Jostain muistan lukeneeni, että Porissa on alkamassa tuollainen ryhmä, mutta koska se alkaa ja mikä on hinta?
Vastaukset 17
- Anonyymi
Lienee Otavankadulla, mutta alkaa vasta elokuussa
- Anonyymi
Siis joku peräkammari-Väinöjen tirkistelyryhmä vai?
- Anonyymi
Kun ollaan saunottu ja syöty, niin naidaanko myös ????
- Anonyymi
Se oli silloin joskus, nyt ämmä on jo niin vanha ja susiruma ettei enää ilkiä.
- Anonyymi00006
Ehdtomasti paras resepti seurusteluun on kiire pois, sauna, hyvä ruoka, hyvä seura ja jääkaappikylmä sangria.
- Anonyymi00007
Sulta lähtee housut niin silloin on paras hetki alkamassa.
- Anonyymi00008
Jaa mää vai?
- Anonyymi00009
Erotic Center?
- Anonyymi00010
Ahloisten kyläsauna. Hurjaa touhua, ettei täällä voi kertoa. Sen pitää kokea.
- Anonyymi00011
Voin vain kuvitella...
- Anonyymi00012
Ahlaisten kyläsaunasta olen kuullut hurjia juttuja. Kuulemma meno mennyt ihan ÖÖVERIKSI. Ei voida puhua enää tavallisesta yleissaunasta vaan No en sano
- Anonyymi00013
Ahlainen on muutenkin perinteisesti sisäsiittoisten aluetta. Otetaan sisko mukaan latoon kun ei löydy kumppania kylältä.Oikein syvä joki elokuvan meininkiä.
- Anonyymi00014
Kyllä Faktaa on. Kylässä on tunnettuja sukuja, joissa sisarukset olivat lemmenleikeissä toistensa kanssa. Niin ja kerran joskus 50-vuotta sitten kylään tuli eräs perhe, jonka tytär oli antaa sorttia. Kaikki kylän miehet , ukkomiehet sun muut vapaat, kävivät tämän nuoren naisen tai teinin kanssa lemmenleikkejä. Tais likka olla vasta 13-14 v.
Onneksi ei tullut jälkeläisiä.- Anonyymi00015
Ja siitä tulit sitten kertomaan tänne. Mutta miksi haluat levitellä jonkun ihmisen seurusteluelämää?
Saitko pakit? - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ja siitä tulit sitten kertomaan tänne. Mutta miksi haluat levitellä jonkun ihmisen seurusteluelämää?
Saitko pakit?Kummmpa tietäisit. Toi plikka on nyt yli 70 ja serustelut ovat menneen talven lumia.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kummmpa tietäisit. Toi plikka on nyt yli 70 ja serustelut ovat menneen talven lumia.
Ei pidä paikkaansa. Kun vain tietäisit.
- Anonyymi00019
Hmmm?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522