Horoskooppeihin uskovat

Anonyymi-ap

23

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta horoskooppeihin uskovat eivät luekaan tutkimuksia tai jaa tieteellistä maailmankuvaa, joten tämä on ns. kuorolle saarnaamista. 🤷🏼‍♂️

• Anonyymi

Ei jaa ei koska

” Kärjistäen voisi siis sanoa, että horoskooppeihin luottaminen enteilee ihmisen olevan itsekeskeinen ja tyhmä.
        Sen sijaan mitä fiksumpi ihminen on, sitä epätodennäköisemmin hän tutkimuksen mukaan uskoo astrologiaan.”

” Astrologiset ennustukset ja horoskoopit saattavat ruokkia ylemmyyden tunteita ja lisätä itsekeskeisyyttä entisestään. Kuten tutkimuksen nimikin kuuluu: "Jopa tähtien mielestä olen ylivertainen".
        Voi myös olla, että narsisteilla on tapana olla vähät välittämättä tieteellisistä tosiasioista. ”

• Anonyymi

Ketään ei yllätä, että vähäinen älykkyys ja horoskooppeihin uskominen korreloivat.

• Anonyymi

🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣

Ap, Mistä myrkyllisen ihmisen tunnistaa?

• Anonyymi

Kyse on vahvistusharhasta -vinoumasta tällaisten ihmisten käytöksessä. Eräänlainen mielensairaus.

• Anonyymi

Näin on.Kaikki rakkaat on käyttökamaa.

• Anonyymi

Kyllä tuossa varmasti totuuden siemen on, koska suurelta osin horoskoopit ovat huuhaata. Kuitenkin uskon, että sillä on yksilöllinen vaikutuksensa, mihin vuodenaikaan syntyy. Horoskoopista aina jokin puoli osuu ja jokin ei. Se on hauskaa leikkiä suurelta olin. Ei kai kukaan nyt niin tyhmä ole, että niihin varauksetta uskoo.

• Anonyymi

No täälläkin se yksi jaottelee tuntematta ihmistä ne hyviin ja huonoihin, pettäjiin ja luotettaviin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No täälläkin se yksi jaottelee tuntematta ihmistä ne hyviin ja huonoihin, pettäjiin ja luotettaviin.

Siis jaottelee pelkän horoskooppimerkin mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis jaottelee pelkän horoskooppimerkin mukaan.

Joo niin näkyy jaottelevan. Hulluttelua 🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, yksi. Älä toki omi hänen tutkimustaan.

• Anonyymi

Horoskoopit ovat olemassa syystä. Sama pätee kaikkeen muihinkin yleisiin hengellisiin ja yliluonnollisiin käsitteisiin ja uskomuksiin. Jos niissä ei olisi jotain totuutta, eivät ne olisi selvinneet ihmisten tietoudessa näihin päiviin asti. Tiede on kuitenkin niin älyttömän kapeakatseista, että kaikki mitä ei voi tällä hetkellä todistaa, on automaattisesti huuhaata.

• Anonyymi

Mä taas uskon että jotkut muinaisihmiset on vaan syönyt luonnosta jotain huumaavia kasveja tai sieniä ja niiden vallassa tehneet noita höpöhöpö juttuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä taas uskon että jotkut muinaisihmiset on vaan syönyt luonnosta jotain huumaavia kasveja tai sieniä ja niiden vallassa tehneet noita höpöhöpö juttuja

Ei ne ole mitään höpöhöpö juttuja😉.

Mutta toisaalta on turha yrittää todistella mitään yliluonnollisia asioita ihmisille, jotka eivät niihin usko. Suurimman osan ihmisistä pitää itse ensin kokea se, ennen kuin he voivat uskoa niihin. Vaikka siinä vaiheessa kyse ei ole enää uskosta, vaan tietämisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne ole mitään höpöhöpö juttuja😉.

Mutta toisaalta on turha yrittää todistella mitään yliluonnollisia asioita ihmisille, jotka eivät niihin usko. Suurimman osan ihmisistä pitää itse ensin kokea se, ennen kuin he voivat uskoa niihin. Vaikka siinä vaiheessa kyse ei ole enää uskosta, vaan tietämisestä.

Kaikki kokee kun vetää luonnosta murkyllisiä Hallusigeeni tatteja

• Anonyymi

Ne ovat säilyneet siksi, että on vähä-älyisiä narsisteja, jotka ovat valmiita maksamaan älykkäämmille narsisteille horoskoopeista yms. hevonpaskasta, kuten ”ennustaminen” ja ”henkien” kanssa jutustelu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ovat säilyneet siksi, että on vähä-älyisiä narsisteja, jotka ovat valmiita maksamaan älykkäämmille narsisteille horoskoopeista yms. hevonpaskasta, kuten ”ennustaminen” ja ”henkien” kanssa jutustelu.

Jos on tyhmä, niin maksaa tommoisesta humpuukista. Minä puhunkin vähän erisortin asioista. Todelliseen valaistumiseen ei tarvi mitään ennustajia tai guruja. Kaikki löytyy sinun itsesi sisältä. Jokainen ihminen pystyy siihen, mutta harva uskaltaa lähteä kokeilemaan.

Viikkohoroskoopit ovatkin huuhaata, mutta se ei ole edes ollut horoskooppien alkuperäinen tarkoitus. Horoskoopit ovat muodostuneet, kun ihmiset huomasivat tiettynä kuukautena tai vuotena*, (jos siis kyseessä kiinalainen horoskooppi*) syntyneiden ihmisten jakavan merkittävän paljon keskenään samoja persoonallisuudenpiirteitä ja elämäntapoja. Horoskoopit linkittyvät tähtien seuraamiseen siten, että tähtitaivaan liikkeiden perusteella muodostettiin nykyinenkin kalenterijärjestelmä, ja horoskoopit tulivat siinä ikään kuin sivuhuomiona mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kokee kun vetää luonnosta murkyllisiä Hallusigeeni tatteja

yök.no kukin tavallaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tuokin mtv.n uutinen mistä aloituksessa kerroit, niin oli kyllä aika ristiriitainen, eikä mitään varmaa tietoa mistään varsinaisista tutkimuksista ollut, vaan kaikki liittyi henkilöiden itsearviointeihin, tässä tapauksessa sinun, joka haluat nostaa tällä aloituksella itseäsi kultajalustalle.
      Ja tarkoitus oli mollata jotain naista vai???
      Minä en henkilökohtaisesti usko uutisiin, ja minusta on typerää, että ihmiset uskoo kaiken mitä Mtv uutisoi.

• Anonyymi

Narsista vähä älykkyyttä on uskoa ruotsalaiseen aivopesuun👎🤷‍♀️

• Anonyymi

Uskoihan Sherlock Holmesin luojakin
      Sir Arthur Conan Doyle, keijukaisiin. Sitten on ihmisiä, jolla on korkea äo, niin uskovat astrologiaan ja astraalitasoihin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2514
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      281
      2208
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      137
      1176
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      983
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      888
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      854
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      808
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      807
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      805
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54