Pysyttelen nyt poissa netistä jonkin aikaa. Mä ajattelin ensin että sun vuoksi se olisi parempi. Mutta nyt ajattelen, että myös itseni vuoksi. On niin raskas olo. Enkä jaksa lukea näitä ja huomata että luulet mua joka toiseksi, jolla sama tilanne. Voin kertoa, että nyt pysyttelen poissa. Mua ei kannata "nähdä" täällä, kun en täällä ole. Otan viikonlopun levon kannalta.
Toivottavasti sulla on kaikki hyvin, tee jotain kivaa, jooko, huolehdi syömisestä ja nukkumisesta, tapaa ihmisiä 🤍❤️🤍❤️
Mä en jaksa enää
27
535
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ole mitään väärinymmärrystä tai sekoittamista vaan porukka sekoittaa pakkaa tahallaan.
- Anonyymi
En mä avaa mitään linkkejä. Kerro asiasi.
- Anonyymi
Ymmärrän. Ei tää hyvää tee. Kaipaan ihmistä aidosti. Hän ei kaipaa mua mutta trollit kyllä kaipaa. 🧟♀️🧟♀️
- Anonyymi
Onko hän sanonut ettei kaipaa, vai luuletko niin tietämättä mitä hän ajattelee?
- Anonyymi
En mä täällä hengaa juuri enää ollenkaan. Kuten ehkä huomaat niin täältä puuttuu sellainen uniikki kommunikointi tapa. Se on minun. Sitä ei näy, tarkoittaa, että en täällä ole.
Kaikki muu kommunikaatio joka ei vastaa tyyliini ei ole minulta. Sitä koittavat kopioida. Mutta. Eivät osaa.
Lähdepäs vaan kuule hyvillä mielin, äläkä, kiitos enää palaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän sanonut ettei kaipaa, vai luuletko niin tietämättä mitä hän ajattelee?
Asioista päätellen voi olla että kaipaa tai sitten ei kaipaa vaan siellä takana on joku toinen joka kaipaa? En tiedä ihan tarkalleen:( kun ei puhuta mitään irl... Sekin on niin surullista:((( haluaisin paljon mielummin vaan höpötellä hänelle ja nähdäkki joskus , mutta tätä tää on ollu jo kuukausia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä täällä hengaa juuri enää ollenkaan. Kuten ehkä huomaat niin täältä puuttuu sellainen uniikki kommunikointi tapa. Se on minun. Sitä ei näy, tarkoittaa, että en täällä ole.
Kaikki muu kommunikaatio joka ei vastaa tyyliini ei ole minulta. Sitä koittavat kopioida. Mutta. Eivät osaa.
Lähdepäs vaan kuule hyvillä mielin, äläkä, kiitos enää palaa.No sunkaa en ainakaan palaile
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sunkaa en ainakaan palaile
Kuules. Ihan miten vaan. Hyvää jatkoa kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähdepäs vaan kuule hyvillä mielin, äläkä, kiitos enää palaa.Ei tossa kyllä mitään uniikkia ole sun höpinässä. Voisit olla kassialma tai naapurin reetta kukkan ei tunnista.
- Anonyymi
💜🩷👋🥹
- Anonyymi
Hyvä päätös. Liikaa mielipiteitä on liikaa mielipiteitä.
- Anonyymi
Et kirjoita tätä minulle mutta samaa ajatellut. Ehkä voi hyvää yötä toivottaa. Levätään. t. viimeksi sentään tervehdittiin.
- Anonyymi
Joo
🥹
🎩
🧔🏼♂️ - Anonyymi
Täh? Mä olen luullut että se on tämän palstan tarkoitus. Luoda jonkunlaisia virtuaaliromansseja todellisten tilalle kun todellisia ei ole. Antaa toisten kuvitella ja ehkä toiset antavat minun. Kun olen olevinani hän. Ole mulle vähän aikaa hän.
- Anonyymi
Pidä huoli itsestäsi❣️
- Anonyymi
Samoin. 🥰
- Anonyymi
Jatkan: Olet tärkeä 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan: Olet tärkeä 🥺
Sinä myös.
- Anonyymi
Ootko maanantaina taas palstalla sit?
- Anonyymi
En lopetan tähän.
- Anonyymi
Jossain muualla oon.
- Anonyymi
Nyt mä huolestuin . Oot kyllä tosi uupunut . Mä pärjään vallan mainiosti! Ei mitään häikkää. Mä elän omaa elämääni. Ja sä omaas. Musta ei tarvitse kantaa huolta. Kyl mä aina pärjään. Mulla on ikiaikojen Jumala, joka rakastaa mua. Häneen mä turvaan ja luotan. Ole siunattu ja nyt menen polvilleen lattialle rukoilemaan puolestasi. Älä vaivu epätoivoon. Usko että apu tulee ylhäältä ei ihmisiltä. Emme ole emmekä tule olemaan yhdessä, teit sen selväksi . Tiedät että olen tunteellinen ja kun noin kerroit pahasta olostasi ylireagoin. Jos olet mies H, niin hyvänyön suukko poskellesi.💋 Anteeksi mut mun rakkauden tunteet heräs ei voi mitään. Nyt tehtävä itselleni selväksi että ei saa toistua! 💚🧡💛💙
- Anonyymi
”Odota sekunti.”
”Sekunti meni jo. 🧒”
”Hehheh.. 😊 (💭vittumun tekis mieli repii sun pää irti saatanan kakara. Vittukerran viel joku tollanen.)” - Anonyymi
Järkipäätös, teksti tv:ssäkin oli jo tästä uutinen
https://yle.fi/aihe/tekstitv?P=109
https://www.hs.fi/tiede/art-2000011054644.html
Tsemppiä! - Anonyymi
Vihaan tätä huokailijoiden paskapalstaa.
- Anonyymi
🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762211Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi57822- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48787- 68759
- 54744
- 65737
- 71725
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss176710