Mikäli matkustan Oulusta Etelä-Suomeen on pakko pyyhkäistä Kuopion ja Iisalmen kautta heittämässä paskat. Kummastakin löytyy loistavia sontakeitaita.
Helsingissä aseman seudun käymälät ovat must paskaturistille. Ulkomailla sontasepon mekka on Marokko, jossa kestävän turistiripulin saa helposti ja jälkipaukut vielä kotimaahan. Kyykkypaskat Välimerellä on kokemus, josta kannattaa maksaa.
Toki hyviä paskanheittopaikkoja löytyy lähempää eikä pidä vähätellä Tampereen käymäläkulttuuria myös Etelä-Karjalan rieskanheittomestat ovat must kesäisin.
Sontaturistin
Anonyymi-ap
1
149
Vastaukset
- Anonyymi
Ikimuistoisin kokemukseni on Kuusamosta eräkämpällä. Vaatimaton huussi, jossa pölli ja kirves. Kirveellä raapaistiin perseen pyyhin. Siellä istuessani kuusimetsässä mättäällä kossua naukkaillen itikoiden ympäröimänä tunsin kuuluvani luontoon. Perse verillä hyvillä mielin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054094Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572318Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko51054- 66844
- 21803
- 39782
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu117778Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.49748- 62748