Mutta pitäskö mun sit mielistellä ja valehdella heille? Mä sanon asiat niinkuin ne on. Eihän ne ikinä kehittäisi omaa ajatteluaan, jos joku ei siitä heille sanoisi, vaan mielistelis vaa egochamberissaan. Totuus, se tuntuu monelle olevan varsin vaikea asia...
Ihmiset vihaa mua kun sanon totuuden päin naamaa
28
346
Vastaukset
- Anonyymi
Sillä pärjää elämässä kun on kierä kuin korkkiruuvi. T. Kiusaaja(T)
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Juonittelua eikö niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juonittelua eikö niin
Oisko mitään vinkkei? Sivusta tiiät kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko mitään vinkkei? Sivusta tiiät kyllä
Anna mennä vain. Ei tarvi kohta onneksi nähdä
- Anonyymi
Oon huomannut saman. Sanon ne silti kuitenkin kohteliaalla tavalla. Silti moni ottaa hirveät herneet. Haluan että mulle sanotaan ikävätkin asiat suoraan vaikka se kirpaisisi. Kannan vastuun omista tunteista ja reaktioista enkä kippaa niitä toisille vaan käsittelen itseni kanssa.
- Anonyymi
Ja sussa itsessä ei varmaan ole mitään kehitettävää.
- Anonyymi
Kaikissa on varmasti kehitettävää, esim sitä sopii ihmetellä, että kuinka hauraita jotkut ihmiset ovat kun nämä palstaäijän aivopieraisut triggeröi. Ihmisillä on haavoja, ns sielun pipejä☺️
- Anonyymi
Osuiko aloittaja arkaan paikkaan, kun annat heti kuvaa, että hän esittäisi olevansa täydellinen. Tervetuloa todellisuuteen. Voi se totuus olla vaikea kuulla joillekin.
- Anonyymi
Moi. Olet vilpitön ihminen. Sekin on hyvä. Mutta asiat voi sanoa myös kohteliaasti keskustellen sekä hienotunteisesti toista tukien. Ei töksäytellen, halventavasti tai kärkkäästi. Muistaen, että toinenkin on tunteva ihminen, joka voi surra, itkeä, loukkaantua, voida pahoin. Miksi turhaan lisätä toisten murhetta entisten päälle, kun voimme lohduttaa ja rohkaista.
Olemmehan aina itsekin vajavaisia ja virheitä tekeviä ihmisiä. Emmekä aina voi olla varmoja taustoista tai tosiasioista, mitkä liittyvät ihmisten erilaisiin ratkaisuihin, Jos olemme aina suuna päänä, voimme syyllistyä helposti jopa väärin syyttämiseen.
Kaikkea hyvää!- Anonyymi
Nyt oli järkevä kirjoitus kiitos toit lohdutusta. Olen rohkeasti kertonut tunteistani ja nyt yht äkkiä mies on sanoissaan ja arvioissaan julma. Mitä muut ajattelette miehestä joka tämmöistä tekee?💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli järkevä kirjoitus kiitos toit lohdutusta. Olen rohkeasti kertonut tunteistani ja nyt yht äkkiä mies on sanoissaan ja arvioissaan julma. Mitä muut ajattelette miehestä joka tämmöistä tekee?💓
Pitää puhua asioista suoraan niiden oikeilla nimillä. Pläski on pläski, vaikka voissa paistais.
- Anonyymi
Onhan se vähän siitäkin kiinni, miten minkäkin asian ilmaisee. Nätistikin voi sanoa suoraan, rumasti myös.
- Anonyymi
Juu, mutta siinä on sellainen ikävä kaava, että nätisti sanominen voi johtaa silmille hyppelyyn uudestaan, kaikki ei nimittäin opi ja sitten kun alat sanoa rumasti olet tietenkin todella huono ihminen. Empaatikko vasta ikävä ja ns perusteellinen voi olla loukattuna, se on vaikea myrsky pysäyttää ikävä kyllä siinä vaiheessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, mutta siinä on sellainen ikävä kaava, että nätisti sanominen voi johtaa silmille hyppelyyn uudestaan, kaikki ei nimittäin opi ja sitten kun alat sanoa rumasti olet tietenkin todella huono ihminen. Empaatikko vasta ikävä ja ns perusteellinen voi olla loukattuna, se on vaikea myrsky pysäyttää ikävä kyllä siinä vaiheessa
Ei saa olla empaattinen vaan mahdollisimman kuspää. T. Kiusaaja
- Anonyymi
Todellakin, suoraan vaan päin naamaa mitä ajattelee. Ei ole kivaa kuunnella sitten selän takana tai palstoilla paskan jauhamista. Hyvä sinä !
- Anonyymi
Samoin korvenmiehenä latelen totuudet päin naamaa. Siitä harvat tykkää, kun kieliruskeat vain eteenpäin menee, kun se tuntuu niin makealta. Kuitenkin jotkut esimiehenikin kysyneet suoraan minulta kun tietää sitten missä mennään ja asioille voidaan vielä jotakin tehdä. Usein totuudenpuhuja jää yksin, mutta siihen tottunut enkä myy mielipiteitäni.
- Anonyymi
Osalle kunniaa ja joillekin pasgaa.
- Anonyymi
Sepä se, aina on katsos joku joka ei osaa mitään ja ne toiset on niiiiin hyviä kaikessa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se, aina on katsos joku joka ei osaa mitään ja ne toiset on niiiiin hyviä kaikessa..
Jep
- Anonyymi
Monesti asioissa on monta puolta ja jonkun kokemus voi olla aivan eri kuin toisen. Suoraan tökstöks toisia loukaten ei kannata heittää, pitää osata keskustella.
- Anonyymi
Joillakin on ns lupa töksäytellä ja laukoa suusta ihan mitä vain ja jos sanot sellaiselle takaisin, niin johan naama vääntyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin on ns lupa töksäytellä ja laukoa suusta ihan mitä vain ja jos sanot sellaiselle takaisin, niin johan naama vääntyy.
Jotkut saa oikein lauman ritareita taakseen, yksin kun ei tartte pärjää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut saa oikein lauman ritareita taakseen, yksin kun ei tartte pärjää
Ajattele. Enemmistö päättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmiten asia menee jämäkästi sanottuna paremmin perille. Nuorison muisti on niin huono, että asiat ei jää mieleen millään, jos ei niitä sano tietyllä äänenpainolla. Jos asiat lässyttää kuin vauvalle, asian saa toistaa 20 kertaa ja töissä tulee ongelmia, koska työt jää tekemättä. Tosi.
- Anonyymi
Totuus on hyvä. Jatka sillä. Heikot ja pyrkyrit mielistelee.
- Anonyymi
Kannattaa ottaa koppi ja lähteä meneen.
- Anonyymi
Kiitos 🤝
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713