mitä se veronmaksajille kuuluu mihin niiden resurssit menee eikö näin palstasetä?

• Anonyymi

Jep. Etenkin poliisin ennaltaehkäisevä työryhmä on ylikuormittunut. Selät vääränä kantaa kortonkeja maahan tunkeutuneille r*iskareille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Etenkin poliisin ennaltaehkäisevä työryhmä on ylikuormittunut. Selät vääränä kantaa kortonkeja maahan tunkeutuneille r*iskareille.

Aina on hyvä hetki pysähtyä öyhöttämisen äärelle, vakaumus sekin ns

• Anonyymi

Toivottavasti muutkin saa alkaa nauttia kansalaisen oikeuksista kuin vain julkkikset.
      Miksi toisia saa kiusata ja toisia ei?
      Sitten teeskennellään, että ei osata puuttua kiusaamiseen. Teeskennellään ettei muka kuulla, kun ihmiset valittaa verkossa kiusaamisesta. Miksi näin?
      Peruskoulumeinkinki jatkuu verkossa. Kukaan ei oikeasti välitä. Aikuiset näyttää nuorille kiusaamisen mallia.

• Anonyymi

Mutta eihän täällä kukaan tiedä kenelle huutelee.

• Anonyymi

No sen verran voisit ottaa opiksi jo sinäkin, että näissä palstaäijän aloituksissa varsinkaan. Lapsellinen olet🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sen verran voisit ottaa opiksi jo sinäkin, että näissä palstaäijän aloituksissa varsinkaan. Lapsellinen olet🥱

Haukut ja vähättelet täällä päivästä toiseen. Vaikka näyttäisit kuinka hyvältä irl, sisältäpäin olet liian ruma. Toivon että jäät yksin kunnes korjaat itsesi ja asenteesi, niin kenenkään ei tarvitse kärsiä sinun takia.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2221
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1830
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      834
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      808
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      754
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe