Aivan loistavaa puhetta alusta loppuun. Täyttä asiaa. Kyllä nyt jokainen todellinen amerikkalainen voi olla ylpeä omasta maastaan, todella pitkästä aikaa. Aivan kuin Trump olisi kahden tunnin ajan oli sanonut vain F**ck you leftists!... Nyt amerikka otetaan vasemmistolaisilta takaisin, korkojen kera. Ehkä hieman muitakin maita siinä samassa...
Trumpin puhe valkoisessa talossa
8
306
Vastaukset
- Anonyymi
Miltä vasemmistolaisilta? Ei siellä edes ole yhtään vasemmistolaista. Kaikkein vasemmistolaisetkin vasemmistolaiset, kommarit ja äärivasemmisto, äänestäisivät meillä kokoomusta.
Niitä sanotaan siellä "demokraateiksi". Vähän sama kuin sosiaali-demokraatit suomessa.
Ei niillä ole kuin oikeisto ja vasemmisto siellä olemassakaan.
Huvittavaa on se että demokraattien symbolinen kuva on aasi..... se kuvaa heidän äänestäjiään täydellisesti. Pistää kyllä miettimään että mitenkä ***tun tyhmä pässi pitää ihmisen olla että äänestää jotain puoluetta mitä symboloi aasin kuva!....
Aivan loistavaa puhetta alusta loppuun. Täyttä asiaa.
FULL SPEECH: Trump addresses Congresshttps://www.youtube.com/watch?v=T8JvnG0r8vMUkrainan rauhaa ollaan taas tekemässä, Zelenksyy on valmis allerkijoittamaan sopimuksen ja toimimaan Trumpin ehdoilla. Venäjään Trump on ollut yhteyksissä ja he ovat valmiita myös. Mikäli tämä todella toteutuu niin se olisi ehkä suurin asia mitä Trump on saanut aikaan elämässään, tähän mennessä. Mutta saa nyt nähdä.
Mikäli rauha euroopassa toteutuu niin sitten voivat täysillä siirtyä sotimaan Israelin ja Gazan ja Iranin välillä... siellä riittää tekemistä vuosikausiksi. Kaikki voittavat tässä tilanteessa.- Anonyymi
Höh. unohdit peukuttaa tuossa itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh. unohdit peukuttaa tuossa itseäsi.
Muisti se sittenkin :)
- Anonyymi
Aloittajan öyhötystyylinen aloitus ei jätä epäselväksi kenen tosi-TV tähden kannattaja kysymyksessä..
Oliko muita aloituksia? Vielä kun tekisi kaikenlaisesta sosialismista laitonta ja karkottaisi sosialistit koko maasta pois niin olisi täydellistä. Nämä vasemmistolaiset tuhoavat yhteiskunnan perusrakenteita sisältä käsin, aivan kuin suuri joukko terroristeja olisi päässyt maahan tekemään tuhotöitään. Mutta nämä ovatkin joskus olleet aivan tavallisia kansalaisia jotka ovat omaksuneet vasemmistolaisen ideologian ja nyt yrittävät tuhota omaa maataan. Vaarallinen ideologia.
Ei ole kovin kaukaa haettu, kun nyt juuri Trump teki määräyksen missä luokitteli rikolliset jengit, venezualaiset ym. ulkomailta tulleet jengit, terroristijärjestöiksi. Amerikassa se tarkoittaa sitä että voivat iskeä jengeihin vaikka ilmaiskulla jos huvittaa, heiltä lähti kaikki oikeudet pois.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602
