Moikka!
Onko joku tilannut täältä?
- Tuotetiedot melkolailla AI-käännöksiä kaikki.
- Aliexpress / Temu roinaa
- Missään ei käyttöohjeita
- Osa tuotteista terveydelle vaarallisia? (Esim. Teflon grillauspussi)
Aksunverkkis
8
474
Vastaukset
- Anonyymi
On tilattu ja todettu tavara aivan käyttökelpoiseksi. Tuotetekstissä oli mielestäni mainittu kaikki oleellinen niin haitanneeko jos on AI tekoinen. Oletko tilannut vai yritätkö vain saada pienyrittäjän näyttämään huonolta? En löytänyt kyseistä tuotetta etes sieltä..
- Anonyymi
1. Anonyymi vastaus 2025-03-17 11:34:09
- Olet itse kauppias, aika huono yritys tekeytyä asiakkaaksi :D
2. Aikalailla suorat AI-käännökset kertovat siitä että tekstit kopioitu nopsasti jostain X-kiinalaisen nettisivulta / tukkurin sivulta ja tuote myyntiin.
3. En ole tilannut, muutamaan otteseen käynyt verkkokaupassa kun Facebook tyrkkää mainostasi, niissä olet onnistunut koska olen klikannut :) Ja taisi tulla Googlessa vastaan kun laitoin kolmihaarakoukkua hakuun. Koukuissa ei ollut tietoa mitä kokoa ovat.
"Kolmihaarainen muotoilu takaa, että koukut saavat tukevan otteen saaliista, mikä parantaa kalastusmahdollisuuksia. "
Eikä tuo tekstikään nyt ihan vakuuttanut, AI-käännöstä parhaimmillaan.
4. Lienet siis poistanut kys. tuotteen sivuiltasi kun 5.3.2025 tuo tuote on ollut siellä myynnissä. Vai rupesiko jännittämään tuotteen turvallisuus?
5. Varmasti osa tuotteistasi on käyttökelpoisia ja siksi kysyinkin tuossa alussa että onko joku tilannut teiltä jotain.
Lähinnä kun ei kiinnosta ostaa Temu/AliExpress tuotetta niin että sen toimittaa joku Suomalainen välikäsi :) Toki hyvin sinulla lukeekin että mistä maasta tuote tulee (=AliExpress/Temu)
6. Ja jotain ohjeen tapaista olisi kiva lueskella etukäteen. Ymmärrän että on ikävää laittaa Englanninkielinen ohjeläpykkä tai parhaimmassa tapauksessa Kiinan kielinen. Suomenkielinen vaatisi kuitenkin ihan oikeaa paneutumista hommaan (kääntämistä) :)
Ymmärrän että kritiikki ottaa lujille, mutta kannattaa panostaa tuotetietoihin sen verran että tulisi edes kuvitelma että tiedät mitä tuotteita myyt.
Mukavaa kevättä joka tapauksessa ja toivottavasti kauppa käy. - Anonyymi
T: kauppias ite, tosta sun vastauksesta näkyy kilsan päähän että olet se itse.
Varmaan liputat nää kommentit pois vielä täältä 😆
- Anonyymi
Täällä palstoilla näyttää pyörivän aina tyyppejä, jotka tietävät miten kauppaa pitäisi pyörittää vaan eivät yleensä siihen itse kykene, vain arvosteluun. ;) Minusta on hyvä,että on suomalainen kauppias välissä, se tekee kaupankäynnistä luotettavampaa.
- Anonyymi
Jaahas, edellinen kommenttini poistettiin, nyt on melko säälittävää puuhaa 😆
- Anonyymi
Tässä keskustelussa ei taida olla muuta säälittävää kuin sinä, joka yrittää toisen yrittämistä pilata keksimällä juttuja..
- Anonyymi
Pahoittelut, tuo aiempi pitempi kommenttini ei mäkynyt jostain syystä, joten nuo muutama liputus yms. olivat aiheettomia!
- Anonyymi
Minusta tuntuu,että aiheetonta koko mustamaalaus. Pääasiassa tuotteet hyviä ja palautteet hyviä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203825Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5923360- 1002001
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221544Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821414Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501406- 1151253
- 471179
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1291166- 921150