Kai auttanut sitä toista että voi syventää suhdetta häneen. 👏
Tajusin että olen
18
481
Vastaukset
- Anonyymi
Se on just näin. Kiitos tuhannesti siitä. Olet kultaa.
- Anonyymi
Voi vittu jos olisin tiennyt. Jakelin avuliaasti neuvoja.
- Anonyymi
Mitähän ajattelit siitä vai kerroitko että saitko toiselta rakastetultani neuvoja miten parantaa suhdetta
- Anonyymi
Miten auttoi?
- Anonyymi
Kellä onni on se onnen kätkeköön. Ei pidä laverrella tietojaan kaivatusta kaiken maailman markuille.
- Anonyymi
Silloin se ei ole kaivattu jos lavertelee ympäri kyliä.
- Anonyymi
Samaa mieltä. sivusta
- Anonyymi
Miksi niin olet tehnyt?
- Anonyymi
Kerroitko kaikki vinkit sille?
- Anonyymi
Hakkeri otti kaikki ideat minulta ja puhu ne hänelle ominaan.Tehnyt monelle naiselle näin.
Ei ole omaa identiteettiä. - Anonyymi
Miten olet auttanut? Eiköhän me löydetty toisemme ihan omin voimin.
- Anonyymi
Löysitte mutta tarjottu auttavakäsi miten suhdetta voi parantaa
- Anonyymi
Nonni. Harmi sille seuraavalle.
- Anonyymi
Sitä joutunut itsekin useamman kerran olemaan se auttava ihminen ja kuuleva korva parisuhteissaan kipuileville mutta nykyään en enää lähde siihen touhuun. Sen verran jo oppinut.
- Anonyymi
Liika kiltteys ja empatia kostautuu usein tai sitä käytetään hyväksi. :/
- Anonyymi
Niinpä. Pitää kai olla pirullisempi jatkossa tai häijy. Osaan kyllä jos haluan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Pitää kai olla pirullisempi jatkossa tai häijy. Osaan kyllä jos haluan
No itse en halua olla pirullinen enkä ilkeä mutta ei liika kiltteyskään hyväksi oo ja ainainen ymmärtäminen muiden suhteen ja itse jäät sit vähän unohduksiin kun asiat selviää muilla joita oot auttanut. Niin eihän se kivalta oo tuntunut mutta en enää lähde auttajan rooliin. 😊😊 Silti elän ihmisiksi ja yritän olla hyvä muuten elämässä kanssaihmisille.
- Anonyymi
Et tainnutkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713