Sain yllättävän ehdotuksen

Anonyymi-ap

Meillä on ollut pikku flirttiä työpaikan parin miehen kanssa.
Nyt sain ehdotuksen parin yön sauna reissulle viikonloppuna neljän miehen kanssa
Seksiä oltaisiin 2m ja minä ja leikkikaverini vaihtuisi aina välillä.
Miehet maksaisivat minulle 1000€ tuosta reissusta.
Rahalle on kyllä käyttöä ja haluaisin lähteä jopa ilman rahaakin.
Miten kerron miehelleni että "neljän miehen kanssa lähtisin"?
Mieheni kyllä ehdottelee että iskisin vieraan miehen mutta mitä ajattelee jos vaimoa panee neljän miestä?
Kertoisinko vain yhdestä miehestä vai pitäisikö kertoa rehellisesti että miehiä on neljä?

14

2436

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sitä kertomaan mitään? Työmatka ja mukava ilta, palavereineen.

• Anonyymi

Kerro,että yksi.

• Anonyymi

Korota summa suoraan kahteen tonniin. Maksavat sen kumminkin, kerro miehellesi mitä parhaaksi näet yksi mies tai tyttöporukka, ihan sama. Nauti viikonlopusta ja kuittaa fyrkat.

• Anonyymi

Outo nainen jos itse ei osaa päättää pillustaan. Ja kovin on uskollisuus hallussa. Eikä tuo kimppailu ole ryhmää

• Anonyymi

Tietääkö miehet jos vaimoa on nainut yksi vai neljä miestä?

• Anonyymi

Ehkä sperman määrästä, mutta ei muuten. Sperman määräkin ainoastaan sillä tavalla että jos sitä on selällä ja rinnoilla samaan aikaan niin voi epäillä että ei ole yhden miehen tekosia sellainen. Ja sitten jos on kuivaneita läiskiä esimerkiksi vaatteilla, niin siitä ei voi tietää että milloin ne on roiskaistu, joten sekin voi olla yhden tekosia. Mutta jos kaikki on tullut esimerkiksi pilluun, niin siitä ei pysty päättelemään onko ollut yksi vai yksitoista koska ei se sperma pysy siellä niin pitkään. Ne on aina nuo aihetodisteet jotka voi kertoa isommasta joukosta.

Hiuksista ja vaatteista voisi päätellä jos ne on ihan soosissa ja on ollut vain ilta aikaa, sekä tietysti jos on joka puolella kehoa, niin sitä ei yksi mies illan aikana saa tehtyä ja voi olettaa että miehiä on ollut useita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sperman määrästä, mutta ei muuten. Sperman määräkin ainoastaan sillä tavalla että jos sitä on selällä ja rinnoilla samaan aikaan niin voi epäillä että ei ole yhden miehen tekosia sellainen. Ja sitten jos on kuivaneita läiskiä esimerkiksi vaatteilla, niin siitä ei voi tietää että milloin ne on roiskaistu, joten sekin voi olla yhden tekosia. Mutta jos kaikki on tullut esimerkiksi pilluun, niin siitä ei pysty päättelemään onko ollut yksi vai yksitoista koska ei se sperma pysy siellä niin pitkään. Ne on aina nuo aihetodisteet jotka voi kertoa isommasta joukosta.

Hiuksista ja vaatteista voisi päätellä jos ne on ihan soosissa ja on ollut vain ilta aikaa, sekä tietysti jos on joka puolella kehoa, niin sitä ei yksi mies illan aikana saa tehtyä ja voi olettaa että miehiä on ollut useita.

Meillä on 2 vuorokautta aikaa ja suihku ennen kotiutumista.
        Miehet oli hommanneet 2 pakettia erektiolääkettä ja kaikki sitä käytti ja käyttää.
        Oma mies kotona odottaa vaimoa työnantajan piristysviikonlopulta.
        En kertonut tulleeni neljän miehen kimppanaiseksi.
        Seksiä olen saanut reilusti yli oman tarpeen mutta olen kyllä nauttinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on 2 vuorokautta aikaa ja suihku ennen kotiutumista.
        Miehet oli hommanneet 2 pakettia erektiolääkettä ja kaikki sitä käytti ja käyttää.
        Oma mies kotona odottaa vaimoa työnantajan piristysviikonlopulta.
        En kertonut tulleeni neljän miehen kimppanaiseksi.
        Seksiä olen saanut reilusti yli oman tarpeen mutta olen kyllä nauttinut.

Koska otatte uusiksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska otatte uusiksi?

En tiedä milloinuudestaan porukalla.
        Ehdotuksia sain myös pikaseksiin viikolla töiden jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä milloinuudestaan porukalla.
        Ehdotuksia sain myös pikaseksiin viikolla töiden jälkeen.

Oletko vielä ehtinyt vakavasti harkita että aina kun mahdollista töiden jälkeen harrastaisit seksiä joko molempien tai toisen kanssa?

Jos olisit oma vaimo, minä suorastaan tyrkyttäisin sinua heidän mukaan. Tuollaisessa pikaseksissä on jotain kiihottavaa kun se vain hommaillaan pois jaloista ja sitten lähdetään eri suuntiin ja jatketaan päivää.

Joudut kyllä kertomaan nyt lisää kun tuo kuulostaa niin hyvältä järjestelyltä. Onko miehesi edelleen sitä mieltä että vaan yksi olisi sopiva määrä? Entä oletko vihjaillut että olit neljän kanssa, vai oletko uskaltanut kertoa siitä viikonlopun virkitysreissusta vielä mitään?

• Anonyymi

Rehdisti vaan että neljä miestä haluaa nussia. Ainakin näin täällä toivottaisiin. Noista työpaikkajutuista tuli mieleen että just annoin vaimolle luvan pyytää yks sen työkaveri mukaan kimppaan meidän kanssa.. .

• Anonyymi

Kerroin miehelleni viikonloppuna että olin 4:n miehen kanssa viikonloppuna.
      Mieheni oli yllättävän innoissaan ja halusi että olisin hänen ja kaverinsa kanssa kimpassa ja olin heidän kanssa sekä sain luvan välillä käydä työkaverien luona.

• Anonyymi

Onpa kumma että oli "yllättävän" innoissaan. :) Suurin osa miehistä hyppisi innoissaan seinille jos vaimolla tai tyttöystävällä olisi vakkari nelikko josta vaimo saa nautiskella, ja vielä vaimon työpaikalta, ettei tarvitse aina aikataulujen kanssa sählätä. Tuo järjestely on aivan mahtava.

Meillä tämä on järjestynyt vaimon kanssa käytännössä niin että vaimo hoitelee itse tapaamiset kaverini kanssa, koska aikoinaan juuri nuo aikataulut oli yksi syy miksi esimerkiksi mieluummin nukuin silloin kun heille olisi sopinut kimppa ja sitten kun meille olisi sopinut niin kaverille ei sopinut jne. Opiskeluaikoina oli sellainen vaihe esimerkiksi että vaimo ehti juhlimaan ja minä pänttäsin ja nukuin ja vaimo oli kaverieni kanssa. Myöhemmin työelämässä oli samanlaisia vaiheita, Joten sovittiin niin että he hoitelee sen puolen kahdestaan koska minua kiihotti ja kiihottaa myös se että voin vaimon kanssa vedellä käteeni kun vaimo kertoi mitä he tekivät.

No nyt on vasta maanantai, mutta mitä itse tunsit ja ajattelit sillä hetkellä kun miehesi oli innoissaan ja antoi luvan olla työkaveriesi kanssa? Ja tietääkö miehesi ystävä tästä järjestelystä, niin että haluaisi tai voisi päästä osingoille, ehkä jälkiliukkaille tms?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      88
      3638
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1939
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1763
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1632
    5. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1473
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1468
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      98
      1443
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1392
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1324
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1277
    Aihe