Kevät saapuu ja se tarkoittaa mmanrakennustöitä ympäri laajaa kauppalaamme.
Viime kesänä ikaalisissa havaittiin ensinmäisrn kerran Suomen historiassa rasistisia kaivinkoneta, jorka järkyttivät heikkomielisimpiä kansalaisiamme.
Onneksi tarkkasilmäinen antifasisti oli tarkkana ja ilmoitti vaaratekijästä Mikolle joka otti asian hoitaakseen. Fasistinen kaivinkone katosi.
MIKÄLI HAVAITSETTE RASISTISIA KAIVINKONEITA, ILMOITTAKAA ADIASTA VÄLITTÖMÄSTI ETEENPÄIN JA TIEDOTTAKAA VAARASTA FACEBOOKIN RYHMISSÄ!!!
Tiedotus päättyy.
HUOMIO! Ikaalilaiset tarkkana!
Anonyymi-ap
5
250
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköös siittä kaivinkoneesta saatais ihan priima jos jarmo imis vähä sitä?
- Anonyymi
Rasismi lähtee miehestä vain mustan miehen imussa. Kaivinkoneesta vihreällä siirtymällä.
- Anonyymi
taas moden aloitus
- Anonyymi
joka on tosi hyvä ja liittyy hoikkaloihin
- Anonyymi
Ihmettelen miksi valtakunnan media ei tarttunut uutisiin, äärioikeisto on kuitenkin suonen vaarallisin turvallisuusuhka.
Natsit pois Suomesta, ukrainasta ne kohta loppuvatkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716