Teidän juttu on? Ainakin se odottaa? Pitääkö itse vältellä
Kuinka vakavaa se
35
725
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä se tietää kumpi olet?
- Anonyymi
Olen kaivattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kaivattu
Et voi olla, jos on toisen kanssa juttua.
- Anonyymi
Mul on ihan yks ja kaks.
- Anonyymi
Mikä odottaa?
- Anonyymi
Vakavampaa suhdetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakavampaa suhdetta
Voi jos olisit mies hän
- Anonyymi
Mikä ihmeen juttu ja kenen kanssa? En oo eronnut.
- Anonyymi
Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Mun tunteet on olleet koko ajan yhdessä ja samassa, eikä ne ole muuttuneet tai muuttumassa siitä.
- Anonyymi
Samoin. Kahta en vaihda. Oma mies on toinen ja toinen on yhteinen tulevaisuus hänen kanssa ❤️
- Anonyymi
Voitais ko keskustella tästä jossain muualla, jos nyt olisit hän. Olisi varmaan paljon muutakin puhuttavaa.
- Anonyymi
No jos olet hän 😂 mistä täällä voi mitään varmuudella tietää. Tunteet on olleet koko ajan yhdessä ja samassa. Sinun/hänen luulisi tietävän, mitä välillämme on ollut, vaikka sitä ei ole suoraan koskaan sanottu. Molemminpuolista mielestäni.
- Anonyymi
Tähän piti tulla tuo yläpuolinen kommentti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän piti tulla tuo yläpuolinen kommentti
Tää on se kiusaaja,jonka pitäis hakee ne suhteet ihan muualta! Lainsuojaton mulgvisti kriminaali on,uulee,että joku tosta muovipellestä olis kiinnostunut!Tuhooja kaikkien elämän,on varmaan niuvann asukas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitais ko keskustella tästä jossain muualla, jos nyt olisit hän. Olisi varmaan paljon muutakin puhuttavaa.
Olisi puhuttavaa ja muualla pitäisi keskustella. En laittaisi itse noin numerojärjestykseen ihmisiä. Miten voisinkaan laittaa.
Omasta mielestäni on vain tunteita, jotka ovat intensiteetiltään erilaisia. En koskaan sanoisi kenellekkään, että hän on kakkonen johtuen kunnioituksesta.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi puhuttavaa ja muualla pitäisi keskustella. En laittaisi itse noin numerojärjestykseen ihmisiä. Miten voisinkaan laittaa.
Omasta mielestäni on vain tunteita, jotka ovat intensiteetiltään erilaisia. En koskaan sanoisi kenellekkään, että hän on kakkonen johtuen kunnioituksesta.
sivustaJärjestys oli vain ja ainoastaan.tunnisteeksi. Miten muuten asian olisi voinut tässä ilmaista.
- Anonyymi
Joo pysy poissa jos et osaa käyttäytyä ja pidät mustia sukkia jalassa niin anna olla
- Anonyymi
Aina mustat sukat
- Anonyymi
Naurahdin ääneen kun kuvittelin, että tää olisi mulle. Milläköhän aikavyöhykkeellä tai taajuudella voisin pitää vielä jotain ylimääräistä ihmissuhdetta yllä, kun kaivattuakaan varten ei kellossa olisi riittävästi tunteja.
- Anonyymi
Sitä ihmettelen kyllä mutta näköjään pystyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ihmettelen kyllä mutta näköjään pystyt
Joopa joo. Perustelepas tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juorujen orja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä, että kuka olisi kyseessä. Se sama vanha, josta ennenkin luulit tai oikein joku uusi rakkaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä, että kuka olisi kyseessä. Se sama vanha, josta ennenkin luulit tai oikein joku uusi rakkaus?
Se toinen joka tekisi mitä vaan et saisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se toinen joka tekisi mitä vaan et saisi
Jaa, tämä ei varmaan ole mulle. En tiedä ketään sellaista. Ja hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juorujen orja
Todella vaikea keksiä, että kenestä voitaisiin juoruta minuun liittyen. Anna edes vihje.
- Anonyymi
Koita nyt buffalojuha jo tehä itelles jotain
- Anonyymi
Vältellä missä? Eihän me edes nähdä koskaan.
- Anonyymi
Joskus nähdään ja joskus ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus nähdään ja joskus ei
Vai tarkoititko että pitäisi vältellä sitä toista? Se on oma asiasi, mutta minun takia ei todellakaan tarvitse.
- Anonyymi
Lupauduin tiettyyn asiaan, eli on vakavaa. Olen edelleen itsenäinen, mutta tiettyjen juttujen takia. ja ei ole vaikeaa, sopii hyvin. Hän kai jättää muut naisensa näin on sovittu, ja en pidä suhteita muihin.
- Anonyymi
ja olen hengissä pääosin tämän myötä.
- Anonyymi
Älä välitä.asun jo osan aikaa ihan muualla
- Anonyymi
Ainakaan tällä hetkellä ei kovin vakavaa. Voi mennä toki ajan myötä kumpaan vaan suuntaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713