Trumpin puhe valkoisessa talossa

Aivan loistavaa puhetta alusta loppuun. Täyttä asiaa. Kyllä nyt jokainen todellinen amerikkalainen voi olla ylpeä omasta maastaan, todella pitkästä aikaa. Aivan kuin Trump olisi kahden tunnin ajan oli sanonut vain F**ck you leftists!... Nyt amerikka otetaan vasemmistolaisilta takaisin, korkojen kera. Ehkä hieman muitakin maita siinä samassa...

8

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miltä vasemmistolaisilta? Ei siellä edes ole yhtään vasemmistolaista. Kaikkein vasemmistolaisetkin vasemmistolaiset, kommarit ja äärivasemmisto, äänestäisivät meillä kokoomusta.

      • Niitä sanotaan siellä "demokraateiksi". Vähän sama kuin sosiaali-demokraatit suomessa.
        Ei niillä ole kuin oikeisto ja vasemmisto siellä olemassakaan.

        Huvittavaa on se että demokraattien symbolinen kuva on aasi..... se kuvaa heidän äänestäjiään täydellisesti. Pistää kyllä miettimään että mitenkä ***tun tyhmä pässi pitää ihmisen olla että äänestää jotain puoluetta mitä symboloi aasin kuva!....


    • Ukrainan rauhaa ollaan taas tekemässä, Zelenksyy on valmis allerkijoittamaan sopimuksen ja toimimaan Trumpin ehdoilla. Venäjään Trump on ollut yhteyksissä ja he ovat valmiita myös. Mikäli tämä todella toteutuu niin se olisi ehkä suurin asia mitä Trump on saanut aikaan elämässään, tähän mennessä. Mutta saa nyt nähdä.
      Mikäli rauha euroopassa toteutuu niin sitten voivat täysillä siirtyä sotimaan Israelin ja Gazan ja Iranin välillä... siellä riittää tekemistä vuosikausiksi. Kaikki voittavat tässä tilanteessa.

      • Anonyymi

        Höh. unohdit peukuttaa tuossa itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. unohdit peukuttaa tuossa itseäsi.

        Muisti se sittenkin :)


    • Anonyymi

      Aloittajan öyhötystyylinen aloitus ei jätä epäselväksi kenen tosi-TV tähden kannattaja kysymyksessä..
      Oliko muita aloituksia?

    • Vielä kun tekisi kaikenlaisesta sosialismista laitonta ja karkottaisi sosialistit koko maasta pois niin olisi täydellistä. Nämä vasemmistolaiset tuhoavat yhteiskunnan perusrakenteita sisältä käsin, aivan kuin suuri joukko terroristeja olisi päässyt maahan tekemään tuhotöitään. Mutta nämä ovatkin joskus olleet aivan tavallisia kansalaisia jotka ovat omaksuneet vasemmistolaisen ideologian ja nyt yrittävät tuhota omaa maataan. Vaarallinen ideologia.

      Ei ole kovin kaukaa haettu, kun nyt juuri Trump teki määräyksen missä luokitteli rikolliset jengit, venezualaiset ym. ulkomailta tulleet jengit, terroristijärjestöiksi. Amerikassa se tarkoittaa sitä että voivat iskeä jengeihin vaikka ilmaiskulla jos huvittaa, heiltä lähti kaikki oikeudet pois.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe