Ilmoita perheesi väärästä ajattelusta...!

Saksan sisäministeriö on käynnistänyt hankkeen nimeltä "Adice Combass on Conspiracy Thinking".
Tämä on tarkoitettu niille jotka pelkäävät perheenjäseniensä tai ystäviensä joutuneen salaliittoteorioiden tai väärän ajattelun uhreiksi.

Tämähän on lähihistoriasta hyvin tuttua. Neuvostoliitto, Itä-Saksa ja netsi-Saksa ovat olleet suunnan näyttäjinä.
Paluu näihin menneisiin menetelmiin on nyt katsottu tarpeelliseksi.

Tästä muistuu mieleeni Suomesta vastaava kampanja vuosien takaa:
https://www.youtube.com/watch?v=b54FmJ4nezM

18

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomessa "valtavirrasta" poikkeavat ajatukset blokataan jo ennakkoon hyvin tehokkaasti.

      Jos olet jo hieman ylemmillä portaila portailla ja sanot että homo- ja woke- hommat on persiistä ja plandemia oli huijausta niin jo vain tapahtuu.
      Potkut tulee joka suunnalta, menetät rahasi ja sen myötä talosi ja perheesi.
      Päädyt asunnottomaksi narkkariholistiksi.

      Ja kaikki tämä vain siksi että sanoit mitä mieltä olet.

      • Anonyymi

        Et kai ole aikuisten oikeesti tuota mieltä? Onko Sinulla kaikki hyvin?


    • Anonyymi

      Onkin ihan hyvä tehdä huoli-ilmoitus ihmisestä joka höpisee harhaisia juttuja. Olkoon sitten syynä Alzheimer tai psykoosi.

      • Anonyymi

        Helposti tulee väärinkäsityksiä. Osahan voi vitsailla vaan tai on joku muu teoria.


      • Anonyymi

        Oletko kunnossa?


    • Anonyymi

      Minä kun luulin, että Saksassa puhutaan saksaa ???

      • Anonyymi

        Viki osaa Pattayan enklantia kuten myös Lavrov. Heillä kumpaisellakin on myös samat tyttöpojat Pattayalla odoittamasa vain heitä eivätkä haikaile kenenkään muun perään.


    • Anonyymi

      Saako ilmoittaa naapurin perheen?

      Olen huolissani Vikin ja sen lasten ajatuksista, jos Vikin kertomat niistä on totta.

    • Historia toistaa itseään.

      Jostain syystä ihmiskunnan muisti nollaantuu aina noin 80 vuoden jälkeen.

      • Anonyymi

        Syynä on asioiden itse kokeneen ikäpolven lähtö.

        Ei se ole "jostain syystä" kun se on noin päivänselvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syynä on asioiden itse kokeneen ikäpolven lähtö.

        Ei se ole "jostain syystä" kun se on noin päivänselvää.

        Minulle asia ei ole ollenkaan noin päivänselvä. Kuitenkin kirjat on keksitty jo tuhansia vuosia sitten, ja nykyään on ääninauhuri, videokamerat, kaikenlaisia keinoja kokemusten tallentamiseen jälkipolville suullisen kerronan lisäksi, mutta silti kaikki vaan katoaa ja ihmiskunnan tajunta nollaantuu. Ovatko ihmiset tosiaan niin h**vetin tyhmiä typeryksiä?? Eivät kykene oppimaan mitenkään muuten kuin vain lyömällä päätään seinään. Siltähän se kyllä vaikuttaa.

        Vielä enemmän ihmetyttää tämä ihmisten yleinen hyväksyntä kaikelle, kokoajan tulee lisää kiristyksiä lakeja seurantaa tarkkailua, ja kaikki on ihan ok, kukaan ei edes puhu ääneen asiasta. Hällä väliä kunhan saa taas uuden iphonen käteen ja sitä selaamaan,


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Minulle asia ei ole ollenkaan noin päivänselvä. Kuitenkin kirjat on keksitty jo tuhansia vuosia sitten, ja nykyään on ääninauhuri, videokamerat, kaikenlaisia keinoja kokemusten tallentamiseen jälkipolville suullisen kerronan lisäksi, mutta silti kaikki vaan katoaa ja ihmiskunnan tajunta nollaantuu. Ovatko ihmiset tosiaan niin h**vetin tyhmiä typeryksiä?? Eivät kykene oppimaan mitenkään muuten kuin vain lyömällä päätään seinään. Siltähän se kyllä vaikuttaa.

        Vielä enemmän ihmetyttää tämä ihmisten yleinen hyväksyntä kaikelle, kokoajan tulee lisää kiristyksiä lakeja seurantaa tarkkailua, ja kaikki on ihan ok, kukaan ei edes puhu ääneen asiasta. Hällä väliä kunhan saa taas uuden iphonen käteen ja sitä selaamaan,

        Kyllä ovat, eivät noi rivi-ihmiset mitään oikeasti lue jostain historiasta. Päinvastoin, päättävät ettei sellaista tapahtunut todisteista, joita eivät halua kuulla saatika nähdä, huolimatta.

        Ainut mitä lukevat on sosiaalimedia missä joku parranpäristäjä kertoo mitä sylki suuhun tuo.

        Koskaan ei kannata aliarvioida sitä mitenkä tyhmä ihminen on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ovat, eivät noi rivi-ihmiset mitään oikeasti lue jostain historiasta. Päinvastoin, päättävät ettei sellaista tapahtunut todisteista, joita eivät halua kuulla saatika nähdä, huolimatta.

        Ainut mitä lukevat on sosiaalimedia missä joku parranpäristäjä kertoo mitä sylki suuhun tuo.

        Koskaan ei kannata aliarvioida sitä mitenkä tyhmä ihminen on.

        Totta.


        Never underestimate the power of stupid people in large groups.
        George Carlin


        Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
        Albert Einstein

        In view of the fact that God limited the intelligence of man, it seems unfair that He did not also limit his stupidity.
        Konrad Adenauer


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Totta.


        Never underestimate the power of stupid people in large groups.
        George Carlin


        Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
        Albert Einstein

        In view of the fact that God limited the intelligence of man, it seems unfair that He did not also limit his stupidity.
        Konrad Adenauer

        Mä taisin alussa arvioida tän kirjoittajan väärin.

        Seuraan tilannetta.


    • Anonyymi

      Kyllä. Stasimaista. Köyhille tuota on tehty Suomessakin joitakin vuosia sitten, tosin kuulustelu on kohdistunut työttömyyteen ja terveyteen. Muuhun erikoiseen loputtomaan uteluun ja diagnoosien arvailuun (ei lääkäri). Osaa ehkä seurattiin jossain vaiheessa kännykän sijainnilla, jos puhelinsoitto tuli samassa paikassa ulkona liikkuessa, kyse siis ei ollut venäjämielisistä (eikä oikeisto) tässä tapauksessa vaan tavikset. Ei voi käsittää. Ehkä myös yksi somealusta jakoi tietoja. Toivottavasti tilanne on rauhoittunut niistä ajoista.

    • Anonyymi

      Parempi kun tuo venäjän kaverirysy ei avaisi tuota putininpuolesta puhumisen arkkuaan..

    • Anonyymi

      Saksan Stasi-puhelin. Joka maassa taitaa olla ties mitä "huolipuhelimia".

      • Anonyymi

        Nyt noita ei enää tarvita kun kaikilla on kuuntelulaitteet sekä kädessä mukana kaikkialla, että monella vielä kotona hyllyissä.

        "virtuaali-avustaja"

        Lol.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe