On vain sukuhautaan kun pääsisi varattuun paikkaan.
Yksinäisen päivät täyttää tyhjyys ja ikävä
17
263
Vastaukset
- Anonyymi
Ikiuneen ja kaikki kivut ja vaivat pois.
- Anonyymi
mä ainakin pääsen ikiuneen kohta unimaailmaan siellä ees saan olla lähellä.
📺🛋️🩷🪽💔 - Anonyymi
Joillakin on sentään sukuhautapaikka valmiina odottamassa. Meikäläinen tuhkataan ja ripotellaan milloin mihinkin on tapana. Mitä sillä on väliä. Niinkauan kun on elinpäiviä pitää elää. Et ole kuitenkaan itse seuraamassa omia hautajaisiasi.
- Anonyymi
vain niin hahahaaaa
- Anonyymi
Odota vain ja naurusi hyytyy.
- Anonyymi
Joo, ymmärrrän sun pointin. Mäkin odotan yhteydenottoa kuuin kuuta nousevaa. En ymmärrä mikä nyt jarruttaa.
- Anonyymi
Ikävä ihminen
- Anonyymi
Ja tästä syystä olisi sinun tappolistalla? Olet varmaan sitten todella lethal man
- Anonyymi
Odota mitä karma tarjoaa.
- Anonyymi
Arkkuun joutaa
- Anonyymi
Haluatko kertoa lisää, että kumman sukupuolen edustajasta on kyse?
- Anonyymi
Väitätkö ettet itse lotjuun joudu. Se kin voi olla lähellä.
- Anonyymi
Elävän nyt.
Mikä sulla On?
Jotain sairastat? - Anonyymi
Hahahaa
- Anonyymi
Tyhjyys parempi kuin tyhmyys
- Anonyymi
Viikarit x 2 yrittää viimeisiä samoja näköjään pitkä ja pätkä. Sivusta
- Anonyymi
Kai siinä tyhjyydestä on ilonkin hetkiä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713