Joka pistäisi minut aisoihin. Ei seikkailijoille!
Tunnen että tarvetta olisi justiinalle tänne maalle
15
616
Vastaukset
- Anonyymi
Sä olisit mun seikkailu.
- Anonyymi
Etpä tiedä mihin joutuisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin hän joutuisi jos alotus ei ole seikkailijoille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin hän joutuisi jos alotus ei ole seikkailijoille?
Tarkoitin jotta minä mahtaisin seikkaan joutua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei koskaan, ainakin omien väitteittensä mukaan, saata minua mihinkään sellaseen mitä en kestä ja välillä uskon että Jumala haluaa mun kärsivän. Jos yhtään olis tän tyyppinen seikkailu missä pitää pelätä ja kärsiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei koskaan, ainakin omien väitteittensä mukaan, saata minua mihinkään sellaseen mitä en kestä ja välillä uskon että Jumala haluaa mun kärsivän. Jos yhtään olis tän tyyppinen seikkailu missä pitää pelätä ja kärsiä...
Niinhän Jumala koettelee joita rakastaa, mutta toivoisi koettelemusten jo loppuvan.
- Anonyymi
Voisin tullakkin
- Anonyymi
ei kiinnosta vaikka sulla ois mitä tarpeita
- Anonyymi
Miksi sitten vastaat, katkera olet. Älä sotke normaalien ihmisten asioita.
- Anonyymi
Menisit hoitoon, tai vaikka maate.
- Anonyymi
Saatat olla vrk myöhässä jos samasta Justiinasta kyse :(
- Anonyymi
Hyvä homma, enpä paljosta myöhästynyt. Aikaisemmin paljon enemmän. Näyttäisi menevän kuitenkin parempaan suuntaan, katsotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä homma, enpä paljosta myöhästynyt. Aikaisemmin paljon enemmän. Näyttäisi menevän kuitenkin parempaan suuntaan, katsotaan.
Sä siis haluat vaan loukkaa ja loukkaa kunnes mua ei oo vai?
- Anonyymi
Ja minnehän päin saavun?
- Anonyymi
Noin olen arvellut sinun ajattelevan ja saattaa se olla mahdollista toteuttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762211Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi57822- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48787- 68759
- 54744
- 65737
- 71725
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss176710