En vain enää

Anonyymi-ap

Tiedä mitä sanoa että voisi puhua? Enkä tiedä haluaako hän?

27

603

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viikonloppu tällä hetkellä tuntuu ikuisuudelta.

• Anonyymi

On ikävä häntä

• Anonyymi

Kokeile tervehtiä häntä.

• Anonyymi

Tänään spaassa lämpiää myös sauna ja lauteilla on tilaa sille miehelle joka kutsuu spaaksi 😁

• Anonyymi

ikävä 😭💔

• Anonyymi

Samoin

• Anonyymi

Kun tavattais niin ei tarttis puhua mitään. Se olis parasta, mut etpä sinä ota sitä yhteyttä kun oot niin kunnollinen.

• Anonyymi

Kerta se on ensimmäinenkin kun kunnollisuus on huono puoli. Miksi hänen pitäisi ottaa yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerta se on ensimmäinenkin kun kunnollisuus on huono puoli. Miksi hänen pitäisi ottaa yhteyttä?

Jos kaipaa mua täällä niin kuin minä häntä. Niin joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaisit sinä yhteyttä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kaipaan sitä miestä niin, että muhun sattuu. Siis ihan fyysisesti sattuu, mun ihoon koskee kauttaaltaan. Mä unohtelen asioita ja herään yöllä, enkä saa unta. Oon harkinnut, että laitan hänelle viestin, et voidaanko me jutella. Kyl meidän nimittäin olis pakko vähän puhua. Olisi erikoista, jos nähtäis ja sit vaan oltais hiljaa vierekkäin, vaikkakin se hiljaa yhdessäoleminen olisi ihanaa. Tavallaan se kyllä kuulostaa meiltä, et jos saataiskiin sovittua tapaaminen, sit molemmat olisikin ihan hiljaa, sanomatta mitään. 🙈

• Anonyymi

Minä en ainakaan aio puhua. Harmittaa niin paljon jotkin asiat menneisyydestä, ei häneen liittyen. Monet typerät sanat mitä olen toisille sanonut, ne pistelevät. Tuntuu muutenkin vaikealta puhua. Yhdeltä mieheltä.

• Anonyymi

Ei sitten puhuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitten puhuta

Hylkäsitkö minut nyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hylkäsitkö minut nyt?

Itse hylkäsit minut

• Anonyymi

Tiedän tunteen... Samoja ajatuksia aloittajan kanssa.

Sivunainen

• Anonyymi
    • Anonyymi

En osaa enää puhua. Kun pitäisi avata suu ja sanoa jotakin niin sanaakaan ei tule kuin hyvin pakotettuna . Tämä on tilanne nyt. Kuuntelen paljon musiikkia Se on aina hyväksi ja terapeuttista.

• Anonyymi

Jos tilanteesi on tuollainen, niin sitten sinun on parempi olla yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tämän ymmärtänyt kohdalleni jo jonkun aikaa. Menossa hyväksymisprosessi. Tunteet ei kuitenkaan katoa. Onneksi. Koska ilman tunteita elämä on kylmää vaikka on yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopa on ymmärtämätön kommentti. Moni on yksinäinen, vaikkei haluaisi sitä olla. Kyllä itsenikin on vaikeaa mennä tuonne 'ihmisten ilmoille', kun on ollut itsensä kanssa pitkään. Kyllä siinä tosiaan voi puhetaitokin kadota, jos ei ole sitä päässyt harjoittamaan vähään aikaan.

• Anonyymi

No haudassa kerkee sitten puhumaan jos niikseen tulee.

• Anonyymi

En minä hautaan jää . Taivasmatkalainen olen ja se on etappi. Siellä voi laulaa ja puhua sydämen kyllyydestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä hautaan jää . Taivasmatkalainen olen ja se on etappi. Siellä voi laulaa ja puhua sydämen kyllyydestä.

No taivaassa sitten saa höpötellä tunteista ja kokea paljon rakkautta, ties vaikka tapaisi lekentaarisen james deanin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sama täällä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No taivaassa sitten saa höpötellä tunteista ja kokea paljon rakkautta, ties vaikka tapaisi lekentaarisen james deanin.

Yllätyksiä täynnä. On sanottu että monet ensimmäiset tulee viimeisinä ja viimeiset ensimmäisinä. Eikä niitä kruunuja ja tiaroja jaeta täällä maanpäällä. Olisin iloinen jos pääsisin vaikka viimeisenä sisälle ja sitten ovi menisi kiinni mun jälkeeni. Olen nähnyt sen tilanteen näkynä. Jeesus katsoo minuun ja lausuu,että hyvin tehty tyttäreni.
        Hän niin lohduttavasti sanoo sille viimeisellekin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2221
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1820
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      58
      827
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      798
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      759
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      744
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe