Saunotaan ja syödään, missä?

Anonyymi-ap

Jostain muistan lukeneeni, että Porissa on alkamassa tuollainen ryhmä, mutta koska se alkaa ja mikä on hinta?

17

371

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lienee Otavankadulla, mutta alkaa vasta elokuussa

• Anonyymi

Siis joku peräkammari-Väinöjen tirkistelyryhmä vai?

• Anonyymi

Kun ollaan saunottu ja syöty, niin naidaanko myös ????

• Anonyymi

Se oli silloin joskus, nyt ämmä on jo niin vanha ja susiruma ettei enää ilkiä.

• Anonyymi00006

Ehdtomasti paras resepti seurusteluun on kiire pois, sauna, hyvä ruoka, hyvä seura ja jääkaappikylmä sangria.

• Anonyymi00007

Sulta lähtee housut niin silloin on paras hetki alkamassa.

• Anonyymi00008

Jaa mää vai?

• Anonyymi00009

Erotic Center?

• Anonyymi00010

Ahloisten kyläsauna. Hurjaa touhua, ettei täällä voi kertoa. Sen pitää kokea.

• Anonyymi00011

Voin vain kuvitella...

• Anonyymi00012

Ahlaisten kyläsaunasta olen kuullut hurjia juttuja. Kuulemma meno mennyt ihan ÖÖVERIKSI. Ei voida puhua enää tavallisesta yleissaunasta vaan No en sano

• Anonyymi00013

Ahlainen on muutenkin perinteisesti sisäsiittoisten aluetta. Otetaan sisko mukaan latoon kun ei löydy kumppania kylältä.Oikein syvä joki elokuvan meininkiä.

• Anonyymi00014

Kyllä Faktaa on. Kylässä on tunnettuja sukuja, joissa sisarukset olivat lemmenleikeissä toistensa kanssa. Niin ja kerran joskus 50-vuotta sitten kylään tuli eräs perhe, jonka tytär oli antaa sorttia. Kaikki kylän miehet , ukkomiehet sun muut vapaat, kävivät tämän nuoren naisen tai teinin kanssa lemmenleikkejä. Tais likka olla vasta 13-14 v.
      Onneksi ei tullut jälkeläisiä.

• Anonyymi00015

Ja siitä tulit sitten kertomaan tänne. Mutta miksi haluat levitellä jonkun ihmisen seurusteluelämää?
        Saitko pakit?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ja siitä tulit sitten kertomaan tänne. Mutta miksi haluat levitellä jonkun ihmisen seurusteluelämää?
        Saitko pakit?

Kummmpa tietäisit. Toi plikka on nyt yli 70 ja serustelut ovat menneen talven lumia.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kummmpa tietäisit. Toi plikka on nyt yli 70 ja serustelut ovat menneen talven lumia.

Ei pidä paikkaansa. Kun vain tietäisit.

• Anonyymi00019

Hmmm?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1702
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      903
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      97
      666
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      16
      522
    Aihe