Tosi ystävyyteen kanssani aloitus tähän
Tosi ystävyyteen aloitus
39
303
Vastaukset
- Anonyymi
En lue alle 100 sanan vastauksia.
Vastauksen täytyy alkaa vastauspohjalla ja sen jälkeen olla vinkkejä itsestäsi, ulkoisesta yms että vastauksen luen.- Anonyymi
.....tai muuten vedän itseeni alasti keskellä kaupunkia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.....tai muuten vedän itseeni alasti keskellä kaupunkia!
Ohi
- Anonyymi
Jos olet kiinnostunut minusta IRL ja haluat sinä yli 30 vuotias nainen kanssani ystävyyttä missä on välillä erotiikkaa, tai pelkästään haluat kanssani erotiikkaa todella hyvää sellaista niin vastaa tähän pyytämälläni tavalla. Muuten älä vastaa. Tätä aloitusta ei ole suunnattu kenellekään. Ei koska tämä vaati sen, että nainen on kiinnostunut minusta IRL ja en tiedä onko kukaan nainen kiinnostunut minusta IRL.
Vastaa mielikuvitus vastauspohjani ympärille hyviä vinkkejä itsestäsi. Ulkonäöstäsi ja asusta mikä silloin ollut päälläsi ja paikasta missä näimme ja milloin.
Vastauspohjani
Naisella minihame ja paita, uimarannalla juttelua muutama vuosi sitten
Naisella hame ja sukkahousut juttelua ohimennen.
Naisella sukkahousut ja mekko hautausmaa juttelua muutama vuosi sitten kesällä.
Naisella juoksuasu ohimennen näkemistä autolla 4 vuotta sitten kesällä.
Naisella farkut ja paita juttelua.
Naisella lyhyet shortsit ja paita juttelua minun tai naisen talo noin 10-12 vuotta sitten kesällä.
Naisella uimapuku, uimahallissa uima-altaan reunalla juttelua 13 vuotta sitten.
Naisella farkut ja paita, juttelua 3 vuotta sitten, minun tai naisen talo
Naisella mekko ja sukkahousut ohimennen näkemistä.
Naisella pyöräily shortsit ja paita juttelua urheilukentän laidalla kesällä 8 vuotta sitten.
Naisella uimapuku uimahallissa ohimennen näkemistä.
Naisella ulkoiluasu, juttelua kesällä kaksin.
Naisella oma vastauspohjasi.
Aloitus on auki huomiseen aamu kello viisi asti.
Joko ystävyyttä ja todella hyvää erotiikkaa tai pelkästään todella hyvää erotiikkaa.
Pidäthän sukkahousuja ja hameita. Ei pakko.
Olen oikeasti fiksu, mukava, sympaattinen, luotettava mies. Omaan suuren elämänkokemuksen ja olen täydellinen rakastaja.. Iältään oon noin 42-48.
Nimeäni en sano ikinä, vihjeeni aivan muuta.
Sitä mistä olen en sano suoraan, vihjeeni aivan muuta. - Anonyymi
Jos olet kiinnostunut minusta IRL ja haluat sinä yli 30 vuotias nainen kanssani ystävyyttä missä on välillä erotiikkaa, tai pelkästään haluat kanssani erotiikkaa todella hyvää sellaista niin vastaa tähän pyytämälläni tavalla. Muuten älä vastaa. Tätä aloitusta ei ole suunnattu kenellekään. Ei koska tämä vaati sen, että nainen on kiinnostunut minusta IRL ja en tiedä onko kukaan nainen kiinnostunut minusta IRL.
Vastaa mielikuvitus vastauspohjani ympärille hyviä vinkkejä itsestäsi. Ulkonäöstäsi ja asusta mikä silloin ollut päälläsi ja paikasta missä näimme ja milloin.
Vastauspohjani
Naisella minihame ja paita, uimarannalla juttelua muutama vuosi sitten
Naisella hame ja sukkahousut juttelua ohimennen.
Naisella sukkahousut ja mekko hautausmaa juttelua muutama vuosi sitten kesällä.
Naisella juoksuasu ohimennen näkemistä autolla 4 vuotta sitten kesällä.
Naisella farkut ja paita juttelua.
Naisella lyhyet shortsit ja paita juttelua minun tai naisen talo noin 10-12 vuotta sitten kesällä.
Naisella uimapuku, uimahallissa uima-altaan reunalla juttelua 13 vuotta sitten.
Naisella farkut ja paita, juttelua 3 vuotta sitten, minun tai naisen talo
Naisella mekko ja sukkahousut ohimennen näkemistä.
Naisella pyöräily shortsit ja paita juttelua urheilukentän laidalla kesällä 8 vuotta sitten.
Naisella uimapuku uimahallissa ohimennen näkemistä.
Naisella ulkoiluasu, juttelua kesällä kaksin.
Naisella oma vastauspohjasi.
Aloitus on auki huomiseen aamu kello viisi asti.
Joko ystävyyttä ja todella hyvää erotiikkaa tai pelkästään todella hyvää erotiikkaa.
Pidäthän sukkahousuja ja hameita. Ei pakko.
Olen oikeasti fiksu, mukava, sympaattinen, luotettava mies. Omaan suuren elämänkokemuksen ja olen täydellinen rakastaja.. Iältään oon noin 42-48.
Nimeäni en sano ikinä, vihjeeni aivan muuta.
Sitä mistä olen en sano suoraan, vihjeeni aivan muuta. - Anonyymi
Kiinnostunut nainen toki vastaa tähän nopeasti
- Anonyymi
Tämä.
Edelleenkään en ole missään tekemisissä Henk koht asioideni puitteissa olevissa asioissa kuin tosi ystäväni kanssa. - Anonyymi
Koska luonnollisesti kiinnostunut nainen hakee tapoja joilla päästä kanssani intiimiin suhteeseen.
Ja ellei ole kiinnostunut silloin ei tietenkään vastaa.
Enkä tietenkään ole missään tekemisissä kenenkään muun kuin tosi ystäväni kanssa elämässäni aina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska luonnollisesti kiinnostunut nainen hakee tapoja joilla päästä kanssani intiimiin suhteeseen.
Ja ellei ole kiinnostunut silloin ei tietenkään vastaa.
Enkä tietenkään ole missään tekemisissä kenenkään muun kuin tosi ystäväni kanssa elämässäni aina.En tuhlaa elämässäni yhtään aikaa jutella esimerkiksi sellaisen kanssa joka ei ole tosi ystäväni
- Anonyymi
Aloitus on kiinni
- Anonyymi
En enää tee mitään sen eteen että saisin tosi ystävän.
Tästä eteenpäin naisen tehtävä ihan kaikki siihen.
Jos haluaa olla kanssani missään tekemisissä ikinä.
Ei muuta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En enää tee mitään sen eteen että saisin tosi ystävän.
Tästä eteenpäin naisen tehtävä ihan kaikki siihen.
Jos haluaa olla kanssani missään tekemisissä ikinä.
Ei muutaTosi ystävyyteen voi päästä yli 31 vuotias nainen vain irl juttelemalla asiasta kanssani ja tällöin täytyy naisen päällä olla skottiruutu hame ja tiukka toppi voi olla sukkahousut.
Hiukset oltava saparoilla.
Ei muuta, vain tuolloin naisen huomaan ja juttelen naiselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi ystävyyteen voi päästä yli 31 vuotias nainen vain irl juttelemalla asiasta kanssani ja tällöin täytyy naisen päällä olla skottiruutu hame ja tiukka toppi voi olla sukkahousut.
Hiukset oltava saparoilla.
Ei muuta, vain tuolloin naisen huomaan ja juttelen naiselle.Voi olla takki avonaisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla takki avonaisena
Tai juttelee Irl viestien minun kanssani. Ja laittaa kuva viestiä missä on tuo asu päällään.
Vain tällöin juttelen naisen kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai juttelee Irl viestien minun kanssani. Ja laittaa kuva viestiä missä on tuo asu päällään.
Vain tällöin juttelen naisen kanssa.Ja tämä aina näin.
Henk koht asioideni puitteissa olevat asiat ovat vain tosi ystävälleni
Jutteleminen
Koti
Huomaaminen
Yms
Yms
Yms
Yms
Yms
Yms
Yms
Yms - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä aina näin.
Henk koht asioideni puitteissa olevat asiat ovat vain tosi ystävälleni
Jutteleminen
Koti
Huomaaminen
Yms
Yms
Yms
Yms
Yms
Yms
Yms
Yms😆😆😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla takki avonaisena
🤣
- Anonyymi
Helsingissä ei muuta
- Anonyymi
Ei enää mitään
- Anonyymi
Eipä mitään.
Arvasin että ketään ei kiinnosta.
No itsekään en ole enää missään tekemisissä kenenkään muun kuin tosi ystäväni kanssa.
Jutteleminen yms Henk koht asiat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä mitään.
Arvasin että ketään ei kiinnosta.
No itsekään en ole enää missään tekemisissä kenenkään muun kuin tosi ystäväni kanssa.
Jutteleminen yms Henk koht asiatTämä aina elämässäni näin
- Anonyymi
Ei muuta
- Anonyymi
Toivon mukaan, et valehtele jälleen kerran? Haluan uskoa sinua, ettei tällaiset kyselyt toistu?
- Anonyymi
AP ei enää palstaile
- Anonyymi
Hyvä!!
- Anonyymi
Selvä homma
- Anonyymi
Selevä homma.
- Anonyymi
🤣🤣🤣 putosin
- Anonyymi
Aloitus on auki huomiseen aamu kello 8 asti
- Anonyymi
Yäk !!!!!
Hyi !!?!
- Anonyymi
rakkaan kanssa mitään ystävyyttä kun naimisiin mennään ja kätellään
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Okei
- Anonyymi
Tummalla naisella farkut ja paita, juttelua 3 vuotta sitten, sinun tai naisen talo. Olet yhä roolileikkien perään. Mikä olisi nimesi tällä kertaa. Odysseia paljain jaloin graniittitasolla. Kyydissä rajattomalla intensiivisyydellä ja kaareutuvalla päättelyllä. Miksi alistuisin yhä urhoollisiin suostutteluihisi. Kun yrität kuitenkin murskata todellisuutesi kovuudella sirpaleiksi, joiden luulet jäävän helisemään. Mutta en ole mitään aineetonta painovoimaa. Oikeuden nimissä lopeta tämä jo. Totuuksien kestämistä rajalle asti. Täysin huumaava ja täysin viettelevä. En osaa päättää. Jälleen alttiiksi mielenosoituksillesi. Oletko varma ettet tule niellyksi. Jos olen kerännyt voimaa. Valloittaisiko kosketuksesi enää. Sitoisi mieltäni. Tämä ei ole täysin alkanut eikä varmasti lopu pian. Kun pimeys laskeutuu verhojen sulkiessa pois maailman joka tahtoo varastaa ajan on vain monimutkainen odysseia, jossa on hillitty, huolellinen, herkistynyt ja kahlittu sävy. Ripaus pilattua makua. Kyltymättömän inspiraation liekki. Kuka syttyikään nopeasti ja kenen palo kyti. Palaisitko sisälläni valojen sammuttu. Saalista niin kaikki mennyt on unohdettu. Kutsu sitä kostoksi tai kutsu sitä armoksi.
- Anonyymi
Aloitus on auki huomiseen aamu kello 8.
Laitan muutaman hyvän vinkin päivän aikana palstalle - Anonyymi
Aloitus on kiinni.
- Anonyymi
No shit Sherlock !! How many women you catch with this bullshit eunuck ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No shit Sherlock !! How many women you catch with this bullshit eunuck ??
Vihjeesi itsestäsi on hylätty
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611840Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713