Sun härkä saattaa karata. 😬
Ihan vinkkinä
55
705
Vastaukset
- Anonyymi
En halua härkää😀 missään nimessä😄
- Anonyymi
Just. Määkin lähen veks tältä palstalta. Pahaenteisiä viestejä, joita ei jaksa alkaa selvittää.
- Anonyymi
No mut jos et jaxa nii sillon et jaxa sit, tai siis valitse chill tai niinku hä🤔
- Anonyymi
Otan sarvista kiinni ei pääse karkuun 😉
- Anonyymi
Menköön jos on mennäkseen. Ei meillä oo härkiä ennenkään ollu.
- Anonyymi
Ei karkaa.
- Anonyymi
Sen kun menee, jos tunteet on luonnollisia ja oikeita niin silloin ihmiset ovat yhdessä. Ei epävarmuudella ja palstalla tiedottamalla.
- Anonyymi
Niin siis tätä feediikö niinku meinaat?🙄
- Anonyymi
Härkä ja kaksonen ei jatkoon
- Anonyymi
Mikä onkaan paras horoskoopimerkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä onkaan paras horoskoopimerkki?
Kaksonen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksonen
Kaikki tuntemani kaksoset on kaksinaamaisia kuspäitä, ihan kaikki. Ne pettää suhteessa, työkaveruudessa ja ystävyydessä. Ovat kyllä vitsikkäitä ilolintuja.
Sori kaikki kaksoset. Tämä oli oma empiirinen kokemukseni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tuntemani kaksoset on kaksinaamaisia kuspäitä, ihan kaikki. Ne pettää suhteessa, työkaveruudessa ja ystävyydessä. Ovat kyllä vitsikkäitä ilolintuja.
Sori kaikki kaksoset. Tämä oli oma empiirinen kokemukseni.Tunnen muutamia jotka valitsee kumppaneita horoskooppien mukaan. Yksin ovat nykyisin eikä kukaan oikein ole ymmärtänyt heidän tapaansa valita puolisoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori kaikki kaksoset. Tämä oli oma empiirinen kokemukseni.Myöskin suhteet ovat olleet hyvin myrskyisiä. Täynnä epäilyksiä pettämisistä ja sitten luuloissaan kostoksi pettämisiä.
Yksikin M-nainen jonka nuoruuden poikaystävä jonka kanssa sai nyt jo aikuiset lapsensa petti häntä ja sen jälkeen tämä (Rapu) nainen onkin epäillyt kaikkia kumppaneitaan petollisiksi ja pienimmästäkin asiasta tulkinnut että nyt petetään joten hypännyt itse pettämään.
Hän on pettänyt sarjatulella viimeiset 7 vuotta jokaista miestä syynä kuvitelma että he pettävät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori kaikki kaksoset. Tämä oli oma empiirinen kokemukseni.Joo pysy gaugana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo pysy gaugana
Eräs M-nainen petti kaikkia tinderistä löytämiään miehiä ex-avomies (Jari) kanssa. Eikä ne sen tinderi suhteet kestänyt 1-4 kk kauempaa koska miehet hääti M-naisen ulos elämästään, koska tämä nainen häiriköi heitä puhelimen kautta petossyytöksillä ja samalla hyppäsi harrastamassa haureutta exänsä kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen muutamia jotka valitsee kumppaneita horoskooppien mukaan. Yksin ovat nykyisin eikä kukaan oikein ole ymmärtänyt heidän tapaansa valita puolisoita.
Onko siinä jotain väärää? Yksi valkkaa rakkaudella, toinen järjellä ja yksi horoskoopein. Tuskin se horoskooppien mukaan valitsija pelkkää horoskooppia tuijottaa.
Mä luulen, et mä oon leimautunut kaivattuuni niin kuin ihmissudet Twilightissa. Ei sitäkään kaikki usko, mut ei se mua kiinnosta. 🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs M-nainen petti kaikkia tinderistä löytämiään miehiä ex-avomies (Jari) kanssa. Eikä ne sen tinderi suhteet kestänyt 1-4 kk kauempaa koska miehet hääti M-naisen ulos elämästään, koska tämä nainen häiriköi heitä puhelimen kautta petossyytöksillä ja samalla hyppäsi harrastamassa haureutta exänsä kanssa!
Ja miksi sinä kerrot tätä kura pskaa mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksi sinä kerrot tätä kura pskaa mulle.
Opetan teille mitä ne muijat ovat naisiaan jotka uskoo höpöhöpöön ja valikoi sen kautta kumppaneitaan!
Hutiin menee aina ja vaikka kuinka luulee että tinderistä valkkaa ”sen oikean” nyt kun horoskooppi mätsää niin perseelleen menee heti 1-4 kuukaudessa se valinta kuitenkin ja lopussa on vain nainen joka häädetty meneen mustasukkaisuuden ja kostopettämisen takia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori kaikki kaksoset. Tämä oli oma empiirinen kokemukseni.Montako kaksosta jäbällä on sitten ollu, jotai lintui vissiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opetan teille mitä ne muijat ovat naisiaan jotka uskoo höpöhöpöön ja valikoi sen kautta kumppaneitaan!
Hutiin menee aina ja vaikka kuinka luulee että tinderistä valkkaa ”sen oikean” nyt kun horoskooppi mätsää niin perseelleen menee heti 1-4 kuukaudessa se valinta kuitenkin ja lopussa on vain nainen joka häädetty meneen mustasukkaisuuden ja kostopettämisen takiaÄlä opeta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen muutamia jotka valitsee kumppaneita horoskooppien mukaan. Yksin ovat nykyisin eikä kukaan oikein ole ymmärtänyt heidän tapaansa valita puolisoita.
No jos vaan vähä tarttee etukäteen sommitella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöskin suhteet ovat olleet hyvin myrskyisiä. Täynnä epäilyksiä pettämisistä ja sitten luuloissaan kostoksi pettämisiä.
Yksikin M-nainen jonka nuoruuden poikaystävä jonka kanssa sai nyt jo aikuiset lapsensa petti häntä ja sen jälkeen tämä (Rapu) nainen onkin epäillyt kaikkia kumppaneitaan petollisiksi ja pienimmästäkin asiasta tulkinnut että nyt petetään joten hypännyt itse pettämään.
Hän on pettänyt sarjatulella viimeiset 7 vuotta jokaista miestä syynä kuvitelma että he pettävät.Että hyvän miehen pilas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo pysy gaugana
Sinäkin siellä osallistut tai jotai 🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin siellä osallistut tai jotai 🤷♀️
Mm mä ns heijastan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä opeta
Haluat kokea itse sen kun joku horoskooppeihin hurahtanu muija luulee että petät kun skoopit kerto niin ja hyppää Jarejaan paneen kostoksi
Luulojen takia ja samalla pommittaa 55 viestiä sulle minuutissa missä haukkuu sinua pettäjäks ja tivaa tunnustusta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat kokea itse sen kun joku horoskooppeihin hurahtanu muija luulee että petät kun skoopit kerto niin ja hyppää Jarejaan paneen kostoksi
Luulojen takia ja samalla pommittaa 55 viestiä sulle minuutissa missä haukkuu sinua pettäjäks ja tivaa tunnustusta?Jos mä flippaan mä korvaan sen kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootas vähän...
🍿🤏 No niin, jatka vain.
Ehkä olosi helpottuu, kun saat jutella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootas vähän...
🍿🤏 No niin, jatka vain.
Ehkä olosi helpottuu, kun saat jutella.Onks sulle kirpsakka pala että tinderin horoskooppi valkkaajat onkin niitä joilla suhteet kestää enintään muutaman kuukauden ja syy on riitainen, mustasukkainen käytös ja kostopettäminen joka suhteet aina kaataa heti alussa?
Kannattaa kiertää kaukaa tinderissä kaikki jotka kysyy horoskooppia. Niiden kanssa ei saa kuin lyhyen tapailun aikaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy siis gaugana M-naisista 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hutiin menee aina ja vaikka kuinka luulee että tinderistä valkkaa ”sen oikean” nyt kun horoskooppi mätsää niin perseelleen menee heti 1-4 kuukaudessa se valinta kuitenkin ja lopussa on vain nainen joka häädetty meneen mustasukkaisuuden ja kostopettämisen takiaÄlä ota noin tosissaan kaksonen, rauhoitu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mm mä ns heijastan
Mm alias Verkkuko 😅. Kiitos kuitenkin heijastelusta 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sulle kirpsakka pala että tinderin horoskooppi valkkaajat onkin niitä joilla suhteet kestää enintään muutaman kuukauden ja syy on riitainen, mustasukkainen käytös ja kostopettäminen joka suhteet aina kaataa heti alussa?
Kannattaa kiertää kaukaa tinderissä kaikki jotka kysyy horoskooppia. Niiden kanssa ei saa kuin lyhyen tapailun aikaan!🤔 Tässä asiassa en ole asiantuntija. Mutta ehkä sen kaksosen kuitenkin skippaisin 😜
No vitsi, vitsi 🫠 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos vaan vähä tarttee etukäteen sommitella
😂😂
- Anonyymi
kai se ruoka-aikana tulee kotiin :)
- Anonyymi
Jos saa namusia ❤️
- Anonyymi
Sarjapettäjiä palsta täynnä. Sääliksi käy niitten puolisoita.
- Anonyymi
No hyi. Ihan olen sinkku. Miksi olla jonkun kanssa, jos haaveilee vehreydestä aidan takana.
- Anonyymi
Onko täällä palstaäijä siis jotain interaktiivista toimintaa?
- Anonyymi
En epäile häntä sekuntiakaan 😌
- Anonyymi
Nyt valkeita sukkia jalkaan hei! Aloituksessa on kyse ihan oikeasta sonnista siis eläimestä. 😀
- Anonyymi
Siis?? Kirjoitteleeko täällä joku jonkun eläinten karkaamisesta? Jossain harvaan asutulla alueella ilmeisesti joku käyny availemassa navetan oviako? Kyllä on jo hulluus huipussaan. Pitäiskö suomi24:lle tehä jotain vaikka se pakollinen kirjautuminen jollain varmenteilla. Tää alkaa näyttää niin kreisiltä tää meno kun nähtävästi kaikki mielenvikaiset ja rikolliset täällä enimmäkseen näyttää pyörivän. Onko mitään virkaa enää sellaisella sivustolla? Ja tän pitäis olla joku IKÄVÄ-palsta!!
- Anonyymi
No pidit heti sanonut
- Anonyymi
Ei mul oo härkäö
- Anonyymi
Miten se pois pääsis?
- Anonyymi
Vihjaatko pakastukseen?
Ei muuten lähde mihinkään ilman kavioita. - Anonyymi
So?
- Anonyymi
Ei se oo mun jos lähtee pois.
- Anonyymi
Kuka on lähtemässä? Mä luulen, et se ongelma on se, et toinen on homo. Yksipuolista himoa siis.
- Anonyymi
Sulkekaa portit! Pysykää poissa alta!
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Kun pitää hyvänä..ei se karkaa
- Anonyymi
Silittäisin ja hipsuttaisin 🥰😘
-Karjakko navettamekolla 😉
- Anonyymi
Toiveajattelua. Käteen jää pelkkänluu👎
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794