Yksi puhuu toista ja toinen toista mutta totuutta täytyy lähteä itse katselemaan kun tuo outo asia ei mulle aukee millään
Jostain se löytyy aivan varmaan.
Jooo
Joko kuulitte mitä Virtailla tapahtunut
20
2410
Vastaukset
- Anonyymi
Uteliaat
- Anonyymi
onko joku ihmiskauppajuttu tai satanismikultti-rituaali taas... joku kadonnut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko joku ihmiskauppajuttu tai satanismikultti-rituaali taas... joku kadonnut?
onko aimo syönyt ihmisenlihaa ja juonut lastenverta vapaamuurari-rituaalissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko aimo syönyt ihmisenlihaa ja juonut lastenverta vapaamuurari-rituaalissa?
Ei voi tietää ku se poistaa keskustelun lihoista siä sen puskaradiossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi tietää ku se poistaa keskustelun lihoista siä sen puskaradiossa
Adrenochromista ei paree mainitakka, se bannaa heti
- Anonyymi
Onko löydetty hevonen kuolleena????
- Anonyymi
Ja myyty huono traktori.
- Anonyymi
"Virroilla...."
- Anonyymi
Oliko vakuutus? Ja korvasiko?? vaikka oli jotta kuallu??
- Anonyymi
On se outoa … Matti taas saamassa koulu-ajoja… tosin eri yrityksellä…
- Anonyymi
Joo tuulee taas.
- Anonyymi
Lumet on kohta pois
- Anonyymi
eikö juorut pitänytkään paikkaansa?
- Anonyymi
sosiaalitoimi (-satanistit?)... ajoi Virtain perhesurmiin aiheutti...?
olivatko kaappaamassa perheen lapset tai muuta kauheutta? - Anonyymi
Kuollut hevonenko myyty.
Viestit poistuu suomi24ssä. - Anonyymi
Onneksi poistuu.
- Anonyymi
Tuleeko tännekin kesä ?
- Anonyymi
jösses
laittakaa uutislehtien nettisivu tänne uutisesta - Anonyymi
murhainfosta voi lukea:
sieltä:
"En sanoisi, että liikkui aina yhdessä mut nämä nyt on näitä pikkukylä juttuja. Viime kesänä työelämässä. viime vuosina synkäksi ja ilmeettömäksi muuttui. Baarissa joskus kysyinkin onko sulla kaikki hyvin.
Kiitos kommentista joka oikaisi tuota naapureiden Iltalehdelle kertomaa.
asunut ihan omillaankin.
tietoa taustoista. seonnut jo parikymppisenä, taustalla reipasta päihteiden käyttöä. Ollut hoidossa. Sittemmin opiskellut ja asunut yksinään. Täysin harmiton kuulemma, mikään ei viitannut siihen, että..."
- ollut hoidossa eli oliko ne psyykelääkkeet, jotka aiheutti pahaa, kuten monesti niissä on? - Anonyymi
oliko vainottu? se selittäisi paljon...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4751711Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781487Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641328Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100895
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 44746
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65726Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7712Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701