Kuin sinä Venla, kiitos kaikesta.
En ole koskaan kohdannut noin herkkää ja aitoa
24
406
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, se mies on vähän saapas, kun se ei tätä tajua.
- Anonyymi
Oletpa saapas.
- Anonyymi
Viileä Venla!Alkaa paleltaa.
- Anonyymi
Oot kuin norsu posliinikaupassa, smh
- Anonyymi
Ketä hän Venla ihan oikeasti kaipaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä hän Venla ihan oikeasti kaipaa?
Kannattaisi tehdä tiedoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kuin norsu posliinikaupassa, smh
Mä oon vähän, olemalla ihan vaan oma itseni. Huomaa mm. alotusten määrästä, joista multa tänäänkin vaan yks... n sivusta
- Anonyymi
Pidä toiveistasi kiinni. Sinä todellakin ansaitset löytää rakkauden. Vaikka nettideittailu on nykysin suosittua, kannattaa pitää mielessä myös muut tavat tavata ihmisiä.
- Anonyymi
Valitsen ihan muut tavat asiallinen huomautus.
- Anonyymi
Minulla ihan toisenlainen käsitys Venlasta .Fiksu, viehättävä, aidontuntuinen ja luotettava
- Anonyymi
Tee unelmistasi totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee unelmistasi totta.
Onhan noita, mutta se Venla ihan ainoa joka sytyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan noita, mutta se Venla ihan ainoa joka sytyttää.
Antakaa palaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antakaa palaa!
eläkää täysin
- Anonyymi
Patsaan palvontaa.
- Anonyymi
Tuntemastani Venlasta jäi vähän eri kuva. Ainoa ihminen joka käytti mun hyväntahtoisuutta ja tunteita edukseen, mutta varmasti ihan mukava tyyppi jos ois oppinut tunteen, ite vaan perseilin silloin.
- Anonyymi
Kiitos kauniista sanoista.
- Anonyymi
Sanoin vain mitä tunsin ja minua ei voi kukaan höynäyttää. Aito olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin vain mitä tunsin ja minua ei voi kukaan höynäyttää. Aito olet.
Olisko mitään vaikka biisiä laittaa joka liittyisi "meihin" tai jompaankumpaan edes?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko mitään vaikka biisiä laittaa joka liittyisi "meihin" tai jompaankumpaan edes?
Ottaisi vain suoraan yhteyttä, puhelintietoni kavereiltasi löydät, jos haluat. Pallo on sinulla ja en yhteydenottoasi väheksy, pikemminkin sitä vain tässä odotan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisi vain suoraan yhteyttä, puhelintietoni kavereiltasi löydät, jos haluat. Pallo on sinulla ja en yhteydenottoasi väheksy, pikemminkin sitä vain tässä odotan.
Älä yritä Venlalla on jo uusi paljas uneksija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä pallosi sitten ihan vapaasti.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä pallosi sitten ihan vapaasti.......
Asia selvä molemmin puolin. Mukavaa loppuelämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713