Kylläpäs olit kaunis hymyilit...😊💗
t
Oli ihana nähdä sinua H tänään
9
238
Vastaukset
- Anonyymi
Niin tämä tapahtui Joensuussa eikös 😊
- Anonyymi
Noo tutkimattomia ovat... 🤔 ei nähty tänään oon ihan sekaisin koska en tiedä missä mennään. Yksi juttu vielä jekutin sinua kun suututti kun molemmat ollaan periaatteista tinkimättömiä jääräpäitä. Voit siis tulkita onko tämä sieltä vai ihan jostain muualta. Olet niin ihana ei kukaan ei koskaan ole saanut päätäni niin pyörälle eikä hölmöilemään näin. Anteeksi on vaan niin suuria tunteita ❤️😊
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo tutkimattomia ovat... 🤔 ei nähty tänään oon ihan sekaisin koska en tiedä missä mennään. Yksi juttu vielä jekutin sinua kun suututti kun molemmat ollaan periaatteista tinkimättömiä jääräpäitä. Voit siis tulkita onko tämä sieltä vai ihan jostain muualta. Olet niin ihana ei kukaan ei koskaan ole saanut päätäni niin pyörälle eikä hölmöilemään näin. Anteeksi on vaan niin suuria tunteita ❤️😊
apOlitko valkoisella?☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko valkoisella?☺️
Nyt en ymmärrä 🤔
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ymmärrä 🤔
ap🗣" ruskealla ruunalla, valkoisella varsalla"🎼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ymmärrä 🤔
apKokeille vaikka englanniksi, ni varmaan ymmärrät. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeille vaikka englanniksi, ni varmaan ymmärrät. -sivusta
Ehkä olen tyhmä en todellakaan ymmärrä 😅
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🗣" ruskealla ruunalla, valkoisella varsalla"🎼
Joo kyllä vain😌
- Anonyymi
Näytit niin hyvältä siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713