Jeesus ateistien jumalaan verrattuna

Anonyymi-ap

Ateisteistä monet väittävät, että maailmankaikkeus on luonut ihmisen, fysiikanlakien ja luonnonlakien kautta. Että fysiikan lait ovat sattumalta sellaiset jotka organisoivat maailmankaikkeuden galakseiksi ja planeetoiksi, joista osalla on sitten mahdollista syntyä elämää lottoamisen ja luonnonvalinnan kautta. Luomistyö on siis heidän mukaansa maailmankaikkeuden tekosia. Tätä jumalaa ei kiinnosta moraali lainkaan. Tälle jumalalle ei ole merkitystä sillä mitä ihmiset tekevät ja mitä ovat. Tätä jumalaa ei kiinnosta oletko väkivaltainen vain lempeä, pahantahtoinen vai hyväntahtoinen, mitä ikinä oletkaan, se ei tuomitse sinua, ei sääli sinua eikä palkitse sinua. Olemme sille vain materiaa joka katoaa kuin ei mitään olisi ollutkaan. Monet ihmiset ottavat tämän jumalan vastaan vapahtajanaan. Se vapahtaa heidät vastuusta ja toisaalta antaa heille kaikki mahdollisuudet omaan ansioitumiseen ja ylvästelyyn omasta itsestään. Tämä jumala on olemukseltaan täysin epäpyhä. Se ei kosta pahoille eikä se palkitse niitä jotka tekevät hyvää. Eikä se välitä siitä miten ihminen elää, eikä siitä parantaako ihminen tapansa.
Kun kaivamme esiin tämän jumalan piirteet, huomaamme, että saatanahan se siellä taustalla lymyää hieman erilaisen naamarin takana.

Apostolien teot 26:16-18
'Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn. Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.' '

Ihminen ei opi viisaudella, siis esimerkiksi tieteellä, tuntemaan Jumalaa:

1. Korinttilaiskirje 1:21-24
'Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat, koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta, me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus, mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus. '

Viisainkin tiedemies nukkuu pois ilman vastauksia elämän suurimpiin kysymyksiin, ilman Kristusta.

Saatana on "tämän maailman jumala":

2. Korinttilaiskirje 4:3-5
'Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat, niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva. Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden. '

Jeesus on ainoa Herra.

Roomalaiskirje 9:5
'heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen! '

Kolossalaiskirje 2:8-10
'Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen. Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti, ja te olette täytetyt hänessä, joka on kaiken hallituksen ja vallan pää, '

3

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesus on niin täydellinen ja pyhä, että hänen täytyi omalla verellään sovittaa itsensä kanssa sekä taivaat että maa, kun niissä oli syntiä havaittu:

Kolossalaiskirje 1:19-20
      'Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa. '

Kolossalaiskirje 1:21-23
      ' Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut Poikansa lihan ruumiissa kuoleman kautta, asettaakseen teidät pyhinä ja nuhteettomina ja moitteettomina eteensä, jos te vain pysytte uskossa, siihen perustuneina ja siinä lujina, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olette kuulleet, jota on julistettu kaikessa luomakunnassa taivaan alla ja jonka palvelijaksi minä, Paavali, olen tullut. '

Ja uskon itse, että Jumala tietää niin täydellisesti kaiken, että hän oli valmistanut maailmankaikkeuden juuri siihen, että hänet Jeesuksessa uhrattaisiin. Hän tiesi edeltä mitä saatana tekee ja mitä ihmiset tekevät. Hän tiesi että me kaikki teemme syntiä ja tarvitsemme pelastajan. Eikä Jumala rakkaudessaan ja pyhyydessään voinut uhrata ketään muuta kuin itsensä.

Heprealaiskirje 10:11-12 (Biblia)
      ' Ja jokainen pappi on siihen pantu, että hänen joka päivä jumalanpalvelusta tekemän pitää ja usein yhtäläistä uhria uhraaman, jotka ei koskaan voi syntejä ottaa pois. Mutta kuin tämä oli yhden ijankaikkisesti kelpaavan uhrin syntein edestä uhrannut, istuu hän nyt Jumalan oikialla kädellä,'

Ja tämä uhri kelpaa Jumalalle iankaikkisesti hyvitykseksi kaikesta siitä pahasta mitä on tapahtunut, synnin seurauksena, ihmisten kautta.

• Anonyymi

Kuka sadoista jumalista?

• Anonyymi

juutalainen jeesus on LASTEN RAISKAAJA,olin tuolloin 5v.maalaispitäjän asukas keski-Suomesta. TÄMÄ ON TOTUUS.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      42
      2256
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      228
      2014
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1548
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1281
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1207
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1114
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1099
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1009
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      963
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      950
    Aihe