Pidätkö sillä toivoa

Anonyymi-ap

Yllä koko ajan? Toisella

41

407

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Multa voi kysyä ihan IRL, mitä ajattelen. Tänne vastailu on ihan turhaa.

• Anonyymi

Tiedän jo vastauksen. Kiellät kaiken ja pidät kulissia yllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän jo vastauksen. Kiellät kaiken ja pidät kulissia yllä

Keneen viittaat? Mieheen vai naiseen? Henkilön nimen alkukirjain? Millaisia kulisseja tarkoitat?

• Anonyymi

Gubbe on nyt vaahdonnut tästä samasta asiasta pari viikkoa ellei yli. Realisoituuko nämä sekoilut mitenkään siellä irl

• Anonyymi

Realisoituu koko ajan enemmän ja enemmän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Realisoituu koko ajan enemmän ja enemmän

Sulla loppuu vaippamies aika

• Anonyymi

Joo ja joku hyvin hermostunut ihminen kyselee siltä jatkuvalla syötöllä. Et sinä

• Anonyymi

mulla ei todella ole mitään

• Anonyymi

Valehtele lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtele lisää

voivoi älä hölise

• Anonyymi

Joo mä kyl tiiän Jii ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtele lisää

Mitä vettua sulle edes jonkun asiat tai oletetut asiat kuuluu? Sivusta ihmettelen erotomaanista käytöstä äijän monologeissa tai vastaavasti jonkun eunukin vähintään yhtä värittynyttä vihjailua

• Anonyymi

Toivo yllä yhä pidän että kyseisestä tulisi ainoani, kunhan saan vastauksesi.

• Anonyymi

Mitä vastusta odotat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vastusta odotat?

Eiliseen viestiini 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiliseen viestiini 😉

En ole lukenut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole lukenut?

Kyllä luki ainakin näytti sinistä, vissiin kohdallasi ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä luki ainakin näytti sinistä, vissiin kohdallasi ohi.

Mitä luki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä luki

No en tiedä jotain varmaan mitä palstaäijä kirjoitti ennenkuin kirjoittamastaan kirjoitti

• Anonyymi

Sulle vain k##mani kohde…Haluan sinua aivan jumalattomasti.

• Anonyymi

Jumalaton olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalaton olet

❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalaton olet

Sä voit olla mun Jumala niin mä olen sun Jumalatar❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä voit olla mun Jumala niin mä olen sun Jumalatar❤️

Ja mä voin olla se salarakas 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mä voin olla se salarakas 🤭

En tarvitse, oon uskollinen😌

• Anonyymi

En, minähän sanoi en halua kenenkään huolenpitoa. Minulla omat jutut, työt, kodit ja muut ja ei teidän kanssa yhteistyötä. en siis luovu näistä ja ota tilalle huolehtijaa. ota joku muu. minä pidän nämä jutut itse.

• Anonyymi

Kyllä äiti tulee tiskaamaan, jos se siitä on kiinni lahjukset

• Anonyymi

en pidä, yritän päästä kaikista eroon ja saada rahani. muulla ei niinkään väliä, pysymään poiss meidän elämästä. saadaan elämää täällä kasvamaan omissa piireissä ja hyvissä, kun pysyy se porukka poissa. ja mielellään osittain ulkomaille yhteyksiä, tuovat ruvas, ei niiden piireistä, niin petollista ja syövää porukkaa ei kukaan halua. Eikö niitä lasten kanssa työskenteleviä tosi ahdistavia yrittäisi jostai muualta välillä. erottaa ainakin ammattitaitoiset ja hehkut. Eikö he tajua että ei monikaan halua niitä ritareita miehiksi tai muitakaan joilla yhteyksiä ja juttuja muiden kanssa

• Anonyymi

minä lähden aina niistä piireistä pois kun aloittavat sitä toimintaa, koska se on aina paskaa tänne ja hyvää muille. Hirveän tappelu jälkeen viimein niistä päästiin.

• Anonyymi

Minä taas pesen käteni heidän draamoista enkä edes voisi vaikuttaa mihinkään🤷‍♀️

• Anonyymi

rehellisesti sanottuna niiden tietoisuus ei riitä tai ovat töysubkudipöitö, ei talous / myynti /kirjallisuus taivu onnistuneesti itselle niiden aloille ja, elämään. mutta ne jsnoo hyötyä ja hyvää itselle, ja urpiämmiö on muka mustasukkainen että pääsee syömään ja hyötymään. hyi vittu tekisi mieli vetästä turpaan kun näkee, laillisesti 🤣😂

• Anonyymi

Sekaisin olet😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekaisin olet😂

Sinä yrität aloittaa poikaparka tämän saman alustuksen näissä palstaäijän aloituksissa ilmeisesti ajattelen, että uusi ruutu uusi startti. Oletko mies vai oletko hiiri tämän kääkuutisointisi kanssa ja miten niihin muihin tulisi suhtautua? Ei kovin arvostaen ehkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä yrität aloittaa poikaparka tämän saman alustuksen näissä palstaäijän aloituksissa ilmeisesti ajattelen, että uusi ruutu uusi startti. Oletko mies vai oletko hiiri tämän kääkuutisointisi kanssa ja miten niihin muihin tulisi suhtautua? Ei kovin arvostaen ehkä.

Se muuten näyttää just tältä ku huonosti elämässä menestynyt narsku pääsee kerran kärkeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekaisin olet😂

Sinä olet itsesi sekaisin kuin virittämätön käkikello, jos kuvittelet saavasi omille erittäin käryisille kirjoituksillesi vastineita ja muutenkin tämä asetelma on kokonaisuudessaan surkuhupaisan surrealistinen. Näitä narskujen psy.koottisia vaiheita kun hommat ei solju eteenpäin miten piti vähän kaikkien silmille virtsaillen ei varmaan olla seurailtu ensimmäistä kertaa siellä kotkanpesässäkään, jossa joillakin ei ole omaa tahtoa tai aivoja.

• Anonyymi

Ei niillä ole mitään, köyhiä koko joukko, ei mitään erikoistaitoja, luonne on höujy kateellinen ja huono. miestä ne osaa mielyttää olla seksikkäotä, ei niissä ole mitään. luonnostaan lähtevät viemään mistä saavat. ja yrittämään viekkautta ja petollisuutta. myyvät lastenhoito taitojaan mihin on sanottu ei kiinnosta. eikä auta, annetaan takaisin heti ja haluavat viedä muuta. lähetetään saman tien, ei oo kyllä tänne tullukssn, estetty, ja yrittävät saada ja viedä kaikkea

• Anonyymi

Tavallaan pidin. Enää en ehkä jaksa toivoa... Jos on epätoivoinen tilanne, ei ihminen selviä ilman toivoa. Mutta ei...Minun täytyy selvitä tästä muuten.

• Anonyymi

tuossa on yhtälö, joku mies lähestyy sinua, ei kerro muista, naisista, ja kohta hakkaavat ja sinua yhdessä, ja liittävät sinua johonkin ryhmää ja puan olet taas teho-isastillaja ovat vieneet elämäsi. se touhu on täysin helvetistä ja toivottavasti ottavat turpaansa ja kaikkea pahaa ja huonoa elämäänsä. hyi helvetti mitä touhua.

• Anonyymi

Jaa jaa, ettäkö aloittajaäijä joku porukka ois menossa kimpassa naista hakkaamaan? Kerro hyvä mies pollarille tästä sitten äläkä turhaa kaartele ja kiertele betana pellenä

• Anonyymi

En keskityn nyt vaan häneen ja hyvin vointiinsa koska hän odottaa lasta

• Anonyymi

Onko pitkälläkin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2211
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1820
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      57
      822
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      798
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      787
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      759
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      744
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      725
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      176
      710
    Aihe