Ihan vinkkinä

Anonyymi-ap

Sun härkä saattaa karata. 😬

55

705

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En halua härkää😀 missään nimessä😄

• Anonyymi

Just. Määkin lähen veks tältä palstalta. Pahaenteisiä viestejä, joita ei jaksa alkaa selvittää.

• Anonyymi

No mut jos et jaxa nii sillon et jaxa sit, tai siis valitse chill tai niinku hä🤔

• Anonyymi

Otan sarvista kiinni ei pääse karkuun 😉

• Anonyymi

Menköön jos on mennäkseen. Ei meillä oo härkiä ennenkään ollu.

• Anonyymi

Ei karkaa.

• Anonyymi

Sen kun menee, jos tunteet on luonnollisia ja oikeita niin silloin ihmiset ovat yhdessä. Ei epävarmuudella ja palstalla tiedottamalla.

• Anonyymi

Niin siis tätä feediikö niinku meinaat?🙄

• Anonyymi

Härkä ja kaksonen ei jatkoon

• Anonyymi

Mikä onkaan paras horoskoopimerkki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä onkaan paras horoskoopimerkki?

Kaksonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksonen

Kaikki tuntemani kaksoset on kaksinaamaisia kuspäitä, ihan kaikki. Ne pettää suhteessa, työkaveruudessa ja ystävyydessä. Ovat kyllä vitsikkäitä ilolintuja.
        Sori kaikki kaksoset. Tämä oli oma empiirinen kokemukseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tuntemani kaksoset on kaksinaamaisia kuspäitä, ihan kaikki. Ne pettää suhteessa, työkaveruudessa ja ystävyydessä. Ovat kyllä vitsikkäitä ilolintuja.

Tunnen muutamia jotka valitsee kumppaneita horoskooppien mukaan. Yksin ovat nykyisin eikä kukaan oikein ole ymmärtänyt heidän tapaansa valita puolisoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myöskin suhteet ovat olleet hyvin myrskyisiä. Täynnä epäilyksiä pettämisistä ja sitten luuloissaan kostoksi pettämisiä.

Yksikin M-nainen jonka nuoruuden poikaystävä jonka kanssa sai nyt jo aikuiset lapsensa petti häntä ja sen jälkeen tämä (Rapu) nainen onkin epäillyt kaikkia kumppaneitaan petollisiksi ja pienimmästäkin asiasta tulkinnut että nyt petetään joten hypännyt itse pettämään.

Hän on pettänyt sarjatulella viimeiset 7 vuotta jokaista miestä syynä kuvitelma että he pettävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo pysy gaugana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo pysy gaugana

Eräs M-nainen petti kaikkia tinderistä löytämiään miehiä ex-avomies (Jari) kanssa. Eikä ne sen tinderi suhteet kestänyt 1-4 kk kauempaa koska miehet hääti M-naisen ulos elämästään, koska tämä nainen häiriköi heitä puhelimen kautta petossyytöksillä ja samalla hyppäsi harrastamassa haureutta exänsä kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnen muutamia jotka valitsee kumppaneita horoskooppien mukaan. Yksin ovat nykyisin eikä kukaan oikein ole ymmärtänyt heidän tapaansa valita puolisoita.

Onko siinä jotain väärää? Yksi valkkaa rakkaudella, toinen järjellä ja yksi horoskoopein. Tuskin se horoskooppien mukaan valitsija pelkkää horoskooppia tuijottaa.

Mä luulen, et mä oon leimautunut kaivattuuni niin kuin ihmissudet Twilightissa. Ei sitäkään kaikki usko, mut ei se mua kiinnosta. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs M-nainen petti kaikkia tinderistä löytämiään miehiä ex-avomies (Jari) kanssa. Eikä ne sen tinderi suhteet kestänyt 1-4 kk kauempaa koska miehet hääti M-naisen ulos elämästään, koska tämä nainen häiriköi heitä puhelimen kautta petossyytöksillä ja samalla hyppäsi harrastamassa haureutta exänsä kanssa!

Ja miksi sinä kerrot tätä kura pskaa mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miksi sinä kerrot tätä kura pskaa mulle.

Opetan teille mitä ne muijat ovat naisiaan jotka uskoo höpöhöpöön ja valikoi sen kautta kumppaneitaan!

Hutiin menee aina ja vaikka kuinka luulee että tinderistä valkkaa ”sen oikean” nyt kun horoskooppi mätsää niin perseelleen menee heti 1-4 kuukaudessa se valinta kuitenkin ja lopussa on vain nainen joka häädetty meneen mustasukkaisuuden ja kostopettämisen takia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako kaksosta jäbällä on sitten ollu, jotai lintui vissiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opetan teille mitä ne muijat ovat naisiaan jotka uskoo höpöhöpöön ja valikoi sen kautta kumppaneitaan!

Hutiin menee aina ja vaikka kuinka luulee että tinderistä valkkaa ”sen oikean” nyt kun horoskooppi mätsää niin perseelleen menee heti 1-4 kuukaudessa se valinta kuitenkin ja lopussa on vain nainen joka häädetty meneen mustasukkaisuuden ja kostopettämisen takia

Älä opeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos vaan vähä tarttee etukäteen sommitella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myöskin suhteet ovat olleet hyvin myrskyisiä. Täynnä epäilyksiä pettämisistä ja sitten luuloissaan kostoksi pettämisiä.

Yksikin M-nainen jonka nuoruuden poikaystävä jonka kanssa sai nyt jo aikuiset lapsensa petti häntä ja sen jälkeen tämä (Rapu) nainen onkin epäillyt kaikkia kumppaneitaan petollisiksi ja pienimmästäkin asiasta tulkinnut että nyt petetään joten hypännyt itse pettämään.

Hän on pettänyt sarjatulella viimeiset 7 vuotta jokaista miestä syynä kuvitelma että he pettävät.

Että hyvän miehen pilas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo pysy gaugana

Sinäkin siellä osallistut tai jotai 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin siellä osallistut tai jotai 🤷‍♀️

Mm mä ns heijastan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä opeta

Haluat kokea itse sen kun joku horoskooppeihin hurahtanu muija luulee että petät kun skoopit kerto niin ja hyppää Jarejaan paneen kostoksi
        Luulojen takia ja samalla pommittaa 55 viestiä sulle minuutissa missä haukkuu sinua pettäjäks ja tivaa tunnustusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluat kokea itse sen kun joku horoskooppeihin hurahtanu muija luulee että petät kun skoopit kerto niin ja hyppää Jarejaan paneen kostoksi
        Luulojen takia ja samalla pommittaa 55 viestiä sulle minuutissa missä haukkuu sinua pettäjäks ja tivaa tunnustusta?

Jos mä flippaan mä korvaan sen kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootas vähän...
        🍿🤏 No niin, jatka vain.
        Ehkä olosi helpottuu, kun saat jutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootas vähän...
        🍿🤏 No niin, jatka vain.
        Ehkä olosi helpottuu, kun saat jutella.

Onks sulle kirpsakka pala että tinderin horoskooppi valkkaajat onkin niitä joilla suhteet kestää enintään muutaman kuukauden ja syy on riitainen, mustasukkainen käytös ja kostopettäminen joka suhteet aina kaataa heti alussa?

Kannattaa kiertää kaukaa tinderissä kaikki jotka kysyy horoskooppia. Niiden kanssa ei saa kuin lyhyen tapailun aikaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysy siis gaugana M-naisista 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ota noin tosissaan kaksonen, rauhoitu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mm mä ns heijastan

Mm alias Verkkuko 😅. Kiitos kuitenkin heijastelusta 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks sulle kirpsakka pala että tinderin horoskooppi valkkaajat onkin niitä joilla suhteet kestää enintään muutaman kuukauden ja syy on riitainen, mustasukkainen käytös ja kostopettäminen joka suhteet aina kaataa heti alussa?

Kannattaa kiertää kaukaa tinderissä kaikki jotka kysyy horoskooppia. Niiden kanssa ei saa kuin lyhyen tapailun aikaan!

🤔 Tässä asiassa en ole asiantuntija. Mutta ehkä sen kaksosen kuitenkin skippaisin 😜
        No vitsi, vitsi 🫠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos vaan vähä tarttee etukäteen sommitella

😂😂

• Anonyymi

kai se ruoka-aikana tulee kotiin :)

• Anonyymi

Jos saa namusia ❤️

• Anonyymi

Sarjapettäjiä palsta täynnä. Sääliksi käy niitten puolisoita.

• Anonyymi

No hyi. Ihan olen sinkku. Miksi olla jonkun kanssa, jos haaveilee vehreydestä aidan takana.

• Anonyymi

Onko täällä palstaäijä siis jotain interaktiivista toimintaa?

• Anonyymi

En epäile häntä sekuntiakaan 😌

• Anonyymi

Nyt valkeita sukkia jalkaan hei! Aloituksessa on kyse ihan oikeasta sonnista siis eläimestä. 😀

• Anonyymi

Siis?? Kirjoitteleeko täällä joku jonkun eläinten karkaamisesta? Jossain harvaan asutulla alueella ilmeisesti joku käyny availemassa navetan oviako? Kyllä on jo hulluus huipussaan. Pitäiskö suomi24:lle tehä jotain vaikka se pakollinen kirjautuminen jollain varmenteilla. Tää alkaa näyttää niin kreisiltä tää meno kun nähtävästi kaikki mielenvikaiset ja rikolliset täällä enimmäkseen näyttää pyörivän. Onko mitään virkaa enää sellaisella sivustolla? Ja tän pitäis olla joku IKÄVÄ-palsta!!

• Anonyymi

No pidit heti sanonut

• Anonyymi

Ei mul oo härkäö

• Anonyymi

Miten se pois pääsis?

• Anonyymi

Vihjaatko pakastukseen?
      Ei muuten lähde mihinkään ilman kavioita.

• Anonyymi

So?

• Anonyymi

Ei se oo mun jos lähtee pois.

• Anonyymi

Kuka on lähtemässä? Mä luulen, et se ongelma on se, et toinen on homo. Yksipuolista himoa siis.

• Anonyymi

Sulkekaa portit! Pysykää poissa alta!

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Kun pitää hyvänä..ei se karkaa

• Anonyymi

Silittäisin ja hipsuttaisin 🥰😘
        -Karjakko navettamekolla 😉

• Anonyymi

Toiveajattelua. Käteen jää pelkkänluu👎

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2514
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      281
      2208
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      137
      1176
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      983
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      888
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      854
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      808
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      807
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      805
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54