Niin pidä lupaukses.
Jos lupaat ettei ikinä nähdä enää
27
888
Vastaukset
- Anonyymi
Särkyä ei tarvitse kuin kerran.
- Anonyymi
En lupaa.
- Anonyymi
Lupaa niin tämä on ohi.
- Anonyymi
Tavallaan haluaisin kyllä vielä nähdä 🤔
- Anonyymi
Et voi ikinä antaa minulle mitä haluan.
- Anonyymi
Ohi on, ohi on,ohi on - tämä marssimme ohi on
Ja saa huokaista helpotuksesta!- Anonyymi
Nythän se vasta alkaa. Mutta enpä mä tommosta oo luvannukkaan. Mikspä olisinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän se vasta alkaa. Mutta enpä mä tommosta oo luvannukkaan. Mikspä olisinkaan.
Ja lisäys vielä; jos mä haen ja saan teille lähestymiskiellon, niin minähän en ole se, joka joutuu väistämään ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisäys vielä; jos mä haen ja saan teille lähestymiskiellon, niin minähän en ole se, joka joutuu väistämään ;)
Olet itse vainonnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
? En ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet itse vainonnut.
Hoe tota ittelles vaan. Mistään ette löydä ensimmäistäkään vainoomiseen liittyvää dokumenttia, jossa mä olisin se tekijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet itse vainonnut.
Kuka on mielestäsi vainonnut- tämä hymiöhemmo jolle vastailet vai joku muu? Krooh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoe tota ittelles vaan. Mistään ette löydä ensimmäistäkään vainoomiseen liittyvää dokumenttia, jossa mä olisin se tekijä.
En ole sinua vainonnut. Itse kyyläilet takapihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sinua vainonnut. Itse kyyläilet takapihalla.
Kyllä mä omalla takapihallani saan tehdä mitä haluan. Mut yhelläkään punkerolla tihrusilmällä "ystävineen" ei oo sinne mitään asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä omalla takapihallani saan tehdä mitä haluan. Mut yhelläkään punkerolla tihrusilmällä "ystävineen" ei oo sinne mitään asiaa.
Mä en ole sua vainonnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisin voinut kirjottaa samoin yhdelle vainoavalle punkerolle. En siis sua tarkoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisin voinut kirjottaa samoin yhdelle vainoavalle punkerolle. En siis sua tarkoita.
Itse sä vainoat jaa satutat ja sun kierot Marionetit!
- Anonyymi
Ei nähdä! Mieti nyt itsekin mitä se olisi ollut kaksi samanhenkistä🤪 yhdessä. Täystuho🤣
- Anonyymi
Mulle ihs.
Tää palstalla kaipaaminen on ollut aivan zoukkia
Ite riehakas mut toinen rauhallinen tasapainottaa mua
livessä.
Mä rakastan sitä ihan he le ve tis ti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle ihs.
Tää palstalla kaipaaminen on ollut aivan zoukkia
Ite riehakas mut toinen rauhallinen tasapainottaa mua
livessä.
Mä rakastan sitä ihan he le ve tis tiKuka on sun rakas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on sun rakas?
Hänen miehen oma erinomaisuutensa, veikkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on sun rakas?
Niko❤️
- Anonyymi
Sovitaan vaan ettei ikinä nähdä enää.
- Anonyymi
Eihän sinusta ole edes nimeä kirjoittamaan saati tapaamaan. Mieti mene itseesi.
- Anonyymi
En voi ottaa yhteyttä mutta täällä kirjoittelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi ottaa yhteyttä mutta täällä kirjoittelee.
Vihreä,ruskea,valkoiset,tuleeko omantunnon tuskia,periksi et saa,ennenkuin ne on takas täällä+muut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreä,ruskea,valkoiset,tuleeko omantunnon tuskia,periksi et saa,ennenkuin ne on takas täällä muut!
Tai rahat!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611840Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713