kuinka kuuma sää oot?
Ymmärrätkö sä mies
55
1013
Vastaukset
- Anonyymi
En huomaa, mutta hikinen olen usein sitäkö meinaaat
- Anonyymi
Ei se tiedä.
- Anonyymi
Ei täällä varmaan kuumat miehet käy.
- Anonyymi
Eräs tummat piirteet omaava mies on kuumin kaikista. Hänen katse on maaginen.🦍
- Anonyymi
Missä me tavattiin? Torilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä me tavattiin? Torilla?
Muistan että valaistus oli hämärä ja hänen katse puhui puolestaan ,sick
- Anonyymi
Tuo näyttää kylläkin gorillamaiselta katseelta. Murrr👀
- Anonyymi
Nainen joka juoksi vauhdilla karkuun ei ajatellut noin, silti hänelle vielä ajatukseni pyhitän.
- Anonyymi
? Mä en juossut karkuun. Mä treenasin. 🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
? Mä en juossut karkuun. Mä treenasin. 🤪
Ai minua karkuun juoksemista treenasit 🤔
- Anonyymi
En taida ymmärtää
- Anonyymi
Sinäkin olet kuuma, jos olet ajattelemani puuma.
- Anonyymi
Se nainen ei ymmärrä itse vaikka onkin kuuma ja puuma, seksikkäällä itsetunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nainen ei ymmärrä itse vaikka onkin kuuma ja puuma, seksikkäällä itsetunnolla.
Tunniste?
- Anonyymi
Olen mies😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen se seksikäs itsetunto on? Hih, plus et taida oikeasti sietää sellaista alkuunkaan
- Anonyymi
Oot kuuma puuma
- Anonyymi
Ei tämä itseään kehuva äijä ole puuma eikä nuori tms Miksi näin ajattelet että olisi?
- Anonyymi
Mies ei sillä tiedolla mitään tee. Naisten juttuja ja homojen.
Mies elää elämäänsä ja yrittää pärjätä muiden joukossa. Yksinkertaista. - Anonyymi
Mulla on kuuma mies livessä. ❤️Harmi että reissuhommissa. Pätevää miestä viedään ympäri Suomea mutta haluaa jättää matkakeikat mun takia. Pääkaupunkiseudulla riittää hommia joten muutto sinne🏡
- Anonyymi
Eli toisin sanoen hoitoja riittää pitkin Suomea ja jokainen uskoo olevansa se ainoa oikea. 🤣
Aikamoisen satusedän pauloissa olette koko kanalauma. Kooot kot kot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisin sanoen hoitoja riittää pitkin Suomea ja jokainen uskoo olevansa se ainoa oikea. 🤣
Aikamoisen satusedän pauloissa olette koko kanalauma. Kooot kot kot.Tunnen mieheni niin hyvin pitkältä ajalta. Älä sä sairaassa mielikuvitukses kuvittele edes. Mies odotti mua pitkään että erosin entisestä suhteesta.
Ei halunnut olla syypää eroon. Kun ihastuttiin syksyllä hän viihtyi yksin kämpillään ja odotti kunnes olen vapaa ❤️
Vipa reissuhomma nyt ja sitten ollaan aloillaan ja aloitetaan konsertista ja sitten etelän aurinkoon - Anonyymi
Onko hän (eli sinä mies itse) sellainen ns öljylautan insinööri, ison kaupallisen aluksen katseeni tai rauhanturvaaja-kirurgi-humanitääri? Niitä tulee netissä joskus vastaan, haluavat perustaa perheen aikailematta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän (eli sinä mies itse) sellainen ns öljylautan insinööri, ison kaupallisen aluksen katseeni tai rauhanturvaaja-kirurgi-humanitääri? Niitä tulee netissä joskus vastaan, haluavat perustaa perheen aikailematta
Mun mies on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä niin kovalla ns käsirahalla välttämättä, ainakaan alkuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen mieheni niin hyvin pitkältä ajalta. Älä sä sairaassa mielikuvitukses kuvittele edes. Mies odotti mua pitkään että erosin entisestä suhteesta.
Ei halunnut olla syypää eroon. Kun ihastuttiin syksyllä hän viihtyi yksin kämpillään ja odotti kunnes olen vapaa ❤️
Vipa reissuhomma nyt ja sitten ollaan aloillaan ja aloitetaan konsertista ja sitten etelän aurinkoonTosi ihanalta kuulostaa❤️
- Anonyymi
Niin on, me saadaan kyllä toisemme❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoisen satusedän pauloissa olette koko kanalauma. Kooot kot kot.Yksi vain on ja he tietävät toisensa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun eihän tässä kukaan enää nuorene. Hmph siitä tietää olevansa keski-ikäinen kun näitä alkaa tipahdella inbokseihin esim ihan somen profiilien kautta. Wittu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen mieheni niin hyvin pitkältä ajalta. Älä sä sairaassa mielikuvitukses kuvittele edes. Mies odotti mua pitkään että erosin entisestä suhteesta.
Vipa reissuhomma nyt ja sitten ollaan aloillaan ja aloitetaan konsertista ja sitten etelän aurinkoonJatkat siis mies sinnikkäästi tätä monologia, vaikka se on tärvelty jo?
- Anonyymi
Ymmärrätkö SÄ kuinka kuuma SÄ olet! BWAU 😍
- Anonyymi
Kyllä ymmärrän. Siksi noitanaisia saakin hätistellä kauemmaksi.
🥵
🏮🫸- Anonyymi
Höpö höpö semmosia ole olemassakaan chill
- Anonyymi
Turvallisesti pyllynlämpöinen.
- Anonyymi
Kenen pyllyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen pyllyn
Snickers
- Anonyymi
Ja sinä olet myös🔥💍
- Anonyymi
Ei ole kuumetta mulla ainakaan. m>n
- Anonyymi
Apua…🥰😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua…🥰😭
😭
- Anonyymi
Kuuma mä en oo.
- Anonyymi
Mittasin just 36,8 astetta. Hot siis.
- Anonyymi
Nimi pöytään
- Anonyymi
Mikä sua oikein vaivaa?
- Anonyymi
- Anonyymi
Juu tiedän kyl, varsinkin kun on oppinut naisten reaktioista ja käyttäytymisestä sen jo lukemaan. On niin päivän selvää, kun ei missään saa olla rauhassa ilman että kaiken ikäiset naiset tuijottaa, tai alkaa ujostelemaan, tai koittavat alkaa överi ystävällisiksi.
Mutta joukkoon mahtuu myös niitä, joiden käytös muuttuu jopa vihamieliseksi, kun tajuavat ettei heillä olis mitään mahdollisuutta minun kanssani.- Anonyymi
Sori, kuulostat todella ei- kuumalta!🤣😂😅
- Anonyymi
🤭🤗😂🤣😅 hih hih hih hiiiiih
- Anonyymi
” Mutta joukkoon mahtuu myös niitä, joiden käytös muuttuu jopa vihamieliseksi, kun tajuavat ettei heillä olis mitään mahdollisuutta minun kanssani.” Onko tämä mainitsemasi kuvio se toistuvien ns? Hih
- Anonyymi
EN. Mitään käsitystä..
- Anonyymi
En. Toki en ole ylipainoinen, mutta onko sekään sitten mikään etu, kun naiset haluavat vaikuttaa sirolta miehen rinnalla, joten tanakalla miehellä on enemmän vientiä kuin hoikalla.
- Anonyymi
♥️peesaan tätä.
Sivusta - Anonyymi
Mulla alkaa kuumua päässä ihan selkeästi nämä viestit… jos nousee väärällä jalalla niin on tosi känkkäränkkäinen olo. Sitten tulee v-mäinen vaihde päälle ja sitä rataa sitten menee kaikki. Pitää pysyä pois täältä nyt 🤬😤🤯
Adios - Anonyymi
Pihalla olisi lunta, haenko viilennystä sulle🤔
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611840Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713