Joo ei näytä toimivan viestin lähetys.joo ymmärrän

Anonyymi-ap

EERO JOS TOEDÄT KUKA OTA YHTEYTTÄ KLO.18.30 JOS ET OLE AKKA JOKA MENEE MUODEN SELÄN TAAKSE PIILOON, KUN ON KYSE VASTUUSTA. MUUTEN ENSIVAIKUTELMA AIKOINAAN PIDIN SINUSTA TUNNUIT REILULTA HYVÄLTÄ JÄTKÄLTÄ. IKÄVÄ ,ETTÄ EREHDYIN. OK

6

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asia on nyt ninyöun osalla mitö kerr8n käytän mahdollisimman epä uskottavaa mediaa tuloksella jos. En ennen ole pelle nyt olen kaikille epävarma sanotaan absurdi asia ensisijaisesti oikeuden nimeen ei näytöllä toteutuvan mitenkään akmjatukset moraali etiikka ja laki ja oikeus on muuttunut kokemus oeräisesti eräs rattijuoppous tukee asiaa ja miten toimi edesmennyt nimismiesjoo. Ja muuta kuulustelu joka tietyn mukaan jatkuin jopa 1980 luvun alkuun tunnen sen verran historiaa 1960 ta 195

• Anonyymi

No joka jatkoa viestiin joka näkyy. Pyydän Eero Rantasila timoit kai vielä arvostettuna lääkärinä sairaalasta Novassa ota ota perkele yhteyttä edes sen sen takia jotta voit esiintyä lääkärinä ja kaikkena ne kehut ja ylistykset joita voi lukea netistä mitä on julkaistu ilman, että sieltä löytyy sähköpost osoitetta tai puhelin numeroa jos sieltä löytyisi esim.puhelin numero olet varmaan pitänyt huolen ettei sinuun pääse suoraan yhteyteen tai joku pitää huolen ettei koskaan. Minä kaipaan ainoastaan oikeutta,että oikaisut kaun sitten tekemäsi tunaroinnin joka teki minusta luuseri paskan jonka takia menetin ihmis arvoni ja itsekunnioituksekseni ja olen ollut pullon kansa liian pitkään tuttu olisi varmasti syytä kysyä ihan raha korvauksia tiedän miten menee.ota yhteyttä tai korjaa tunarointosi ja oikealle nimelle
      En muuta vaadi enkä.ole skitso.tosi. Ja .Jos näistä oikeuden toteuttamisesta,kun muu ei toimi tiedän sen verran että hoituu se joka toteuttaa et varmasti halua kertoa tunto merkkejä etkä muistaa krrot jopa olinko minä auto onnettomuudessa terveellistä ja älykästä jos tapaatte seuraavan kerran voi olla ruotsin lahja moraali käytössä.ilmaman maksuja. Ota yhteyttä tai korjaa asia,kun pelkkä lukutaito ja looginen ajattelu kyky riittää .Toivottavasti et passia minua pipolataamolle ja heitä paskaabperään miksi yli 100mpsyyke lääkettä ilman hyötyä tai apua vuosia yli 100 000 jopa lähes 200.000 minulle riittää oikeus ja etteinl7nusta Joutsan sotekeskuskukseksessa tehdä puhe ääni tulkintoja ja silloin ,kun siellä käyn jopa kehon tulkintaa voin kertoa minäkin osaan jossakin määrin ja luultavasti yliarvostettu ylilääkäri Irmeli Räsänen ei sitä paljon hallitse luultavasti se.alipalkattu ja arvostettu siivoojana osaavyhtä paljon jos olet mies etkä munaton hiiri kuten pelkään ota yhteyttä soita voi olla etten ole huomenna vastaus kykyinen niin laita txt viesti sovitaan...luultavasti tiedät kuka niin eiköhän sinun perseen nuolijat ja muut asiassavmuka olleet kerro minä en ole valehdellut ei ole tarvinnut ja voisin kertoa paljon lisää mikä nyt ei oikein liity asiaan minulla ei ole hävettävää monella on.

• Anonyymi

Eero jos munaa riittää testaa minut kotona asiallisesti jos jostain haluan kieltäytyä.hyväksyt sen joo jos päästä jotain outoa löytyy en ainakaan niitä turhaan käyttämiäsi jotka määrättiin sinun perkelleen tunarointosi takia kahdella sanalla johti yli 100 ja vuosien mittaan reilusti yli 100 000 jopa 200.000 turhan hyödydtömän napin käyttöön joo käytettiin yhtä sun toista.kolmesta oli hyötyä. Tervetuloa. Se väkivalta et meillä sitä tapaa jos tuntuu tarpeelliselta voit senkin kanssa joutua tekemisiin jos tarpeellista ja tuntuu oikealta. Muuten olet ansainnut sen jota joku idiootti tason neurologian erikoislääkäri lääkäri vanha ämmä ,kun kysyin asioita ei muuta osannut sanoa kaikki on tehty sinun parhaaksi jumalauta jos olisivat jättäneet voisin olla melkein terve.

• Anonyymi

No Eero olen tarjonn sinulle vähän turhankin reilua mahdollisuutta tervetuloa meille ilman väkivallan uhkaa tai kuoleman pelkoa korjaat asiat niin kuin pitää ja jossa siinä päässä on muuta uuta vikaa jota sinun perkeleen väärä diagnoosinlöytänyt tee se edes oikein kai siitä ei voi valittaa jos asiallinen. Mutta en koskaan ole ollut mikään skitso.tai sinun mukaan skitsoprenia redilus tai kun täällä tykkää suomentaa niin jälki skitsofrenia psykiatrian erikoislääkäri tohtori Timo Männikkö oli asiasta eri mieltä sanoi mikä oli 1981 oli kai hetkellinen mielenhäiriö häiriö ja ei mikään ihme minun taustalla ja historialla. Tervetuloa Eero jos et ole pelkkä titteli pelle joka on tottunut vuosien varrella mukavaan elämään ja hyvään palkaan ilman vasttuta??*E R meikäläiset maksaa centilleen??? Joo totta ja oikeutta saadaan ainoastaan syytettyjen penkillä.ja tuomiossa ei säästellä.

• Anonyymi

Muuten jos kiinnostaa moni hyvä jätkä liian moni löytyy hautausmaalta moni minua parempi itse avustetusti??( miksi???

• Anonyymi

On tehtävä lobotomia ja anaalinen tutkimus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      59
      3418
    2. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      151
      1748
    3. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      130
      1497
    4. Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta

Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.
      Haapavesi
      133
      1435
    5. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      93
      1359
    6. Kirjainleikki

Leikitään pienillä tunnisteilla. :) Montako samaa kirjainta etunimissänne on?
      Ikävä
      111
      1214
    7. Taidat olla aika yksinäinen

Vieraita ei käy koskaan. Ainoa kontakti on kaupan kassa.
      Ikävä
      76
      1051
    8. Kansalaisaloite etenee

Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.
      Luterilaisuus
      323
      1035
    9. Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."

Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom
      Tv-sarjat
      7
      1029
    10. Muistatko mitä sanoin sulle

ihan ekaksi? Oikea nainen tietää kyllä vastauksen. m
      Ikävä
      45
      813
    Aihe