🤔🍳🐔 vaikka katson aina vähintäin pääuutiset telkkarista, niin on jäänyt huomaamatta tuotteiden takaisinvedot. Kanamunien yhteydessä ekan ilmoituksen tultua tarkistin jääkaapin kanamunapakettien päiväykset. Yleensä en niitä päiväyksiä seuraile. Nyt jäi pakettien päiväykset mieleen. Toisen ilmoituksen tultua olin juuri ehtinyt syödä 7.3 kotimaiset kanamunat. Ei kyllä vielä tunnu salmonellalta. Kai ne pöpöt paistinpanulla ehti kuitenkin kuolla.
Nyt kun muurikkapannuja vedetään markkinoilta, niin tuli mieleen tuo kiinakauppa, joka myy halvalla kaikenlaista krääsää. Ne eivät ole samalla tavalla tarkastettuja kuin Suomessa myytävät tuotteet. Leluista ja astioista voi irrota mitä tahansa. Niinkuin nyt noista muurikkapannuista metallia. Sukulainen teetti Bulgariassa halvan nastahampaan ja sai siitä syövän, kun siitä irtosi kobolttia.
Tuotteiden takaisinvedot
8
133
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin tarkistin heti kananmunat,keitin kyllä niitä aiemmin niin ei mitään vaivoja tullut.
Hienoa! Ei kai mullekaan mitään tule, kun on jo useampi päivä välissä. Mä pesen aina kädetkin, kun olen käsitellyt kanamunia. Kanamunia kun ei pestä pakkaamossa, koska se vähentää säilytysaikaa.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Hienoa! Ei kai mullekaan mitään tule, kun on jo useampi päivä välissä. Mä pesen aina kädetkin, kun olen käsitellyt kanamunia. Kanamunia kun ei pestä pakkaamossa, koska se vähentää säilytysaikaa.
En usko,ois kai jo jotain vaivoja tullut.
- Anonyymi
Salmonella siitä ikävä infektio, että se voi tarttua ja olla oireeton. Tutkimusten perusteella yhdistetty reumasairauksiin.
Maailmassa on niin paljon erilaisia tauteja liikkeellä, ettei niistä kaikista jaksa huolestua jos ei oireitakaan ole.
- Anonyymi
Kananmunista oli jokin uutinen minkä huomasin aiemmin suomi24:jän stara.fi-mainoslaatikossa. Meinasin linkittää sen tänne mutten sitten kuitenkaan. Mäkin söin joitakin kananmunia vähän aikaa sitten mutta ne eivät vissiin olleet riskialttiiseen erään kuuluvia. Raa'asta kananmunasta voi aina saada salmonellan. Siksi ne kannattaa kypsentää. En siis suosittele nauttimaan krapulaan raakoja kananmunia.
- Anonyymi
Yök,en tykkää raaka kananmunista...
Lapsena paras herkku oli kakkutaikinan kaapiminen leivontakulhon reunoilta. Salmonellaa ei tullut, mutta oma jälkeläinen ei tuollaisesta saanut nauttija. Käytin muovista nuolijaa, jolla sai kaavittua viimeisimmätkin taikinarippeet kakkuvuokaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713