Että siksi sisäinen piruni haluaa välillä iskeä sinuun. 😨
Olet varmaan niin kiva ihminen
11
277
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ne kaikki tekee.
- Anonyymi
Ei ole hyvä juttu se. 😰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole hyvä juttu se. 😰
Ei. Mutta sille miehelle annan luvan purra ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Mutta sille miehelle annan luvan purra ❤️
Vähän voisin näykkiä sitä herkkupalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän voisin näykkiä sitä herkkupalaa.
Sen miehen kaulaa voisi vähän näykkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen miehen kaulaa voisi vähän näykkiä.
Hankkikaa huone.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankkikaa huone.
Huone 105 🔑olkaa hyvä 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huone 105 🔑olkaa hyvä 😊
Thank you. Toivottavasti olet se mun mieheni. Muuten tulee sanomista 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thank you. Toivottavasti olet se mun mieheni. Muuten tulee sanomista 😁
Juu. En näe enkä kuule🙈🙉
- Anonyymi
Et sisimmässäsi ehkä kestä sellaista hyvyyttä tai se muistuttaa sinua huonommuuden kokemuksestasi itseäsi kohtaan. Itsetutkiskelun paikka.
- Anonyymi
Niitä piruja on riittänyt. Vähän olen testaillut, mitä niistä mua aiemmin riivaavista piruista olet ajatellut. Miettinyt, koetko samaistumispintaa.🤔 En ole päässyt oikein perille, mutta uskon, että jonkin verran. Mutta osaan minäkin sitä heijastaa takaisin, ehkä olet huomannut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713