Saapasfetissiä?

Suvi

24

11666

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumppari

Lue sivulta 2 aihe "Minne kumpparikansa kadonnut". Huomaat, että ainakin kumpparifetissejä on paljon.

• Nimetön

netti on pullollaan sappaisiin keskittyneitä sivuja. joka makuun löytyy. google on hyvä keksintö

• savunisti

... Elleivät kyseessä ole ns. haisaappaat. Kaikki mahdolliset jalkineet stimuloivat, jos kyseessä ovat *platformit* eli korokepohjaiset kengät. Varren pituudella ei ole merkitystä.

• Saappaat

Minäkin pidän sappaista, pitkävartisista.

• Saapasfriikki

Meikäläisellä ainakin on saapasfetissi ja vieläpä aika paha sellainen. Kaikki saappaisiin viittaavakin kiihottaa. Jos kengissä ei ole vartta, ne ovat täysin mielenkiinnottomat, vain kengät. Kun kenkiin alkaa tulla vartta, ne muuttuvat heti kiinnostaviksi. Kiinnostusskaalani on laaja. Varsilenkkarit, nilkkapituiset saappaat, maiharit, nyrkkeilytossut, kumisaappaat, nahkasaappaat, jne... Kaikki käy, kunhan ovat viehättävän naisen jaloissa.
      Mistä haluat minun kertovan?

• saapastelija

Olen samaa mieltä, että vartta pitää olla, nilkkurit eivät ole mitään. Suosikkejani ovat kumiset ratsastussaappaat ja yleensäkin mustat pitkävartiset kumisaappaat. Ei nahkasaappaissakaan mitään vikaa ole. Korkeista koroista en jaksa innostua, matala kantapää on kauniimpi. Olisi mukavaa, jos nuorilla naisilla näkisi enemmän kumisaappaita, edes sateella. Lyhytvartiset retro-Hait näyttävät kyllä ihan leluilta pitkävartisten rinnalla.

• Saapasjalka
        saapastelija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että vartta pitää olla, nilkkurit eivät ole mitään. Suosikkejani ovat kumiset ratsastussaappaat ja yleensäkin mustat pitkävartiset kumisaappaat. Ei nahkasaappaissakaan mitään vikaa ole. Korkeista koroista en jaksa innostua, matala kantapää on kauniimpi. Olisi mukavaa, jos nuorilla naisilla näkisi enemmän kumisaappaita, edes sateella. Lyhytvartiset retro-Hait näyttävät kyllä ihan leluilta pitkävartisten rinnalla.

Melkein kuin minun suustani. Lyhyvartisista saappaista en perusta ollenkaan, mutta pitkävartiset kumisaappaat innostavat, ja nimenomaan matalakorkoiset. Ikävä kyllä sellaisia ei nykyisin juurikaan valmisteta muuta kuin ratasastussaappaita, jotka tietysti ovatkin ihan mainiot. Itselleni ostin ihan liian isot Kontiot, jotta sain kunnon pitkävartiset, 48 cm. Tietääköhän kukaan, löytyykö yli 45-senttisiä naisten kumisaappaita.

• järvi
        Saapasjalka kirjoitti:

Melkein kuin minun suustani. Lyhyvartisista saappaista en perusta ollenkaan, mutta pitkävartiset kumisaappaat innostavat, ja nimenomaan matalakorkoiset. Ikävä kyllä sellaisia ei nykyisin juurikaan valmisteta muuta kuin ratasastussaappaita, jotka tietysti ovatkin ihan mainiot. Itselleni ostin ihan liian isot Kontiot, jotta sain kunnon pitkävartiset, 48 cm. Tietääköhän kukaan, löytyykö yli 45-senttisiä naisten kumisaappaita.

pitkät kumiset ratsastusaappaat ovat tosi makeet, varsinkin naisen jalassa ja järven rannalla. Kahlailu ja loiskiminen saappaat märkänä on tosi kiihottavaa ja harrastammekin sitä aika usein. Myös korkosaappaat on makeet, mutta niitä ei enää missään myydä?
        terv. AIGLE

• Pete

Mä tykkään kanssa saappaista. Varsinkin juuri Ratsastussaappaat kiihottavat... Itselläni on yhdet mutta tänään olisi tarkoitus käydä kysymässä hintaa eräille saappaille.

• Frodo 21

Minulla on todelle saapas fetissi,omistan jopa 2paria naisten mustia saappaita. Pitkät mustat saappaat saavat pääni kääntymään. Kaupungilla kävellessäni oikein tarkkailen naisten jalkoja jos jollain sattuisi olemaan pitkät saappaat jalassa....

• Saapas

Miksi kysyt?

• kalle

Olen aivan hulluna saapasjalka naisiin. On sattu-
      nut kiusallisia tilanteita, kun en voi pitää kat-
      settani erossa näistä. Kiusallisia varsinkin silloin kun vaimoni on mukana. Hän ei suostu pi-
      tämään saappaita. Kun löytyisi nainen, joka on
      tässä asiassa samalla aaltopituudella, haluaisin
      olla hänen rakatajansa. Olisitko se sinä?
      Jos tuntuu siltä, laita meiliä....

• lisa

onpas vaimosi ymmärtämätön ja itsekäs jos ei halua sinua miellyttää silloin tällöin!.
        kyllä minä pidän saappaita ihan piruuttani vaikka en niistä kiihotukaan, mutta mieheni on sulaa vahaa sen jälkeen.
        meillä pidetään saappaita suihkussa ja sängyssä ja mökillä ja kaupungissa mutta ei aina.
        terv. kokeilua

• kalle
        lisa kirjoitti:

onpas vaimosi ymmärtämätön ja itsekäs jos ei halua sinua miellyttää silloin tällöin!.
        kyllä minä pidän saappaita ihan piruuttani vaikka en niistä kiihotukaan, mutta mieheni on sulaa vahaa sen jälkeen.
        meillä pidetään saappaita suihkussa ja sängyssä ja mökillä ja kaupungissa mutta ei aina.
        terv. kokeilua

Minä haluaisin kyllä puolestani tehdä hänen
        mielikseen yhtä ja toista, mutta kun hänellä ei
        sanojensa mukaan ole mitään erityisempiä tarpeita
        Saappaat kiihottaa tosi paljon ja sen takia mi-
        nulla onkin kiusaus mennä ns vieraisiin.
        Kateeksi käy naapuri, kun hänen vaimonsa käyttää
        mm pitkävartisia saappaita ja pukeutuu muutenkin
        suhteellisen näyttävästi.
        Jos tilaisuus tulee, saattaa olla, että hyppään
        hetkeksi aitauksesta.
        Mitähän olis viisainta tehdä?

• Saapas
        kalle kirjoitti:

Minä haluaisin kyllä puolestani tehdä hänen
        mielikseen yhtä ja toista, mutta kun hänellä ei
        sanojensa mukaan ole mitään erityisempiä tarpeita
        Saappaat kiihottaa tosi paljon ja sen takia mi-
        nulla onkin kiusaus mennä ns vieraisiin.
        Kateeksi käy naapuri, kun hänen vaimonsa käyttää
        mm pitkävartisia saappaita ja pukeutuu muutenkin
        suhteellisen näyttävästi.
        Jos tilaisuus tulee, saattaa olla, että hyppään
        hetkeksi aitauksesta.
        Mitähän olis viisainta tehdä?

Jos vaimo ei laita saappaita koskaan edes miehen mieliksi, niin mielestäni voit ihailla aivan avoimesti saappaita käyttäviä naisia myös vaimon seurassa tai eteenkin vaimon seurassa. Voit myös huomautella aina "herkulliset" saappaat nähdessäsi, että olipa muuten seksikkään näköiset saappaat.
        Itse pitää hieman vaimentaa vieraiden saapasnaisten vilkuilua vaimon seurassa, koska hän silloin tällöin kuitenkin käyttää haluamani saappaita mielikseni. Jos ei käyttäisi, niin vahtaisin kyllä häpeilemättä muita myös hänen seurassaan ja huomauttelisin hyvät nähdessäni.

• Mariella

Saapasfetissi on erittäin yleistä, mutta se pysyy tiukasti salassa pariskuntien kesken. Mekin mieheni kanssa käymme toisinaan saapas ostoksilla ja sitten nautimme niistä milloin mitenkin. On erittäin nautinnollista leikkiä niiden kanssa ensiksi ja sitten kun on tarpeeksi "härnätty", niin sängyssä on ihan eri meininki, kun ilman näitä leikkejä. Molemmat ovat tyytyväisiä ja onnellisia. Suosittelen pareja hyödyntämään saappaita ja muita kivoja korkkareita "niissä" touhuissa.

Vinkki: Käykää Helsingin "Kenkämarskissa", jos tahdotte lisäystä saapasvalikoimaanne. Joskus aika erikoisiakin saappaita saattaa löytyä sieltä. Myös isojakin kokoja löytyy. Ja miehetkin voivat käydä hyvin itsekin ostamassa. Minunkin mieheni on käynyt ja palvelu oli pelannut. ;-)

• Saapasmies

Kenkä Marski on myös yksi minunkin suosikki ostospaikoistani. On toki myös muita hyviä. Olen vuosien varrella hankkinut vaimolleni 54 paria erilaisia saappaita ja korkokenkiä. Ja lisää tulee, kunhan sopivia vain löytyy. Vaimoni ei niitä suoranaisesti rakasta, mutta pitää mielikseni. Hyvä homma :)

• Anonyymi

Moi. On saapas fetissi, löytyy hai saapasta ja kontioita ja kahluu saappaita, tykkään käydä kahlailemassa kunhan olisi kaveri ni ois mukavampaa.
      Terv .Timo

• Anonyymi

Uu­s­i seksi­­teatteri avautu­­­u Su­­­omeen! Ku­­tsu­­­mme kaikk­­­i­­. Il­mo­­­it­­­tau­­tum­­­inen ryhmä­­­ämm­­­e tääl­l­­ä - http://1705555.com/H/4Gj8 👈

• Anonyymi
    • Anonyymi00034

Olen aina ollut kiinnostunut naisten saappaista. Olin töissä erään pankin arkistossa. Kerran kävin tilassa, jossa oli henkilökunnan vaatekaapit. Yksi kaappi oli auki, näin siellä valkoiset kumisaappaat. Oli pakko varastaa ne, olivat koko 39, ja kokeilin niitä arkistossa. Tuli mahtava seisokki, ja runkkasin ne jalassa. Piilotin ne arkistoon.
      Kävin uudestaan vaatekaappitilassa. Nyt väänsin yhden kaapin auki. Siellä löytyi valkoiset nahkasaappaat, ja ne lähti mukaani. Runkkasin ne jalassa, tuli paljon spermaa.
      Ihmettelin, että kukaan ei kaivannut saappaitaan. Mutta hyvä niin.
      Nämä rikokset ovat vanhentuneet, tekoaika oli 1966.
      Sitten tuli lähtö armeijaan ja saappaat jäivät arkistoon.

• Anonyymi00035

Olen eri paikoissa kokeilut löytämiäni saappaita. Muuta pari menivät rikki, kun tungin jalkaani pieniin saappaisiin. Kumisaappaat ovat parhaat, ne kestävät jalkaani, venyvät, mutta eivät säry. Pienimmät ovat olleet 33, mutta kestivät 42 koon jalkaani.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Olen eri paikoissa kokeilut löytämiäni saappaita. Muuta pari menivät rikki, kun tungin jalkaani pieniin saappaisiin. Kumisaappaat ovat parhaat, ne kestävät jalkaani, venyvät, mutta eivät säry. Pienimmät ovat olleet 33, mutta kestivät 42 koon jalkaani.

Toisten saappaat kiihottaa parhaiten, varsinkin kuluneet ja pienet. Jäin usein iltaisin työmaalle. Kiersin taloa, ja löysin usein pöytien alla naisten varasaappaat. Niitä tuli kokeiltua usein.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      100
      1736
    2. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      59
      782
    3. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      263
      755
    4. 43
      714
    5. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      126
      659
    6. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      44
      551
    7. Ketä sinä sitten

Rakastat?
      Ikävä
      33
      508
    8. Tämmöistähän tämä meillä ollut

Sanatonta rakkautta.
      Ikävä
      29
      459
    9. Martinan naama Seiskan kannessa

Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      442
    10. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      58
      436
    Aihe