Onneksi en ole niistä kumpikaan. 😎
Vai on kaksi miestä?
40
477
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sun onni.
- Anonyymi
Kaikki piti tapahtumaan, niinkuin kirjoitettu on. 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki piti tapahtumaan, niinkuin kirjoitettu on. 😎
Tarkoitan todella sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan todella sitä.
Mitä tarkoitat? 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat? 😎
Että se on sun onni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että se on sun onni.
Onni onnettomuudessa? Sitäkö meinaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onni onnettomuudessa? Sitäkö meinaat?
Jotain sellaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain sellaista
Kyllä, kyllä, kyllä, kyllä, kyllä, kyllä, kyllä.
On minulla silmät päässä. 😎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, kyllä, kyllä, kyllä, kyllä, kyllä, kyllä.
On minulla silmät päässä. 😎En näe kun ovat lasien takana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe kun ovat lasien takana
Niin paljon kuin hän on itselleen kunniaa ja hekumaa hankkinut, niin paljon antakaa hänelle vaivaa ja surua. Koska hän sanoo sydämessään: 'Minä istun kuningattarena enkä ole leski enkä ole surua näkevä', sentähden hänen vitsauksensa tulevat yhtenä päivänä: kuolema ja suru ja nälkä, ja hän joutuu tulessa poltettavaksi, sillä väkevä on Herra Jumala, joka on hänet tuominnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe kun ovat lasien takana
Näetkö nyt? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näetkö nyt? 🙂
Kyllä, kauniit silmät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, kauniit silmät.
😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin paljon kuin hän on itselleen kunniaa ja hekumaa hankkinut, niin paljon antakaa hänelle vaivaa ja surua. Koska hän sanoo sydämessään: 'Minä istun kuningattarena enkä ole leski enkä ole surua näkevä', sentähden hänen vitsauksensa tulevat yhtenä päivänä: kuolema ja suru ja nälkä, ja hän joutuu tulessa poltettavaksi, sillä väkevä on Herra Jumala, joka on hänet tuominnut.
Meinaatko ettei elämä olisi ollut jo syntymästä alkaen vaivaa ja surua? Pitääkö sitä ihmisen toiselle jumalan nimissä luoda?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova on tuomio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova on tuomio.
Niin sille jeesuksellekin kävi että pölvästit joukolla halusi kipua kun ei ymmärretty. Palstalla kans pölvästi ei ymmärrä olevansa itse ristiinnaulitsija. Armo puuttuu ja rakkaus. Vain kurjaa toivoo.
- Anonyymi
Ei ku enemmän mutta vain kaksi kylässä samaan aikaan 😁
- Anonyymi
Tiedän. 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. 😎
Mutta tulitko miettineeksi että olet nyt cuck kurkkimisesi ansiosta 😁 Etä cuck. Nautitko kurkkimisesta? 2 in 1 ei onnistuis sulta 😘
- Anonyymi
Aloittajalla ei ole jakoa. Minä olen toinen miehistä. Aion painaa paljaalla.
- Anonyymi
Paina paina. Et sinä kun itkua ja surua tule niittämään. 😎
- Anonyymi
En ala minäkään sanojani sensuroimaan, että sit meitä on kaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ala minäkään sanojani sensuroimaan, että sit meitä on kaksi.
Ja teitä ennen ollut viisi. 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VIISI?😱
- Anonyymi
Ihanaa oli ja on jatkossakin ❤️
Antaudun sulle ihana alfa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut ja sä keksit näitä siksi että sua ei ole kelpuutettu mihinkään toimintaan xD
Onneksi tyypit ymmärtää ton sun kieroilun jolla yrität pitää kaikki loitolla musta keksimällä mitä tahansa tarinoita ja mustamaalaamalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VIISI?😱
2 vain
- Anonyymi
Ei ole kahta miestä.
- Anonyymi
Liian vähän? 😎
- Anonyymi
Selvitin asiaa. Ei hänellä ole ollutkaan ketään... 😎
- Anonyymi
Niin....
Ei ole ollut yhtäkään siinä mielessä miten on koitettu mustamaalata ja syytetty.
Mutta eihän sillä merkitystä ole eikä ole ollutkaan, miten loukattiin, rikottiin ja tuhottiin.
Pahinta kaikessa ehkä se että siinä samassa tuhottiin läheisetkin, ja Usko Häneen...
Kai mä palan hlvetissä koska välitin muista.
- Anonyymi
😎🤏
🕶️🤏
😄
😄👓🤏
🤓👍- Anonyymi
Okei 😂
Ihmeellistä 💥 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei 😂
Ihmeellistä 💥Sama mies
- Anonyymi
Noni Men in black lasit pois päästä ja viikonlopun viettoon, vai mitä?
- Anonyymi
🧔🪒
🪒🧔
🧒👍- Anonyymi
🫠😅
- Anonyymi
https://youtu.be/5ClCaPmAA7s?si=gjOCj5wqYWLIA4t_
Tämä muuten vain, hyvä biisi. - Anonyymi
Pomo sanoutui irti kaartaessani paikalle. Oli palaveri mitäs huolenaiheita tänään mietittäisiin.
- Anonyymi
Olen tykästynyt moneenkin. Yksi on vain sellainen joka tulee vielä 12 vuodenkin jälkeen ajoittain mieleen. Onneksi nuo ihastumiset vähän helpottaa oloa ja auttaa tuon menneisyyden miehen unohtamisessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762271Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2631875Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59864- 70818
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48817- 68769
- 54764
- 65747
- 71745
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177723