pitkään miettinyt ketäköhän äänestäisi ,löytyiskö hyviä ehdotuksia
Vastaukset 13
- Anonyymi
ei löydy
- Anonyymi
Valtuustossa nämä istuvat joutaisivat vaihtoon !
- Anonyymi
kiitos
- Anonyymi
Ehdokkaat ovat puhuneet liian vähän nuorison hyvinvoinnista siittä miten keskitytään nuorten harrastuksiin sekä tekemisiin
Täällähän on iso ongelma huumeiden käytöstä , miten tätä ohjattaisiin , hoidettaisiin
Mikä on kokemus ehdokkailla huumeista ? Kuinka paljon on ollut omassa käytössä ? Vai onko ollut ?
Kyllähän niitä kokeiluita joillakin on ollut ainakin omien kertomuksien mukaan
Nämä täytyisi tuoda vahvasti esiin
Sekä nuorten hyvinvointi- Anonyymi
taitaa olla sama mitä näille äitin pikku nupuille tekee, samaa peliä ne pitää kuitenkin.
- Anonyymi
eli tarvitsisi valita huumeiden kokemusasiantuntijoita
- Anonyymi
Eihän tuossa sitä tarkoitetaan vaan sellaista ei äänestetä
- Anonyymi
Sukulaisena saa hävetä
- Anonyymi
Sukulaisena saa hävetä
- Anonyymi
Sukulaisena saa hävetä
- Anonyymi
Äitini ja minä ei äänestetä kun pärjätään hyvin näinkin. asun vielä aikuisenakin kotona kun se on niin halpaa ja ruoka hyvää.
- Anonyymi
Saat kaikki palvelut kotona?
- Anonyymi
Ja mitenkä nämä vaikuttaisi sun elämään ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493