Kuinka vakavaa se

Anonyymi-ap

Teidän juttu on? Ainakin se odottaa? Pitääkö itse vältellä

35

725

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä se tietää kumpi olet?

• Anonyymi

Olen kaivattu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kaivattu

Et voi olla, jos on toisen kanssa juttua.

• Anonyymi

Mul on ihan yks ja kaks.

• Anonyymi

Mikä odottaa?

• Anonyymi

Vakavampaa suhdetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakavampaa suhdetta

Voi jos olisit mies hän

• Anonyymi

Mikä ihmeen juttu ja kenen kanssa? En oo eronnut.

• Anonyymi

Naiselle vai miehelle?

• Anonyymi

Mun tunteet on olleet koko ajan yhdessä ja samassa, eikä ne ole muuttuneet tai muuttumassa siitä.

• Anonyymi

Samoin. Kahta en vaihda. Oma mies on toinen ja toinen on yhteinen tulevaisuus hänen kanssa ❤️

• Anonyymi

Voitais ko keskustella tästä jossain muualla, jos nyt olisit hän. Olisi varmaan paljon muutakin puhuttavaa.

• Anonyymi

No jos olet hän 😂 mistä täällä voi mitään varmuudella tietää. Tunteet on olleet koko ajan yhdessä ja samassa. Sinun/hänen luulisi tietävän, mitä välillämme on ollut, vaikka sitä ei ole suoraan koskaan sanottu. Molemminpuolista mielestäni.

• Anonyymi

Tähän piti tulla tuo yläpuolinen kommentti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän piti tulla tuo yläpuolinen kommentti

Tää on se kiusaaja,jonka pitäis hakee ne suhteet ihan muualta! Lainsuojaton mulgvisti kriminaali on,uulee,että joku tosta muovipellestä olis kiinnostunut!Tuhooja kaikkien elämän,on varmaan niuvann asukas!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitais ko keskustella tästä jossain muualla, jos nyt olisit hän. Olisi varmaan paljon muutakin puhuttavaa.

Olisi puhuttavaa ja muualla pitäisi keskustella. En laittaisi itse noin numerojärjestykseen ihmisiä. Miten voisinkaan laittaa.
        Omasta mielestäni on vain tunteita, jotka ovat intensiteetiltään erilaisia. En koskaan sanoisi kenellekkään, että hän on kakkonen johtuen kunnioituksesta.

sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi puhuttavaa ja muualla pitäisi keskustella. En laittaisi itse noin numerojärjestykseen ihmisiä. Miten voisinkaan laittaa.
        Omasta mielestäni on vain tunteita, jotka ovat intensiteetiltään erilaisia. En koskaan sanoisi kenellekkään, että hän on kakkonen johtuen kunnioituksesta.

sivusta

Järjestys oli vain ja ainoastaan.tunnisteeksi. Miten muuten asian olisi voinut tässä ilmaista.

• Anonyymi

Joo pysy poissa jos et osaa käyttäytyä ja pidät mustia sukkia jalassa niin anna olla

• Anonyymi

Aina mustat sukat

• Anonyymi

Naurahdin ääneen kun kuvittelin, että tää olisi mulle. Milläköhän aikavyöhykkeellä tai taajuudella voisin pitää vielä jotain ylimääräistä ihmissuhdetta yllä, kun kaivattuakaan varten ei kellossa olisi riittävästi tunteja.

• Anonyymi

Sitä ihmettelen kyllä mutta näköjään pystyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ihmettelen kyllä mutta näköjään pystyt

Joopa joo. Perustelepas tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen juorujen orja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä, että kuka olisi kyseessä. Se sama vanha, josta ennenkin luulit tai oikein joku uusi rakkaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä, että kuka olisi kyseessä. Se sama vanha, josta ennenkin luulit tai oikein joku uusi rakkaus?

Se toinen joka tekisi mitä vaan et saisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se toinen joka tekisi mitä vaan et saisi

Jaa, tämä ei varmaan ole mulle. En tiedä ketään sellaista. Ja hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen juorujen orja

Todella vaikea keksiä, että kenestä voitaisiin juoruta minuun liittyen. Anna edes vihje.

• Anonyymi

Koita nyt buffalojuha jo tehä itelles jotain

• Anonyymi

Vältellä missä? Eihän me edes nähdä koskaan.

• Anonyymi

Joskus nähdään ja joskus ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus nähdään ja joskus ei

Vai tarkoititko että pitäisi vältellä sitä toista? Se on oma asiasi, mutta minun takia ei todellakaan tarvitse.

• Anonyymi

Lupauduin tiettyyn asiaan, eli on vakavaa. Olen edelleen itsenäinen, mutta tiettyjen juttujen takia. ja ei ole vaikeaa, sopii hyvin. Hän kai jättää muut naisensa näin on sovittu, ja en pidä suhteita muihin.

• Anonyymi

ja olen hengissä pääosin tämän myötä.

• Anonyymi

Älä välitä.asun jo osan aikaa ihan muualla

• Anonyymi

Ainakaan tällä hetkellä ei kovin vakavaa. Voi mennä toki ajan myötä kumpaan vaan suuntaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2221
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1820
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      58
      827
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      798
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      759
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      744
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe