Kukaan ei ole päässyt ikinä näkemään sisintäni

Anonyymi-ap

Ja ei tällä menolla kyllä pääsekään. Moni on ihastunut ja jopa rakastanut, ja se johtuu siitä, että olen hyvin tasapainoinen silloin kun tunteet eivät ole voimakkaat ja en ole voimakkaasti tykästynyt toiseen. Mutta jos satun tykästymään, pahimmassa tapauksessa rakastumaan, niin se henkilö kyllä kontrolloi tunneskaalaani miten sattuu, silloin sitä jaksaa antaa kaikkensa toiselle ,mutta sydän voi myös äkillisesti hylätä sinut, jos persoonasi ei miellytä, jos et ole fyysisesti tarpeeksi viehättävä. Se tekee sen, koska tietää että juttu ei silloin toimi, en minä mikään julma tunteilla leikkijä ole.

Todella harvaan naiseen koen mitään voimakkaampia tunteita, todella harvalla ihmisellä on niin kiltti ja viehättävä persoona, että sydän uskaltaisi sen hyväksyä. Todella harva nainen edes viehättää mua ulkoisesti niin paljoa, että uskaltaisin sydämeni antaa, tiiän et se kiinnostus loppuu aika lyhyeen jos et viehätä tarpeeks...

Ajattelisin,että jos hän antaisi mahdollisuuden, niin ehkä sieluni rauhaton ja tunteikas voisi vihdoin vähän rauhottua ja asettua aloilleen. Mutta ei, sen sijaan hän päätti jättää ikuisen arven tähän sieluun jo murrettuun ja rikottuun, noilla rumilla oletuksillaan. Tiesin aina, että olit herkkä ja tunteikas, mutta sen sijaan että olisit jutellut asioista minulle ,päätit että on parempi olettaa minusta asioita ja hylätä, satuttaa todella pahasti.

Tiesit, että olit erityinen mulle, mutta sulle se ei merkannut mitään, ei edes ne yöttömät yöt, vuodatetut kyyneleet, kirjoitetut rakkaudenvuodatukset ympäri nettiä, eikä se ,että olin jo tehnyt harkitun itsemurhasuunnitelman, ihan vain että saisimme olla yhdessä rinnakkaisulottuvuuksissa, mutta mikään ei liikuttanut sun jääsydäntä.

Olitkin paljon julmempi ja kylmempi, kuin mitä olisi voinut olettaa. En noita tekosyitä ja julmia oletuksia jaksanut kuunnella, ne oli ihan liikaa.. merkityksesi minulle ei johtunut pinnallisista asioista, vaan tuli jostain tosi syvältä, mitä näin sinussa, saatoin olla väärässä, mutta en kestäisi jos olinkin oikeassa.

Se olisi tragedia, ja monen ihmisen pahuuden, itsekkyyden,katkeruuden,oletusten tuottama lopputulos, jossa meidän tiemme erkanivat täysin rakennettujen valheiden siltojen takia, niinkuin narsistin kaverit varoittavat ystäväänsä narsistista, niin jotkut ihmiset suojieni takia kokevat sen tehtäväkseen varoittaa minusta, niinkuin olisin peili heidän virheilleen, ennen kuin edes sait tuntea sitä sisintä, niin tunsit vain suojahaarniskat ja omat syntini, ilman kahden aikuisen järkevää keskustelua, pelkkiä oletuksia, ja ajanhaaskausta.

Mutta jos todella, olet niin tyhmä ja sinisilmäinen, että uskot mieluummin muita ihmisiä, niin en usko,että meitä oli edes tarkoitettu yhteen. Koska hän ei ole tyhmä, tai kapeakatseinen idiootti.

Tiesin, että heti kun antaisin itseni tuntea, niin tähän se taas menisi. Olemattomasta kaivatusta haaveiluun, kyyneleet silmissä tai muistelemaan mikä tragedia tämä meidän olematon "juttu" oli, joka ei kerennyt edes puhkeamaan kukkaan.

En tiedä mikä itsessä on vialla, kun en kelpaa niille naisille, joita tarvitsen eniten, mutta ei se voi olla ulkonäkö tai persoona, ehkä se on vain, että tunteet alkaa tulvimaan ja niistä muodostuu hyvin voimakas myrsky. Ei sitä tervettä parisuhdetta kuitenkaan ilman tunnetta pystytä muodostumaan ja jos tunteet on jo alussa hatarat, niin ei siitä mitään tule.

Vaikea uskoa, etten kelvannut sinulle.. siinä oli jotain muuta, jotain josta et suostunut puhumaan kanssani, jotain jota et suostunut käsittelemään kanssani. Tosin tällä kertaa, en edes näyttänyt heti tunnetta.

No uskon, että ehkä joku toinen ymmärtäväisempi ja ajattelevaisempi, kiltimpi nainen pelastaa minut itseltäni. Haluan ihmisen, johon voin panostaa koko sydämelläni, siitä huolimatta, että se ei luota moniin tai päästä lähes ketään sisälleen.

Mutta sinun julmuuttasi en koskaan pystynyt ymmärtämään täysin, mikä sai sinut käyttäytymään sillä tavalla, satuttamaan niin paljon, tai ehkä kaikki se romanssihömppä, jota kulutin sai aivoni vain sulamaan, mutta yhä odotan, että löydän sen oikean.

Sen yhden jonka kaa on hyvä olla, sen naisen jonka kaa minun ei tarvitse olla epävarma tunteistani tai miettiä haluanko olla hänen kanssaan, hän joka saa minut tuntemaan. Oon pitänyt tunteitani liian kauan sisälläni, suojellakseni itseäni ja muita, nyt kun uskalsin vähän käsitellä niitä, niin kyyneliä vuodatettiin ja pahimmassa tapauksessa se menisi taas siihen, että hakkaisin itseäni, kun kokisin taas ne väärinymmärrykset tunteet joita tää julma puputyttö tahattomasti tai tahallaan mulle aiheutti.

Tiedäthän miten vahvaan epätoivoon se minut ajoi, kun väärinymmärsit ja tulkitsi minua kokoajan muiden kautta. En olisi välittänyt jos et olisi merkannut minulle mitään, mutta onnistuit saamaan minut vakuutelluksi, että olit se "oikea"... ja se sattui.

28

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä ei kannata aikaa paljon viettää. Voi kuvitella liikaa kirjoituksia itselleen suunnatuksi se tuli mieleen tuosta ”nettikirjoituksista”.
      Taemppiä!

• Anonyymi

Tuo yksi ja sama AP kirjoittaa kaiket yöt puutaheinää, päätöntä skeidaa, jossa ei mitään järkeä. Jopa lapsi ilmaisee asiat järkevämmin. Tämä jäpikkä terapoi itseään siihen malliin, että suljetulle osastolle kuuluisi!

• Anonyymi

Haittaako se? Ihan sama missä terapoi, paitsi ettei ole purkamassa pahaa oloaan mummoja potkien tai rakennuksia sytyttäen.
        Btw, miksi sinä olet täällä terapoimassa?
        -sivusta

• Anonyymi

Sinussahan ei ollut mitään vikaa. Voisit katsoa itseäsi peiliin. Narsissisia piirteitä pahasti ja eikä ihan vaan ”piirteitä”

• Anonyymi

En ole ikinä väittänytkään ,että minussa ei ole vikaa tai narsistisia piirteitä? -ap

• Anonyymi

🤔 kaikki ollaan narsisteja enemmän ja vähemmän, mutta ainakin, jos on surutyö käynnissä. Ei silloin hirveämmin jaksa kiinnostua kuin itseensä ja omaan olemassa oloonsa. No, tietysti lapsiin ( toivottavasti) jos niitä on.

• Anonyymi

Jos ei ole edes nähnyt sisintä, ei silloin ole oikeasti rakastanut sua vaan ihan vaan omaa keksittyä mielikuvaansa susta.

• Anonyymi

olet harhainen ja sairas. pysykkin kaukana.

• Anonyymi

onks siel servulla vieläkin niitä pedofiilinatsisymppaajia ja harhasia kuvapalstalijoita, vai onks se koulu mennyt parempaan suuntaan, en tiiä mikä tarve sulla on puolustella ja tukea niiden näkemystä musta, sairaita tai yksinäisiä ihmisiä joilla ei oo parempaa tekemistä kuin roikkua netissä ja kiusata kenet nyt ikinä haluavatkaan ottaa kohteekseen. Luuletko että mä sun kaverien takia esitin? Pitäis tulla sinne echochamberiin selvittää, mutta en oikeasti jaksa vaivata päätäni niillä.

Ja veikkaan, että olen vähän terveempi päästäni kuin suurinosa tällä palstalla.

• Anonyymi

Mä rakastin ja rakastan edelleen❤️
      Ei rakkaus kuole yhtäkkiä.
      Rakastuin sisimpään, siihen herkkyyteen.
      Aika näyttää…

• Anonyymi

Gubbe taas valvonut koko yön leikitellen ittensä kanssa parisuhdedraamoja samalla kun oksentaa tor verkossa alaikäisiin kohdistuvaa sekoilua. Sairasseppo.

• Anonyymi

Asia on just näin, eikä melkein. Luulis olevan tylsää seurattavaa tämä öinen öyhötys, mutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia on just näin, eikä melkein. Luulis olevan tylsää seurattavaa tämä öinen öyhötys, mutta

ilmotan koht poliisille et tutkii sun tietokoneen läpikotaisin tost IP osoitteesta, sen verran näitä pedojuttujas tänne suollat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ilmotan koht poliisille et tutkii sun tietokoneen läpikotaisin tost IP osoitteesta, sen verran näitä pedojuttujas tänne suollat.

Täh? No anna mennä mitä ikinä yritit sanoa. Taitaa olla niin, että tämä edellinen lausuma on jotenkin sinun olennaisesti sinun agendan tiellä. Aiotko viedä paikallis- vai valtakunnallistasolle? Jännittävää, pitää laittaa ihan jo pyhähame varalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh? No anna mennä mitä ikinä yritit sanoa. Taitaa olla niin, että tämä edellinen lausuma on jotenkin sinun olennaisesti sinun agendan tiellä. Aiotko viedä paikallis- vai valtakunnallistasolle? Jännittävää, pitää laittaa ihan jo pyhähame varalta

No jooh, turhaan minä guben kautta spinnasin ha kiusasin pedopuheista hermostuvaa

• Anonyymi

Tuossa oli jotain omanlaista. Voi sinua. Miten se ero tapahtui? Täälläkö?
      Voi kun ihmiset jaksaisivat olla kärsivällisiä surussaan. Vaikka se repisi, viiltäisi ja lähes veisi mennessään, niin kun sen yhden mäen yli pääsisi ja vaikka kolmannenkin, niin suru hellittäisi otetaan. Elämän näytelmä, mikä on annett, on katsottava loppuun.

• Anonyymi

Yleensä aika se on joka parantaa mutta niistä syvemmistä tunteista toista kohtaa ei pääse ikinä yli❤️Arvet jättää.

• Anonyymi

Niistäkin pääsee yli. - sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niistäkin pääsee yli. - sivusta

Vedätkö jo kursseja iha

• Anonyymi

” pahimmassa tapauksessa se menisi taas siihen, että hakkaisin itseäni, kun kokisin taas ne väärinymmärrykset tunteet joita tää julma puputyttö tahattomasti tai tahallaan mulle aiheutti.” Sillai kai gubbe, oliko tämä puputyttö, jonka kanssa tämä väärinymmärrys tapahtui kenties huomattavan nuori? Sellainen kuva näistä emojeilla leikityistä käsinukkeleikeistä tulee

• Anonyymi

Ja lopuksi vähän alentuva huomautus, että tästä voi päätellä mihin tämä hakkaus-saaga voisi liittyä, jos haluaa harjoitella

• Anonyymi

normaali päälle 20v nainen. menes pedofantasijoija kirjottamaaan fanficcejas lapsista waik watpadiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

normaali päälle 20v nainen. menes pedofantasijoija kirjottamaaan fanficcejas lapsista waik watpadiin.

Kyllä susta taitaa olla jo sen verran dataa että tää kickboxailu ei oikein mene maaliin. Fiilijuhasepi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä susta taitaa olla jo sen verran dataa että tää kickboxailu ei oikein mene maaliin. Fiilijuhasepi.

Minä fantasioin normaalista suhteesta aikuisen yli 20v naisen kanssa.

Sinä fantasioit minusta pedofiilina mekossa, runkkaamassa ties mille.

Kyllä mä sanon et mä oon tässä se terveempi osapuoli , herra datanomi.

• Anonyymi

Mitä on tapahtunut?

• Anonyymi

Sydän ei hylkää äkisti yhtään mistään syystä jos on oikeasti rakkautta, toki se voi hiipua pois. Tuo kuvaamasi kuulostaa enemmän pakkomielteeltä tai limerenssiltä. Kukaan ei myöskään voi sinua pelastaa, se on mahdotonta. Tarvitset mitä ilmeisimmin ammattiapua ja itsesi pelastamaan itsesi. Voimia.

• Anonyymi

Tämä ainakaan ( toivottavasti) ei ole mulle, mutta jos olisi, niin äkkiä kaivattuni nyt pois täältä palstalta. Jutellaan IRL tällaisista. Sitä yritin jo aiemmin ja yritän edelleen. Täällä ei voi tietää kenen kanssa juttelee ja silloin tulkitsee asioita väärin. Minä en kaivattuani ole mielestäni tahallaan loukannut.

Lopun puputyttö-kommentti onneksi varmisti, ettei tää ole mulle. Ei soittanut kelloa. Täällä joku sellainen nuori kirjoittaja vissiin, joka käyttää pupu-emojia?

• Anonyymi

Edelleenkin sulla on tuo asenne, että toinen olisi joku pelastaja sulle.
      Ei, ei ja ei.
      Sinua ei voi kukaan muu pelastaa kuin sinä itse. Voit odottaa jotain pelastajaa koko loppuikäsi ja lopulta vain huomata, että sitä ei koskaan tullutkaan.

Pelasta itsesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2221
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1830
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      834
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      808
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      754
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe