Hei sinä vasuri !! Sinä olit edellisessä hallituksessa tuhoamassa mariinin kanssa näitä työpaikkoja!! Teidän hallituksenne vihreä siirtymä vei muualle paljon työpaikkoja jopa tuhansia!! Ps. koskas se vasemmistoa on alkanut työt ja työpaikkat kiinnostaa?? lopettakaa paskan puhuminen kuinka teillä hätä suomalaisten työpaikoista , hallitussa ollessanne teitä kiinnostanut suomalainen köyhä taikka muu suomalainen vähäosainen!!
Vastaukset 3
- Anonyymi
Nytkin tuli äärivasemmistolaisen idea, jossa islam olisi yo kirjoituksissa mukana. LUKEKAA SUOMEN UUTISET
- Anonyymi
Joo, Riikka Purrakin totesi pari vuotta sitten vaalien alla: ”Maailmalta pitää haalia koko ajan uusia autettavia, jotta vasemmisto pysyisi voimakkaana”
Muuten se olisikin jo kuollut. Ei ole tippaakaan isänmaallinen. - Anonyymi
Niin kuuletko vasuri? Kuuletko?!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4411150- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t186993- 93877
- 65655
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634- 37628